Uskaltaisinko pysäyttää naapurirapun naisen tuossa tiellä tai lähikaupassa ja pyytää treffeille?
Emme ole edes moikkaustuttuja. Hän on kuitenkin jotenkin katsonut minua kun olemme tulleet vastakkain esim. kauppaan mentäessä. Ilmeisesti hän tunnistaa että asumme samassa talossa.
Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan, en tiedä hänen nimeään joten en voi laittaa viestiäkään missään somessa.
Kommentit (141)
Juuri tuommoinen treffien kiirehtiminen, ettei vaan kukaan muu ehdi ensin, ja luulottelu toisen kiinnostuksesta antaa stalkkaavan vivahteen asioihin. Jonkun päässä tapahtuu nyt selvästi enempi sutinaa kuin niissä käytännön kohtaamisissa.
Miksi pyytäisit treffeille ihmistä josta et tiedä mitään? Voi hyvin olla että hän ei ole yhtään kiinnostava, ja sitten on vähän noloa sanoa ettet halua tavata uudestaan, kun olet itse ehdottanut ensimmäisiä treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurissa asutte, niin varmaan törmäätte pihalla useasti. Aloita moikkaamalla. Jos toinen moikkaa iloisen näköisesti takaisin, voit seuraavan kerran yrittää pientä keskustelua. Keksi vaikka jotain. Kysy pyöränpumppua lainaksi tai muuta vastaavaa. Jos tämänkin jälkeen nainen on vielä ystävällinen, niin sitten jossain vaiheessa ehkä uskallat ehdottaa jotain kahville menoa.
Mutta tämänkin jälkeen saatat saada pakit. Ota ne kohteliaasti vastaan, älä pidä henkilökohtaisena loukkauksena ja siirry eteenpäin.
Kuka ei tuossa kohtaa ole ystävällinen? Eikö se ole normaalia käytöstä eikä kiinnostuksen osoitus???
Kokeile vaan. Nainen lähtee treffeille, jos hän on vapaa ja sinä olet hänen silmissään fiksu, mukava ja hyvännäköinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.
Miksen kokeilisi onneani kun hän kerta on jotenkin katsonut minua?
Ap
Miksei. Mutta oikeastiko jotkut treffit ovat sinusta seuraava askel, jos ette ole vielä edes tervehtineet toisianne?! Eikö se tervehtiminen muka ole seuraava askel? Mikä logiikka ja hoppu sinulla on hypätä naaman tunnistamisesta suoraan treffikutsuun?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos naapurissa asutte, niin varmaan törmäätte pihalla useasti. Aloita moikkaamalla. Jos toinen moikkaa iloisen näköisesti takaisin, voit seuraavan kerran yrittää pientä keskustelua. Keksi vaikka jotain. Kysy pyöränpumppua lainaksi tai muuta vastaavaa. Jos tämänkin jälkeen nainen on vielä ystävällinen, niin sitten jossain vaiheessa ehkä uskallat ehdottaa jotain kahville menoa.
Mutta tämänkin jälkeen saatat saada pakit. Ota ne kohteliaasti vastaan, älä pidä henkilökohtaisena loukkauksena ja siirry eteenpäin.
Kuka ei tuossa kohtaa ole ystävällinen? Eikö se ole normaalia käytöstä eikä kiinnostuksen osoitus???
Ehkä pointti on, että jos nainen ei ole ystävällinen, niin ei varmaan halua treffeillekään lähteä.
Vierailija kirjoitti:
Siitä vaan kokeilemaan.
Vain urpo betamies uskoo näitä naisten satuja että kyllä ne naiset tekee aloitteen sitten kun kiinnostaa.
Totuus on että kaikki miehet joilla on paljon naisia tai laadukas nainen, ovat aloitteellisia ja hyvin agressiivisiä.
Olen nainen ja samaa mieltä tästä.
