Toriin ei enää kannata laittaa mitään myyntiin
Kauppa on pysähtynyt ihan totaalisesti.. olen monen myyjän kanssa puhunut ja muutos mitä puolen vuoden aikana on järkyttävä.. Torista vaan ei osteta tai sitten on rahat loppu.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siitä en tykkää, jos myyjän nimi on piilossa niin ei näe suoraan muita hänen myynnissä olevia tuotteita. Vai näkyykö ne jotenkin?
Tämä ei johdu myyjästä vaan torista. Tori piilottaa myyjän nimen ja muut myytävät tuotteet.
Kyllä se johtuu myyjästä. Myyjä voi valita sen että piilottaa nimen ja muut myytävät.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut ja myynyt jotain torissa. Myyn vain niin, että tavara noudetaan kotoa ja maksetaan käteisellä. Ostaessakin haen mieluummin, että näen tuotteen ja maksan käteisellä. Viimeksi ostin autoon lapsen turvaistuimen ja myin sohvapöydän. Mitään vaatteita en torissa myy, annan tutulle jolla on kirppispöytä. Saa myydä ja pitää rahat- Käytettyjä kenkiä en ikinä ostaisi.
Minä en ostaisi ikinä _käytettyä_ turvaistuinta lapselle. Luoja tietää millaisessa kolariautossa se on saattanut aiemmin olla...
PS: Siitä olen samaa mieltä että kenkiä ei voi ostaa käytettynä, edes itselleen.
Voi että kunpa vain Findit.fi lähtis kasvamaan suosiossa, ainoa jäljellä oleva koko kansan markkinatori kaikenlaiselle tavaralle, ilman älytöntä pilkunviilausta sääntelyltään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki yrittää kerätä rahaa jos on tavaraa se yriteään myydä jos ei oo niin ei osteta mitään.
Osta sieltä muutama välimerkki.
Yllättävän vähän tulee ohareita kun olen siirtänyt noutopaikaksi kaupan pihan. Silloin kun noutopaikka oli kotini niin ohareita tuli melkein joka toinen.
Olen vanha, jo pitkään ollut eläkkeellä, niin minulla on aikaa käydä kaupan pihalla silloin kun ostaja tulee. Postitukseen pakkaaminen vaatii liikaa sorminäppäryyttä eikä sitä ole enää samalla tavalla kuin nuorena.