Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasketaan, "Miehen tulee olla 180 cm tai yli, sporttinen (mutta ei bodari) , tulot kuussa yli 5000 euroa, lapseton, ei saa olla kalju"

Vierailija
28.11.2025 |

"Haluan tavismiehen, joka on 180 cm tai yli, sporttinen (mutta ei bodari) , tulot kuussa yli 5000 euroa, lapseton, ei saa olla kalju."

Tein kahvitaukoni viihteeksi ja matemaattiseksi harrasteeksi nopean laskelman, miten paljon haettuja miehiä on miehistä noin yleensä, jos ei huomioida miehen ikää tai siviilisäätyä.

*180cm tai yli => siis 50% miehistä

*sporttinen, ei mikään bodari => ei tästä mitään tietoa ole, mutta ollaan avokätisiä ja sanotaan 50%

*tulot yli 5000 euroa kuussa => poikkeuksellisen hyvätuloinen siis, eli luokkaa 10% ja alle

*ei lapsia => jostain kuulin, että kolmannes miehistä on lapsettomia, joten 33%

*ei saa olla kalju => muistaakseni puolta miehistä koskettaa kaljuuntuminen, joten 50%

Ja sitten lasketaan: 0,5 x 0,5 x 0,1 x 0,33 x 0,5 => 0,004125 => 0,4% suomalaisista miehistä täyttää vaaditun mitan, eli jos oikein laskin niin yhteensä 277 kpl, jos ei huomioida ikää tai siviilisäätyä. Oletin, että suomalaisia on 5,6 miljoonaa, ja heistä puolet miehiä eli 2,8 miljoonaa kappaletta.

Jos mukaan otetaan vain tietty ikäluokka ja heistäkin vain sinkut, laskee tarjolla olevien miesten määrä vielä huomattavasti lisää. Sokerina pohjalla muistetaan, että miehen pitää vielä olla halukas sitoutumaan juuri tähän naiseen. Perstuntumalta heitän, että lukumäärällisesti liikutaan reilusti joissakin kymmenissä miehissä koko valtakunnassa.

Siitä vain "tavismiestä" etsimään, kun epäonnistumisen todennäköisyys on 99,6%. ;)

Kommentit (229)

Vierailija
161/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku laskuvirhe? Eikö 0,04% ja risat 2,8 miljoonasta miehestä ole 11550 miestä?

Minä luulen että tuo tarkoittaa hiukan yli 250 miestä jokaisessa ikäluokassa. Eli jos on kovin nirso iän ja esimerkiksi asuinpaikan kanssa niin valinnanvaraa todelkakin on lähinnä satoja.

Varsinkin kun nuo parhaat ovat kaikki jo varattuja.

Ei ole, mutta ette te silti heitä saa.

Vierailija
162/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sporttinen yli 5k tuloinen mies, niin hänellä on myös vaatimukset naiselle. Se pitää muistaa. 

Tuohan koskee meitä kaikkia. Mitä tiukemmat kriteerit minulla itselläni on, niin sitä pienemmästä joukosta pitäisi kohdata se joku, kenen kanssa löytyy kemiaa ja kenen kriteereihin minä itse sitten sovin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi olla rikas, bodari eikä pitkä. Hyvännäköinen omaan silmääni. Esim täällä Lahdessa missä asun on tasan 0 hyvännäköistä miestä. Olen todella nirso.

Vierailija
164/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin tappijalka lähihoitaja Tarja

Vierailija
165/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mullahan on kotona tuollainen. Ei kyllä ollut yhden yhtäkään vaatimusta kuin että tullaan hyvin juttuun. Itse olen peruskoulun käynyt käsityöläinen. Ei tavattu tinderissä.

Vierailija
166/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haittaako jos jää muutaman sentin vaaditun pituuden alle jos kuukausitulot on 10000e/kk? Sporttiseksi varmaan riittää se että puolimaratoni meni kesällä 1:54. Tukka on päässä eikä ole edes ohentunut mutta harmaata on jonkun verran.

Lapsia on mutta ovat jo 18v ja 20v. No toisaalta en minä mitään tyttöä etsi vaan aikuista itsenäistä naista joka ns pitää huolen itsestään ja tekee jonkinlaista työuraa (palkkatasolla ei väliä). Väitän että näitä on vielä vähemmän kuin ap:n listaamia tavismiehiä. Ei mulla kiire ole kun sinkkunakin on kivaa pitkän avioliiton jälkeen.

M47

Speksit on hyvät ja ne kelpaisi mulle hyvin, mutta sun asenne naisia kohtaan pilaa paketin.