Joko tiedät sen naapurinneidin päivärytmin? Sen, koska valot syttyy aamulla asuntoon, mihin aikaan hän lähtee aamulla ulos, kauanko on jossain yleensä, mihin aikaan tulee kotiin jne.?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pyytäisit treffeille ihmistä josta et tiedä mitään? Voi hyvin olla että hän ei ole yhtään kiinnostava, ja sitten on vähän noloa sanoa ettet halua tavata uudestaan, kun olet itse ehdottanut ensimmäisiä treffejä.
Koska ap on mies ja nainen on nätti. Pelkkä ulkonäkö siis riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä pointti on, että jos nainen ei ole ystävällinen, niin ei varmaan halua treffeillekään lähteä.
Paitsi domme.
Pertti-58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."
Ap
Koska hän ei jäänyt katsomaan. Olet yhdentekevä / vastenmielinen. Mun talon varakkaat asuu tässä A-rapussa, jossa on isoimmat huoneistot. Köyhät rupulit asuu B:ssä ja C:ssä, jossa on yksiöitä ja kaksioita.
Veikkaan sua vuokralla asuvaksi rupuliksi.
Kyllä. Jos olet komea pitkä mies, olen odottanut sitä. Lyhyt on liian pieni. No ei vaan. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaan. Nainen lähtee treffeille, jos hän on vapaa ja sinä olet hänen silmissään fiksu, mukava ja hyvännäköinen.
Ja jos ei niin ap on kuvottava rönttöluuseri?
Kellään naisella ei ole noin yksiniitiset aivot kuin teillä inceleillä.
En ole lähdössä treffeille. Voit lopettaa kuvittelun.
Asuuko tämä neitokainen siis rapussa?
Tiellä ei kannata pysäyttää koska voi jäädä auton alle/päälle
Tunge mulku sen postilaatikkoon, niin eukon halut heräävät. Tosiaan, sinulla on niin pieni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksei. Mutta oikeastiko jotkut treffit ovat sinusta seuraava askel, jos ette ole vielä edes tervehtineet toisianne?! Eikö se tervehtiminen muka ole seuraava askel? Mikä logiikka ja hoppu sinulla on hypätä naaman tunnistamisesta suoraan treffikutsuun?
Ap taitaa olla vähän yksinkertainen, tai ainakin sosiaalisissa suhteissa vielä hieman kehittymätön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Koska hän ei jäänyt katsomaan. Olet yhdentekevä / vastenmielinen. Mun talon varakkaat asuu tässä A-rapussa, jossa on isoimmat huoneistot. Köyhät rupulit asuu B:ssä ja C:ssä, jossa on yksiöitä ja kaksioita.
Veikkaan sua vuokralla asuvaksi rupuliksi.
Kuka nyt jää tuijottamaan? Pitkähkö katsekontakti tai riittävän usein tapahtuva lyhyempikin katsekontakti on merkki yleensä jostain.
Mitä itse tekisin?
Moikkaisin ensin.
Voisin tehdä myös tikusta asiaa -jutella niitä näitä, kuin kenelle tahansa naapurille.
Kyllä sen ilmeestä näkee, näyttääkö toinen vihreää valoa.
Jutustelusta pitkä matka treffeihin.
Et edes tiedä, onko hän vapaa.
Ehkä tapaatte lähellä olevassa ravintolassa, jossa tutustuminen luontevampaa. Tai sitten löydät jonkun muun.
Olin kerran totaali-ihastunut erääseen naapuriin.
En saanut vastakaikua, häpesin yritystäni niin, että aloin vältellä häntä. Lopuksi muutin pois. Oli niin kiusallista.
Naapurina oleminen on taitolaji. Pitää olla sopivasti ystävällinen kaikille, mutta ehdottomasti pitää välit riittävän etäisinä eikä koskaan pidä ryhtyä kyläilemään tai soittelemaan naapureiden kanssa tai pyytämään tai tekemään palveluksia naapureille. Hädässä voi auttaa esimerkiksi tilaamalla ambulanssin tai taksin.