Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toriin ei enää kannata laittaa mitään myyntiin

Vierailija
28.11.2025 |

Kauppa on pysähtynyt ihan totaalisesti..  olen monen myyjän kanssa puhunut ja muutos mitä puolen vuoden aikana on järkyttävä.. Torista vaan ei osteta tai sitten on rahat loppu.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki yrittää kerätä rahaa jos on tavaraa se yriteään myydä jos ei oo niin ei osteta mitään. 

Vierailija
2/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan kyllä verrata kirppis hintoja /käytetyn tavaran hintoja uusien tuotteiden hintoihin enkä ala maksamaan vanhasta uuden hintaa. Niinkuin muka arvonalenemaa ei olisi ollenkaan. Pitäkää kalliit tunkkinne, ostan uutena niin on takuukin 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

99.9 % jätettä

Vierailija
4/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö hinta ja kysyntä kohtaa? Mitä itse myynyt niin parhaillaan menee samana päivänä kaupaksi. Toki on tuoteita joita harva käy edes ilmaiseksi hakemassa.

Vierailija
5/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei uskalleta ostaa. Saattaa olla Temu-tuotteita tai muuten huonoja eli huonoja kokemuksia liikaa.

Vierailija
6/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikin myy sohvaa hoono soomi, asunnosta jossa ei itse enää edes asu?? On kyllä niin karmeassa kunnossa monikin tavara ja huonekalu vaikka tekstissä kehutaan erittäin hyvä laatuiseksi. Ollut järkytys kun mennyt katsomaan jotain niin vastassa narkkiasunto, tullut kiire ulos.. 

Vierailija
7/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen huomannut saman ja vaikka en myy ns. roskiskamaa niin silti ei menen kaupaksi ... alkuvuodesta vielä meni todella hyvin ja aiemmin mutta kesän jälkeen on ollut ohan seis myynti

Vierailija
8/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ostaa nykyään kaiken Temusta. Rehti suomalainen suosii Temua.

Vierailija
9/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä myyt, jos sulla on noin paljon tavaraa ja kokemusta? Oletko trokari?

Itse olen kyllä myynyt säännöllisesti ja tavarat on menneet, mutta en kyllä ole myynyt niin paljoa, että olisin mitään trendejä huomannut. 

Vierailija
10/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan huonekaluja kuitenkaan

Vierailija
11/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaan sieltä vain niiltä joilla ToriDiili käytössä, eilen viimeksi lapselle housut.

Vierailija
12/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei varmaan huonekaluja kuitenkaan

Huonekaluja ei uskalleta ostaa, kun erilaiset pienet salamatkustajat on niissä lisääntyneet. 

Vierailija
13/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla on liikaa tavaraa ..varsinkin tämä nyky krääsää

Vierailija
14/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavarat menee heti jos kunnollista,aina joukossa roskaakin ,mutta harvemmin.

Vierailija
15/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa se ilmoituksen tekeminen. Siinä on edes pieni mahdollisuus, että joku sen ostaa sen sijaan, jos ilmoitusta ei ole. Sen tekemiseen ei mene montaa minuuttia eikä se maksa mitään.

Vierailija
16/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt tosi hyväkuntoista tavaraa ja ne ovat kaupaksi menneet, mutta hinnan on oltava melko alhainen. Ei kukaan osta torista uudenveroistakaan sohvaa, jos samanlaisen tai vastaavan saa uutena huonekaluliikkeestä samalla hinnalla tai jopa halvemmalla.

Samoin vaatteesta ei kannata pyytää liian kallista hintaa, vaikka se olisi käyttämätön ja hintalaput irroittamatta. Jos myyt uutta paitaa hintaan 40€ ja sama paita on verkkokaupassa hintaan 28 € niin tietenkin sen sieltä ostaa. 

Vierailija
17/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma huutonetissä jossa itse myyn. Tämä vuosi on ollut kaikkien aikojen huonoin.

Vierailija
18/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsellut torista muutamia juttuja joota haluisin hankkia mut hinnat on tosi kovia. Siis niin kovia ettei voida edes harkita että tekisi jonkun tarjouksen. Yleensä myyjät ei edes ole halukkaita neuvottelee hinnoista mut näissä hinnoissa torissa voi olla niin iso näkemysero että ilmoitus menee heti kiinni ja se on siinä. Tosiasia on myös se että suomessa menee huonosti, hinnat on kallistuneet perus elämisen kannalta viimeisen 3v aikana niin massiivisesti että ylimääräistä rahaa ei ihmisillä enää ole. En ihmettele yhtään ettei tavara liiku. Ainoa keino saada myytyä olisi hintojen roima pudottaminen.

Vierailija
19/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mennyt mitä laittanut, eli riippuu tavarasta ja hinnasta

Vierailija
20/40 |
28.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mennyt mitä laittanut, eli riippuu tavarasta ja hinnasta

Mitä tavaraa mennyt ja millä hinnalla?