Vierailija
167/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa että tuollainen miesten unelmamies sitten tällä kertaa. Näin naisena ainoat asiat millä noista on merkitystä on sporttisuus, mutta sekin ihan muuta kuin himourheilija eli enemmänkin sellainen kestävyyslajien aktiiviliikkuja joka tykkää käydä juoksemassa ja hiihtämässä sekä on muutenkin ulkoilmaihminen. Haluan kumppanin jonka kanssa on helppoa viettää vapaa-aikaa yhdessä eli harrastuksissa ja elämäntavoissa pitää olla riittävää samankaltaisuutta.

Ja se toinen on sitten se, että mies on lapseton koska niin olen itsekin. En halua elämääni mitään uusperhesäätämistä enkä sellaisia "hangaround"-perheenjäseniä.

Sen sijaan hiusten määrä, hiusraja, leukalinja, tappajankatse, raatelijanhampaat ja pituus miehessä yhdentekeviä asioita. Lompakon paksuudellakaan ei ole väliä ja se riittää että mies elättää itse itsensä (ja kykenee kustantamaan oman osansa yhteisistä kul

Miksi kenenkään pitäisi kustantaa sinulle mitään?

Vähän huolestuttaa näitten inseleiden lukutaito

Vierailija
168/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari tarkennusehdotusta laskelman muuttujiin:

Suomalaisten miesten keskipituus on vähän alle 180 cm. Vuoden 2017 mittauksessa (THL) 30-39 -vuotiaiden keskipituus oli 179,3 cm ja 40-49 -vuotiaiden 178,6. Tällä hetkellä 30-39 -vuotiaiden keskipituus lienee sen 180 cm.

Yli 5000 €/kk ansaitsevia on sekä ylimmässä että toiseksi ylimmässä tulodesiilissä (miehiä enemmän), eli tavoitellun ansiotason saavuttanee n. 20 % miehistä. Parhaiten ansaitseva ikäryhmä ovat 40-49 -vuotiaat. Nuoremmissa yli 5000 €/kk ansaitsevia on suhteellisesti vähemmän.

Noin 30 % työikäisistä suomalaismiehistä on ns. lihavia (BMI yli 30). Ylipainoisia (BMI yli 25) on yli puolet, mutta tässä ryhmässä on myös lihaksikkaita. Toisaalta normaali- ja alipainoisten ryhmissä on myös ihmisiä, jotka eivät ole urheilullisia. Tiputtaisin urheilullisten määrän ehkä tasolle 20-25 % (nuoremmissa ikäluokissa ur

Korkeasti koulutetuissa & kovapalkkaisissa on tavanomaista enemmän gay-miehiä. Voi olla että 10% on jopa alakanttiin.

Tuossa oli laskelmat että eri laskelmilla 787/854/621 ihannemiestä koko Suomessa. Jos otetaan tuo 10% gay-vähennys niin luvut olisivatkin 708/768/559. Ja näistä realistisin olisi tuo viimeinen eli koko Suomessa olisi 559 lapsetonta korkeakoulutettua, tuuheatukkaista, riittävän pitkää, sporttista ja hyvin tienaavaa heteroihannemiestä iältään 30-39v. Sitten jos ei käytetä erityispainotuksia:

Uusimaa (n. 33% väestöstä): n. 184 ihannemiestä

Pirkanmaa (n. 10% väestöstä): n. 56 ihannemiestä

Varsinais-Suomi (alle 10% väestöstä): n. 50 ihannemiestä

Lappi (n. 3% väestöstä): n. 18 ihannemiestä

Vierailija
169/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siinä 30 v nainen jahdata miehiä Turun seudulla. Sopivia on vain reilut 50 kpl ja onko heistä Tinderissä ehkä 5 kpl? Saavat osumia melkein kaikilta naisilta ja pitävät hauskaa naisista kauneimpien kanssa. Yhtä kovatuloinen puoliso poimitaan sitten aikanaan työkuvioista.

Vierailija
170/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunnasta löytyy Matias Marttinen. Sinne nyt vaan kytikselle

Vierailija
171/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naisena ei ole koskaan merkinnyt mitä työtä mies tekee, paljonko tienaa, onko kalju, pituus jne vaan se mitä sieltä korvien välistä löytyy ja se minkälainen ihmisenä on. Nykyajan ihmiset etsivät sitä täydellistä, liialliset vaatimukset toisesta ja paljonko sitä omaisuutta on, valitettavasti tälläiset ihmiset jäävät yleensä yksin kun on liian tiukat kriteerit

Vierailija
172/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista, että pitää olla myös akateemisesti koulutettu. Ja hyväksyä rummo yh:n lapset ja myös elättää ne.

