Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskaltaisinko pysäyttää naapurirapun naisen tuossa tiellä tai lähikaupassa ja pyytää treffeille?

Vierailija
24.11.2025 |

Emme ole edes moikkaustuttuja. Hän on kuitenkin jotenkin katsonut minua kun olemme tulleet vastakkain esim. kauppaan mentäessä. Ilmeisesti hän tunnistaa että asumme samassa talossa. 

Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan, en tiedä hänen nimeään joten en voi laittaa viestiäkään missään somessa. 

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on useampikin naapuri elämäni aikana yrittänyt. Olen ehkä outo mutta en järkyttynyt enkä muuttanut pois. Saahan sitä yrittää kunhan ei ala stalkata pakkien jälkeen. 

Vierailija
62/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on useampikin naapuri elämäni aikana yrittänyt. Olen ehkä outo mutta en järkyttynyt enkä muuttanut pois. Saahan sitä yrittää kunhan ei ala stalkata pakkien jälkeen. 

Lisään vielä että olen muuttanut monestikin mutta kertaakaan en siksi että joku naapuri on lähestynyt. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."

Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.

Miksen kokeilisi onneani kun hän kerta on jotenkin katsonut minua? 

Ap

Entä jos ensin moikkaisit ja juttelisit niitä näitä? Pyydä sitten treffeille, kun tunnet häntä hiukan paremmin.

Tämä. Nainen ei lähde treffeille sen perusteella, että pitää miestä seksuaalisesti viehättävänä. Nainen lähtee treffeille vasta kun pitää miestä sen lisäksi turvallisena ja täyspäisenä ihmisenä. 

Eli pidemmän kaavan kautta. Ensin moikkailette ja small talkia. Kun noi satunnaiset small talk sessiot kadulla sujuu ja näet, että nainen haluaa keskustella kans

Hohoijaa. Eipä ihme ettei suomalaiset lisäänny..

Vierailija
64/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos naapurissa asutte, niin varmaan törmäätte pihalla useasti. Aloita moikkaamalla. Jos toinen moikkaa iloisen näköisesti takaisin, voit seuraavan kerran yrittää pientä keskustelua. Keksi vaikka jotain. Kysy pyöränpumppua lainaksi tai muuta vastaavaa. Jos tämänkin jälkeen nainen on vielä ystävällinen, niin sitten jossain vaiheessa ehkä uskallat ehdottaa jotain kahville menoa. 

Mutta tämänkin jälkeen saatat saada pakit. Ota ne kohteliaasti vastaan, älä pidä henkilökohtaisena loukkauksena ja siirry eteenpäin. 

Kuka ei tuossa kohtaa ole ystävällinen? Eikö se ole normaalia käytöstä eikä kiinnostuksen osoitus???

Ehkä pointti on, että jos nainen ei ole ystävällinen, niin ei varmaan halua treffeillekään lähteä.

Kokemuksesta voin sanoa että suomalainen nainen ei ole ystävällinen vaikka sitä kiinnostaisi.

Ap:lle neuvo että pyydä kahville ja siirry seuraavaan jos sanoo ei.

Vierailija
65/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen kuulostaa lähi-itäläisten miesten lähestymistavasta. 

Vierailija
66/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis asutte samassa talossa. Tervehtimisestä se alkaa ja sanot sitten jotain muutakin vaikkapa säästä. Se on jo pieni ystävällinen kohtaaminen. Jos et samalla kerralla vielä etene treffikutsuun, niin olet jo hieman tutustunut. Sitten näette uudelleen ja sanot taas moi ja jotain muuta. Huomaat, ilahtuuko nainen. No, nyt en keksi lisää, mutta reippaasti vaan tutustumaan. Et menetä mitään, mutta voit voittaa paljon. 

Vierailija
67/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin katsotaan pitkään, varsinkin viikonloppuisin, kun kävelen kadulla yksin pitkässä toppatakissa ja pipo päässä.

Miehet ovat 20-30 v nuorempia. 

Vierailija
68/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian moni nainen on joutunut jossain vaiheessa elämää ahdistelun kohteeksi. Älä tee siirtoa ennen kuin olette jutelleet parisen kuukautta niitä näitä. Siinä ajassa selviää, onko kiinnostus molemminpuolinen. Nainen saattaa olla jo varattu. Ethän tiedä, kun et ole jutellut.

Vierailija
69/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä roolit olisivat toisinpäin eli treffikutsua ehdottava olisikin nainen joka olisi kiinnostunut naapurirapun miehestä ja harkitsisi pysäyttävän tämän, niin olisiko suhtautumisenne silloinkin näin kielteinen? Ihan uteliaisuudesta.

