Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisinko pysäyttää naapurirapun naisen tuossa tiellä tai lähikaupassa ja pyytää treffeille?

Vierailija
24.11.2025 |

Emme ole edes moikkaustuttuja. Hän on kuitenkin jotenkin katsonut minua kun olemme tulleet vastakkain esim. kauppaan mentäessä. Ilmeisesti hän tunnistaa että asumme samassa talossa. 

Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan, en tiedä hänen nimeään joten en voi laittaa viestiäkään missään somessa. 

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt aloittaisit vähän kevyemmin ja ihan vaan moikkaisit alkuun

Vierailija
2/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ruma niin älä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."

Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.

Vierailija
4/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."

Miksen kokeilisi onneani kun hän kerta on jotenkin katsonut minua? 

Ap

Vierailija
5/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-citymarket?

Vierailija
6/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästään se, että toinen katsoo ohimennessä silmiin, ei tarkoita että olisi ihastunut sinuun. Eikä vielä sekään että moikkaa ja hymyilee. Ne on ihan normaaleja käytöstapoja, naapureita yleensä tervehditään. 

Vierailija
7/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia en katso miehiä silmiin. He kuvittelevat heti että olisin kiinnostunut.

Vierailija
8/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

perus incel logiikkaa

Vierailija
9/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkästään se, että toinen katsoo ohimennessä silmiin, ei tarkoita että olisi ihastunut sinuun. Eikä vielä sekään että moikkaa ja hymyilee. Ne on ihan normaaleja käytöstapoja, naapureita yleensä tervehditään. 

Emme me samassa rapussa asu emmekä ole moikkaustuttuja. En ole varma tietääkö hän että asumme samassa talossa, mutta hän on vähän katsonut minua. 

Ap

Vierailija
10/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miten tuon siis toteuttaisit? 

"Hei lähdetkö treffeille?"

Ja mitä ne sun treffit ois? 

Vierailija
11/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

On normaalia katso vastaantulevia jotenkin. Etkö ole kenenkään muun koskaan huomannut katsovan yhtään? Outoa

Vierailija
12/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko sinun incelin vain lopettaa se haaveilu?

Vierailija
13/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emme me samassa rapussa asu emmekä ole moikkaustuttuja. En ole varma tietääkö hän että asumme samassa talossa, mutta hän on vähän katsonut minua. 

Ap

Noo jos ei ole paljon katsonut ei kannata liikaa innostua.

Vierailija
14/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerro miten tuon siis toteuttaisit? 

"Hei lähdetkö treffeille?"

Ja mitä ne sun treffit ois? 

Mennään meille ja voidaan vaikka vähän pussailla ja jos tulee tunnetta niin vaikka vähän nussailla.

Vierailija
15/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos hän on kerran katsonut sinuun, voit saman tien kosia häntä. Polvistut siihen rapun eteen jalkakäytävälle ja pyydät häntä vaimoksesi. Se olisi romanttista.

Vierailija
16/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin semmoinen äkillinen treffikutsu johtaisi vain noloon jatkoon, jossa ette osaa enää kohdata luontevasti ja sitten jonpikumpi muuttaa pian muualle. Koska on nääs aika epätodennäköistä, että hän olisi kiinnostunut sinusta, jos ei mitään muuta ole kuin päin sinua katsonut.

Jospa alat ensin vain hymyillä hänelle ja katsoa häntä vähän pidempään kuin tavallisesti, että näet, tapahtuuko siinä positiivinen vai negatiivinen reaktio.

Vierailija
17/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kokeilemaan.

Vain urpo betamies uskoo näitä naisten satuja että kyllä ne naiset tekee aloitteen sitten kun kiinnostaa.

Totuus on että kaikki miehet joilla on paljon naisia tai laadukas nainen, ovat aloitteellisia ja hyvin agressiivisiä.

Vierailija
18/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä suljetulla muissakin "rapuissa" morsian ehdokkaita tarjolla?

Vierailija
19/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä alkaisin katsella asuntoja muualta, jos olisi tuommoinen naapurirapun tyyppi ja alkaisi treffeistä puhella. Ja välttelisin kohtaamisia kaikin keinoin siihen muuttooni asti. Tai hankkisin jonkun tutun miehen esittämään poikaystävääni, kunnes muuttoauto saapuisi.

Vierailija
20/34 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vähän katsonut? Katsoiko hän sillä silmällä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän