Proteiinipatukat?
Onko ne itsepetosta vai voiko syödä kerran pari viikkoon proteiinipatukan makean himoon?
Olen laihduttaja ja mahduttaisin tietysti patukkani 2200kcal ruokavaliooni.
Urheilen paljon.
Kommentit (20)
Katsoisin patukan sisältöä. Jos on makeutusaineita, en ottaisi. Eli mieluummin vähemmän sokeria tai sokeria. Samoin muut lisäaineet, onko epäilyttäviä huonoja. Luonnollisempi parempi aina tai luomuruoka. Joskus valikoima vaihtuu ja se parempi jää sieltä pois, kuten yhdessä kaupassa kävi tai kahdessa.
Huonoja, kalliita eivätkä täytä vatsaa.
"Laihduttaja" on vaja akki. Syö oikein, paino asettuu valitsemallesi tasolle.
Syö ihan rauhassa. Tuskin sulla muukaan syöminen ole kunnossa, jos edes mietit noiden patukoiden syömistä.
Niinkö ei ole kunnossa. Ei kannata olla negatiivinen. Olen pudottanut painoa jo 15 kiloa. En ole herkutellut ja liikun paljon.
Että niin olisiko se niin paha välillä ostaa proteiinipatukka. En tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Niinkö ei ole kunnossa. Ei kannata olla negatiivinen. Olen pudottanut painoa jo 15 kiloa. En ole herkutellut ja liikun paljon.
Syö mieluummin oikeata suklaata kaakaolla vältyt Sokeri ja e pommilta; pari palaa suklaata ei haittaa mitään 🍀
Taitaa tyttö tietää että olis nurkan takana patukkaa tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Tupla patukka ON hyvää 😘
Vierailija kirjoitti:
Korjaan: tarjolla
Sama
Patukkakin maistuisi. Olisi ainakin kaloritonta huvia!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö mieluummin oikeata suklaata kaakaolla vältyt Sokeri ja e pommilta; pari palaa suklaata ei haittaa mitään 🍀
Eihän nyt suklaata :D:D Täytyy olla proteiinipatukkaa, ne on niin terveellisiä ja ne laihduttaa.
On se proteiinipatukka parempi kuin suklaapatukka makeanhimoon.
Mistä tv-sarjasta ? Ei mulle olis patukka maistunutkaan.
proteiinipatukassa on huomattavasti enemmän proteiinia kuin suklaapatukassa. Parempi vaihtoehto siinä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai suklaata syömällä välttyy sokeri-pommilta??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suklaasta.
Vierailija kirjoitti:
proteiinipatukassa on huomattavasti enemmän proteiinia kuin suklaapatukassa. Parempi vaihtoehto siinä mielessä.
Mihin helevettiin sinä sitä extraproteiinia oikein tarvitset.
Protskuvanukasta. Protskupatukkaa. Protskujäätelöä ja Protskujuustoa. Hehhh. Kyllä ihmiset on sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu suklaasta.
Söin jälkiruoaksi 2 palaa tummaa suklaata missä kaakao prosentti 70 %. Onko ihmiset näin veke pelistä ? Ainakin kun tätä palstaa lukee?!
Vierailija kirjoitti:
Mistä tv-sarjasta ? Ei mulle olis patukka maistunutkaan.
Oletko eilen syntynyt?
Mä oon ruokavaliota siivotessa sallinut itselleni proteiinivanukkaat. Mutta oisko marjat mitään? Smoothie?
Onko tähän mitään ajatusta kellään?
En syö mitään herkkuja.