Vierailija
70/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran totaali-ihastunut erääseen naapuriin. En saanut vastakaikua, häpesin yritystäni niin, että aloin vältellä häntä. Lopuksi muutin pois. Oli niin kiusallista

Minäkin olin nuorena ihastunut erääseen tyyppiin, joka kävi vain töissä paikkakunnallani ja joka asui työviikot samassa kerrostalossa ja rapussa kuin minä. Viikonoppuisin lähti aina omalle paikkakunnalleen. Lopulta uskaltauduin jättämään lapun hänelle. Ja häpeäänhän se päättyi. Löytyi avovaimo sieltä omalta paikkakunnalta ym. Onneksi tyyppi oli erittäin kiltti ja mukava, mutta silti häpesin.

Vierailija
71/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian moni nainen on joutunut jossain vaiheessa elämää ahdistelun kohteeksi. Älä tee siirtoa ennen kuin olette jutelleet parisen kuukautta niitä näitä. Siinä ajassa selviää, onko kiinnostus molemminpuolinen. Nainen saattaa olla jo varattu. Ethän tiedä, kun et ole jutellut.

Tai sitten ap kysyy heti eikä tuhlaa pari kuukautta tyhjään. Kumpi on parempi..m

Vierailija
72/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen naapuritalon mies. Aluksi tervehdin, mutta jotenkin alkoi tulla oudot fiilikset ja nykyään en tervehdi ja välttelen katsekontaktia. Oudot fiilikset siksi, kun lapset kertoivat miehen lähtevän lähikauppaan lähes heti kun olin itse lähtenyt pävästä ja kellonajasta riippumatta. Myös käveli kerran tarkoituksella kävelytiellä lähes päälleni vastaan tullessaan, vaikka kävelytie on pari metriä leveä. Yök. Ei kiinnosta. 

Vierailija
73/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot meidän rapusta, semmonen pappa, jolla ponnari ja harvat hiukset ja luulet olevasi taiteilija, niin oo onnellinen, että kävelet vielä.

Ei. Ei oo kukaan lähdössä sun kanssa mihinkään.

Olit tänään avaamassa suutas, mut mieheni tuli siihen ja luikit johonkin.

Kunnon luuseri.

Niin ja 60 v ukko on vanha, vaikka oot riutuneen laiha, hyi helv.

Vierailija
74/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulosta. Lähi-itää olisi jos joku kerta kun muija tulee vastaan yrittää jotain ja sitten 5 minuuttia sen jälkeen kun on saanut numeron, alkaa herkeämättä tykittämään viesteillä.  Ählämmiesten jankkaamisstrategia jolla uuvutetaan "naisuhri" kunnes saa tahtonsa läpi.

Ja kyllä tuollainen strategia toimii hyvin joten sitä kannattaa käyttää. Suomalaiset naiset kun ovat aika tyhmiä ja simppeleitä.

Vierailija
75/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan kuulosta. Lähi-itää olisi jos joku kerta kun muija tulee vastaan yrittää jotain ja sitten 5 minuuttia sen jälkeen kun on saanut numeron, alkaa herkeämättä tykittämään viesteillä.  Ählämmiesten jankkaamisstrategia jolla uuvutetaan "naisuhri" kunnes saa tahtonsa läpi.

Ja kyllä tuollainen strategia toimii hyvin joten sitä kannattaa käyttää. Suomalaiset naiset kun ovat aika tyhmiä ja simppeleitä.

*Joka

Vierailija
76/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko suurin piirtein samanikäisiä? Jos olette, etkä ole mikään peikko, niin tervehdi häntä ensin ja katso tervehtiikö takaisin, sitten voit keksiä jotain small talkia ja kun se on onnistunut, voit pyytää kahville. 

Jos ei moikkaa takaisin ja välttelee, unohda koko juttu.

Tuntemattoman pyytäminen treffeille on outoa. 

Hän on minua hieman nuorempi, arvelisin. Ei siis mitään 10 vuotta vaan jokusen vuoden nuorempi. Eli ihan sopivan ikäisiä oltaisiin toisillemme. Mä mietin miten asiassa etenen.

Ap

Vierailija
77/141 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä pahaa siinä on? Siellä on miehekkäitä toiminnan miehiä.

Vierailija
78/141 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat treffeille jonkun kanssa jota et edes tunne yhtään? Pelkkä ulkonäkökö kiinnostaa?

Vierailija
79/141 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin, että miehet saavat siksi pakkeja, kun lähestyvät esim ravintolassa liian aikaisin eli eivät ota kontaktia eka. Neuvon aloittajaa, että ala moikkaamaan ensin. Seuraavaksi alat vaihtaa muutaman sanan ja odotat josko nainenkin alkaisi jutella joskus. Vasta sitten teet siirtoja 

Vierailija
80/141 |
25.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä naisena olisin tyytyväinen, jos joku mies edes kerran elämässäni lähestyisi. Kyllä lähtisin ihan kokeenkin vuoksi treffeille, jos toinen vaan vaikuttaisi suunnilleen normaalijärkiseltä.