Rummo! Joo huomaa kyllä kuka viettää aikaa yliksellä. Ihmiset vanhenee ja se näkyy naamassa, myös sen pulskan hikky inccelin naamassa joka haaveilee teinitytöistä.

Mutta kun naisen elämä loppuu 28 vuoden iässä, kun taas miehen vasta alkaa! Siksi se kolmefemma hikikomero ansaitsee kakskymppisen kaunottaren.

Ja jos kakskymppinen kaunotar ei haluakaan kolmefemmaa hikikomeroa, niin vika on todellisuudessa eikä suinkaan teoriassa.

Vierailija
173/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa naisten unelmoida. Voidaan sitten virnuilla niille vanhoille piioille kun kaikki vanhetaan rusinoiksi.

Kukaan ei ole kaunis, terve, nuori ikuisesti. Nämä listat on mietitty 5 vuotta eteenpäin-ajatuksella. Aivan järjettömiä.

Olen sinkkumies ja pysynkin sinkkuna. Nähdään sitten kiikustuolissa.

Vierailija
174/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni oli 21 ja asui vielä vanhempiensa luona, kun tutustuimme. Oltiin molemmat aikalailla pennittömiä ja eka oma koti oli yksiö. Nyt 20+ myöhemmin mieheltä jo hiukset harventuneet ja hiukan ylipainoa, tienaa 7000 €/ kk. Matkan varrella ollut myös työttömyyttä ja sairastumista ja tuli perhekin perustettua. Välillä on ollut kroppa kuosissa ja välillä ei, sama pätee itseeni. Toiveet unelmien prinssistä on pysäytyskuvia ihmisestä parhaimmillaan. Kukaan ei ole koko ajan parhaimmillaan, elämään mahtuu monenlaista käännettä.

Vierailija
175/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä peniksen pitää olla, ja auttaako sen ylimääräiset sentit pituusvaatimukseen?

Kun olev vain 178cm pitkä ja alakerta on normaalia kookkaampi, saako siitä hyvitystä?

Vierailija
176/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka pitkä peniksen pitää olla, ja auttaako sen ylimääräiset sentit pituusvaatimukseen?

Kun olev vain 178cm pitkä ja alakerta on normaalia kookkaampi, saako siitä hyvitystä?

Ei penis senttimetrit voi pelastaa jos heti hylätään alkumetreillä.

Vierailija
177/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olit laskuissasi aika avokätinen. Tilastokeskukselta löytyy luvut naimattomien miesten osuuksista ikäryhmittäin. Keskiarvona noin 35% yli 18v miehistä on naimattomia. Heistä osa seurustelee, on avoliitossa, on seksuaalisesti eri tavalla suuntautuneita tms.

Sanotaan vaikka, että 75% naimattomista miehistä olisi vapaana naismarkkinoilla. Lopullisen laskutoimituksen mukaan markkinoilla olevien ihannepoikamiesten osuus on 0,00103, siis yksi tuhannesta. Asiaa mutkistaa vielä, että kaikenikäiset eivät kelpaa kaikenikäisille mutta ei oteta tätä huomioon.

Markkinoilla on yksi tuhannesta täysi-ikäisestä, naimattomasta, heteroseksuaalisesta, vapaasta  ihannemiehestä. Hänellä varmaan riittää vipinää.

Nyt arvioit ehkä vähän alakanttiin, mutta entä sitten, jos olisi vain yksi tuhannesta?

Tuo yksi tuhannesta on erittäin avokätinen arvio sopivuuksista. Laskussa huomioitiin vasta muutamia ulkonaisia tekijöitä. Laitetaan mukaan noiden unelmauroiden omat kriteerit, luonteet, harrastukset, elämäntavat, mielipiteet, arvot, aikataulut ja asuinpaikat, niin osumatodennäköisyys putoaa huimasti.

Ainutkertaisella kohtaamishetkellänne tuolla Tarzanilla ei saa olla mitään sinua kiinnostavampaa tekemistä, esim joku toinen nainen, keskustelukumppani, musiikki, elokuva, teatteri tms tuhansista huomionkerääjistä. Vasta nyt kaikki tähdet ovat kohdallaan sille, että teidän välillenne voi mitenkään syntyä edes katsekontakti. Tästäkin on matkaa siihen, että välillänne tapahtuu mitään.

Vierailija
178/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisilla naisille kelpaa tavallinen suomalainen, oikeistolainen mies.

Suominaiset ei kelpuuta meitä.

Vierailija
179/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on nuo muut, paitsi lapsia on, mun kanssa. Ja kuukausitulot on kolme kertaa tuo 5K. Olen tainnut siis napata melkoisen saaliin. 

Vierailija
180/229 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja silti niillä kaljuilla lyhyillä miehilläkin on vaimot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän