Uskaltaisinko pysäyttää naapurirapun naisen tuossa tiellä tai lähikaupassa ja pyytää treffeille?
Emme ole edes moikkaustuttuja. Hän on kuitenkin jotenkin katsonut minua kun olemme tulleet vastakkain esim. kauppaan mentäessä. Ilmeisesti hän tunnistaa että asumme samassa talossa.
Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan, en tiedä hänen nimeään joten en voi laittaa viestiäkään missään somessa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.
Miksen kokeilisi onneani kun hän kerta on jotenkin katsonut minua?
Ap
Koska hän ei jäänyt katsomaan. Olet yhdentekevä / vastenmielinen. Mun talon varakkaat asuu tässä A-rapussa, jossa on isoimmat huoneistot. Köyhät rupulit asuu B:ssä ja C:ssä, jossa on yksiöitä ja kaksioita.
Veikkaan sua vuokralla asuvaksi rupuliksi.
Kuka nyt jää tuijottamaan? Pitkähkö katsekontakti tai riittävän usein tapahtuva lyhyempikin katsekontakti on merkki yleensä jostain.
Joo, esim reaktiosta "Ei vitty, taas tuo luuseri on yhtä aikaa ulkona."
jaha siellä alkaa naapurin syrjäytynyt aikamiespoika kehitellä pakkomiellettä
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen kuulostaa lähi-itäläisten miesten lähestymistavasta.
No ei, vaan ihan perämetsien suomalainen täällä kuvittelee, että yksi katse on parittelukutsu.
Et näe sinäkään ihmispaska itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko suurin piirtein samanikäisiä? Jos olette, etkä ole mikään peikko, niin tervehdi häntä ensin ja katso tervehtiikö takaisin, sitten voit keksiä jotain small talkia ja kun se on onnistunut, voit pyytää kahville.
Jos ei moikkaa takaisin ja välttelee, unohda koko juttu.
Tuntemattoman pyytäminen treffeille on outoa.
Hän on minua hieman nuorempi, arvelisin. Ei siis mitään 10 vuotta vaan jokusen vuoden nuorempi. Eli ihan sopivan ikäisiä oltaisiin toisillemme. Mä mietin miten asiassa etenen.
Ap
Oletko varma että ikäero on hänen mielestään sopiva ?
Miehille riittää ulkokuori. Ei edes tarvi moikata, niin ollaan kiinnostuneita. Pinnallista.
Vierailija kirjoitti:
Minuakin katsotaan pitkään, varsinkin viikonloppuisin, kun kävelen kadulla yksin pitkässä toppatakissa ja pipo päässä.
Miehet ovat 20-30 v nuorempia.
Tuli välittömästi mieleen alkoholistimummo, jonka kompurointia nuoriväki katsoo pitkään. Pitääkö soittaa poliisi, ambulanssi vai antaako vain mummelin vuoroin horjua ja kontata eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian moni nainen on joutunut jossain vaiheessa elämää ahdistelun kohteeksi. Älä tee siirtoa ennen kuin olette jutelleet parisen kuukautta niitä näitä. Siinä ajassa selviää, onko kiinnostus molemminpuolinen. Nainen saattaa olla jo varattu. Ethän tiedä, kun et ole jutellut.
Tai sitten ap kysyy heti eikä tuhlaa pari kuukautta tyhjään. Kumpi on parempi..m
Olen joutunut pimahtaneiden miesten ahdistelemaksi teinistä lähtien. On sen verran itsesuojeluvaistoa, etten lähde kenenkään tuiki tuntemattoman kanssa treffeille.
Tuorein tapaus sattui viime viikolla, kun moikkausnaaapuri tuli yllättäen liian lähelle ja yritti suudella. Ei olla flirttailtu tai edes vaihdettu muutakaan kuulumista kuin pari pakollista sanaa säästä. Onneksi perääntyi, kun karjuin täysillä vihaisesti mitä yrität.
Jos ymmärrät naisen näkökulman, on erittäin ahdistavaa, ettei omassa pihapiirissäkään saa olla turvassa!
Pistin sanan kiertämään. Sama naapuri on kuulemma ahdistellut toistakin nuorta naista eri rapusta.
Tottakai voit pyytää treffeille. Kyllä hän osaa varmasti sanoa ei jos ei kiinnosta.
Nainen ei edes hymyile sinulla vaan "katsoo jotenkin". Mitäpä vaikkaat, onko kiinnostunut?
Jotenkin sellainen ihan tavallinen kanssakäyminen tuntuu olevan monelta yksinäiseltä mieheltä hukassa, mitä jos aloittaisit vaikka tervehtimällä?
Voi hyvää päivää näitä uusavuttomia amatöörejä. Eihän tolla tavalla hankita kuin rukkasia. Ei outoja ihmisiä pyydetä treffeille ihan vaan siltä pohjalta, että nainen on "jotenkin katsonut sinua".Se ihminen pitää sinua friikkinä, tai muuten vaan outona, jos tuolla tavalla etenet Toki jos pakkaskäsineet kiinnostaa, niin siitä sitten vaan niitä hankkimaan.
Hänen katseen täytyy olla edes jossain määrin flirtti tai muulla tavalla positiivinen, että sinun kannattaa siirtyä seuraavaan vaiheeseen, eli kaupassa ohi mennen mainita jotain, vaikka ihan arkista kaupan tuotteista ja katsoa miten hän ottaa kommenttisi. Jos vastaanotto ei ole positiivinen, niin luovuta heti. Jos taas positiivinen, niin aina nähdessä voit vaihtaa pari sanaa ja jossain kohtaa jutella vähän pidempään ja sen jälkeen vielä vaikuttaa siltä, että seurasi kiinnostaa häntä, niin vasta siinä kohtaa kannattaa heittää treffikortti pöytään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko suurin piirtein samanikäisiä? Jos olette, etkä ole mikään peikko, niin tervehdi häntä ensin ja katso tervehtiikö takaisin, sitten voit keksiä jotain small talkia ja kun se on onnistunut, voit pyytää kahville.
Jos ei moikkaa takaisin ja välttelee, unohda koko juttu.
Tuntemattoman pyytäminen treffeille on outoa.
Hän on minua hieman nuorempi, arvelisin. Ei siis mitään 10 vuotta vaan jokusen vuoden nuorempi. Eli ihan sopivan ikäisiä oltaisiin toisillemme. Mä mietin miten asiassa etenen.
Ap
Oletko varma että ikäero on hänen mielestään sopiva ?
Muutama vuosi? No miksei olisi sopiva?
Ap
Jooh, tuntemattomiin miehiin ei kannata katsoa päinkään, kun heti kuvittelevat jotakin. Menin kerran moikkaamaan yhtä miestä baarista, kun tunnistin hänet, oli samalla vuosikurssilla kanssani opiskelujen alkaessa mutta emme tunteneet. No eiköhän hän tullut heti kohta pöytäämme pyytämään minua treffeille. Kiusallista oli kun joutui antamaan pakit, mutta ainakaan emme sen jälkeen joutuneet törmäämään uudelleen missään. Toisaalta voi antaa pisteet rohkeudesta, mutta pitää valmistautua kiusalliseen lopputulemaan tilanteessa.
Miesten ja naisten ero:
Mies: ok nainen saavutettavalla etäisyydellä -> pyydän treffeille -> saisko p-llua -> onko täyspäinen tyttöystäväksi
Nainen: fyysisesti käypä mies -> selvitetään arkisissa tilanteissa onko riittävän täyspäinen ja kiinnostava + kiinnostunut -> lähtee treffeille, jos mies pyytää (joku nainen voi pyytää itsekin) -> tutustuminen sovitaanko paremmin yhteen seurustelun/seksin merkeissä
Pyydät kadulta tuntematonta treffeille: todennäköisesti ei lähde
Pyydät small talk tuttua jonka kanssa juttu luistaa treffeille: lähtee, jos ei varattu
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.
Miesten tulee jättää naiset rauhaan. Treffipyyntö ei ole ok, paitsi ehkä silloin jos naisen kanssa on tindermatch.
Itse tapasin fiksun ja hauskan tyypin kuppilassa samassa seurueessa. Juteltiin kaikkee molempia kiinnostavia asioita. Vaihdettin puh.nrot. Tyyppi soitti parin päivän päästä ja juteltiin taas. Seuraavan kerran soitin itse ja jatkettiin juttua. Sitten tyyppi taas soitti mulle ja illalla jo viestit laitettiin. Sovittiin kahville menemisestä. Laitoin seuraavana pvänä viestin, jossa ehdotin aikaa ja paikkaa. Tyyppi sanoi, että käy ja kiva. Nähdään siis lähiaikoina kahvilla. Yhteensä aikaa kului kolme viikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Älä ahdistele NAAPURIASI!
Kyseessä ei ole ahdistelu. Ahdistelu olisi sitä jos vaikka laittaisi käden tissille ilman lupaa.
Jos ei homma olekaan hyvä, ootte
ikävässä tilanteessa naapurirapuissanne tästä
eteenpäin. Kiusallista.
Oletpa outo!