Muistaako kukaan Mika Murasta?
eikös se surmannut useita sivullisia sillä jousellaan?
Kommentit (12)
Muistan tapauksen. Huhhuh! Vieläkin kylmät väreet selkäpiissä..
Onkohan se saanut terapiaa kuinka paljon vankilassa? Ei se sieltä meinaan muuten ainakaan fiksumpana ulos tule... :/
Yksi kauheimpia henkirikoksia mitä mieleen tulee.
Moni tavallaan " pelkää" että milloin tämä ky. mies vapautuu ja tulee kostamaan täysin viattomille ihmisille.
aivan sairas ihminen sekin. yht' äkkiä vaan tappaa 3 ihmistä..
Taitaa olla avovankilassa jo, ja lapsenkin tehnyt.:( Vaikuttaa täysin sairaalta yksilöltä, mutta Suomessahan ne päästetään vapaaksi.
Vierailija:
Moni tavallaan " pelkää" että milloin tämä ky. mies vapautuu ja tulee kostamaan täysin viattomille ihmisille.
Tämä henkilö taisi sanoa aikoinaan että tulee kostamaan kun vapautuu. Mutta kenelle, viattomille ihmsille?! En ole varma mutta jostain näin olen kuullut?
Mitenhän käy tällasen mielenvikaisen psykopaatin kanssa, en ymmärrä miksei Suomessa edes pahimpia tapauksia pidetä pysyvästi poissa yhteiskunnasta.
nimi on hiukan tutunkuuloinen....missä tapahtui ja milloin? ja mitä siis teki/miten?
Karhulan puolella. Sillä oli joku " tappolista" ihmisistä, joiden kanssa oli ollut joskus sanaharkkaa. Tuo postinkantaja sattui kyllä aivan sivullisena tilanteeseen. Aiemmin samainen Muranen oli jahdannut yhtä miestä lenkkipolulla koiransa ja moottorisahan kanssa.
Ite olin silloin yläasteella, muistan kuinka välitunneilla ei saanut mennä pihalle lainkaan. Helikopterit pörräsi ympäriinsä. Poliisit oli pysäyttäneet aamulla mun veljen ja kysyneet miehestä saksanpaimenkoiran kanssa. Me ei silloin vielä tiedetty mitä se oli tehnyt. Koulussa kuultiin tilanne.
Illalla poliisit piiritti sitä yhdessä autiotalossa, käytiin ystävien kanssa uteliaina ajelemassa pyörällä siellä lähistöllä. Päästiin kotiin, kun radiosta kuultiin ettei se ollut ollut koko talossa lainkaan! Onneks saatiin kiinni, ennen kuin ehti tappaa muita...
Asun aivan eri puolella Suomea, mutta olin silloin koulusta pois sairauden takia ja seurasin tilannetta koko päivän tekstitv:stä ja ylimääräisistä uutisista. Olen joskus miettinyt, että onkohan vapautunut?