Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aikuisten ihmisten tavarajoulukalenterit, aivan älytöntä

Vierailija
19.11.2024 |

Someryhmissä kysellään mitä muut ovat laittaneet/ostaneet poikaystävän joulukalenteriin. Tai etsiskellään kolmekymppiselle naiselle tavaraa joulukalenteriin.

Joo ei ole minulta pois jos joku haluaa ilahduttaa läheistään hankkimalla hänelle 24 tavaraa, mutta en voi ymmärtää mitä iloa aikuinen ihminen saa tavaroiden saamisesta? Jokaisella on ennestäänkin rompetta nurkat täynnä ja maapallo hukkuu krääsään. Sitten vielä hankitaan paketteja avattavaksi aattona.

Oikeasti ahdistaa tämä nykyajan ihmisen materialismi. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihmetelly kun tosi moni on ruvennu tekemään noita ja ne tavarat on aina vaan jotain randomkrääsää jota tuskin kukaan kaipaa. Itse enemmänkin ärsyyntyisin jos kumppani tekisi mulle tollasen, käyttäisi mieluummin aikaa yhden hyvän lahjan miettimiseen kun 24 turhan pikkutavaran hankkimiseen :D

Vierailija
2/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauppa se on, joka kannattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ap sinulle : älä osta sellaista.

Vierailija
4/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suosittelen ap sinulle : älä osta sellaista.

Suosittelen sinua lukemaan aloituksen ennen vastaamista. 

Vierailija
5/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, minusta joulukalenteri (jossa on pieni pala suklaata) on ihan kiva lapsille. Ei aikuinen tarvitse ylimääräistä krääsää. 

Vierailija
6/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, ap!

Vierailija
7/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kalenteri kautta-aikain on lapsuuden paperikalenteri, ihanaa kimalletta päällä.

Luukuista tuli tonttu, lyhty, joulukuusi, lintulyhde jne. 6.pvä suomenlippu ja tietenkin 24.pvä seimikuvaelma.

Niin parasta!

Vierailija
8/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki elämä, ap!

Jotakin joulukalenteriaskartelijaa nyt harmittaa. 

Vierailija
9/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En myöskään ilahtuisi tuollaisesta kalenterista. En halua saada yhtään enempää kampetta nurkkiin pyörimään. Jos tarvitsen jotain, hankin sen itse. 

Vierailija
10/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävisi sellainen kalenteri miehen tuomana josta löytyisi seteli jokaisen päivän kohdalta. 

Vierailija
11/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauppa se on, joka kannattaa.

Lasten Joulukalenterit 20 45 euroo. Itse laitoin mukeihin teipillä 1-24 päivät ja ostin hyviä, isoja karkkeja, 10 euroa!

Vierailija
12/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsellista, niin lapsellista. Suurin osa ainakin alle 40-vuotiaista on todella lapsellisia.

Vierailija
13/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksei aikuiset saa olla lapsellisia positiivisessa mielessä? Minusta vaan hyvä asia, ankeuttajia ei kaivata. Mutta eri asia sitten tietty jos väkisin pitää jotain turhaa krääsää keksiä sisällöksi, mutta jokainen tyylillään. Mä hankin itseäni ilahduttamaan kaksi joulukalenteria, joiden tavarat tulevat varmasti käytettyä (kynttilöitä ja teetä).

Vierailija
14/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukalenteri on kiva, mutta ihmettelen että niihin pistetään niin paljon rahaa. Sukkia, boxereita, leffalippuja jne.

Vierailija
15/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksei aikuiset saa olla lapsellisia positiivisessa mielessä? Minusta vaan hyvä asia, ankeuttajia ei kaivata. Mutta eri asia sitten tietty jos väkisin pitää jotain turhaa krääsää keksiä sisällöksi, mutta jokainen tyylillään. Mä hankin itseäni ilahduttamaan kaksi joulukalenteria, joiden tavarat tulevat varmasti käytettyä (kynttilöitä ja teetä).

Ostan hillokalenterin , sopivan pieniä purkkeja ja saa kokeilla eri makuja.

Vierailija
16/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisi, että sitä positiivista lapsenmielisyyttä voisi osoittaa lähimmilleen muutenkin kuin materian välityksellä. 

Vierailija
17/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saavat puolestani olla aikuisetkin lapsellisia, mutta lapsellisuus kuuluu lapsuuteen. Vaikea tuollaista aikuista on ottaa tosissaan😂

Vierailija
18/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saavat puolestani olla aikuisetkin lapsellisia, mutta lapsellisuus kuuluu lapsuuteen. Vaikea tuollaista aikuista on ottaa tosissaan😂

Kyllä mä enemmän tykkään hassuttelevista ja lapsenmielisistä ihmisistä kuin paskanjäykistä huumorintajuttomista, enkä nyt tietenkään tarkoita koko elämän olevan yhtä pelleilyä.

Vierailija
19/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai osa tekee hirveitä krääsäkalentereita, kyllähän porukka kaikenlaista krääsää muutenkin ostaa, ei tarvitse mennä edes Temuun, riittää ihan Rusta tai Tokmannikin kertomaan, minkälaiselle roinalle löytyy ostajakuntaa kyllä. Mun yksi henkilökohtainen lemppari oli glitterillä koristeltu muovinen pillimuki, jossa luki jotain kierrättämisestä. 

No, mun mielestä tavarakalenterit eivät kuitenkaan automaattisesti ole mitään hölmöyttä, jos siellä on jotain sellaista, josta ihminen oikeasti tykkää ja hyötyy, ajatuksella tehdyt. Sopivan kokoiset sukat (käyttökelpoiset, ei miltään roskismerkiltä), heijastin, käsivoide, jalkavoide, kasvonaamio, huulirasva, piparimuotti, avaimenperä, monenlaista, ei mitään silkkaa roskaa. Ja harvoin niissä pelkkää tavaraa on, vaan myös jotakin syötävää - suklaakonvehti, lakupatukka, kahvipaketti, teepaketti, glögipullo, välipalakeksi... 

Vierailija
20/26 |
19.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär ja vävykokelas ovat aina ottanee iloisena vastaan tavarakalenterini.

Tänä vuonna olen siihen jo hankkinut:

Peppi Pitkätossu -nuolijan (leivontaväline)

Muumi-sirottimen

Sukat

Mausteita 

Karkkipussin

Morttelin

Munakellon 

Tiedekuntahaalariin uuden merkin molemmille 

Kilon papukahvia

Tuikkuja 

Uudet avaimenperät molemmille

Teräksisen Aalto-vadin

Loppu luukkuihin varmaan jotain ruuanlaittoon liittyvän, öljyjä, hunajaa, hilloa, yms yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän