Uskaltaisinko pysäyttää naapurirapun naisen tuossa tiellä tai lähikaupassa ja pyytää treffeille?
Emme ole edes moikkaustuttuja. Hän on kuitenkin jotenkin katsonut minua kun olemme tulleet vastakkain esim. kauppaan mentäessä. Ilmeisesti hän tunnistaa että asumme samassa talossa.
Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan, en tiedä hänen nimeään joten en voi laittaa viestiäkään missään somessa.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Itse tapasin fiksun ja hauskan tyypin kuppilassa samassa seurueessa. Juteltiin kaikkee molempia kiinnostavia asioita. Vaihdettin puh.nrot. Tyyppi soitti parin päivän päästä ja juteltiin taas. Seuraavan kerran soitin itse ja jatkettiin juttua. Sitten tyyppi taas soitti mulle ja illalla jo viestit laitettiin. Sovittiin kahville menemisestä. Laitoin seuraavana pvänä viestin, jossa ehdotin aikaa ja paikkaa. Tyyppi sanoi, että käy ja kiva. Nähdään siis lähiaikoina kahvilla. Yhteensä aikaa kului kolme viikkoa.
Miksi tuhlata aikaa? Olisitte menneet saman tien homman kumman kotiin.
Jos haluat tutustua, niin suosittelen että teet sen mahdollisimman ei-uhkaavasti. Ensin opettelet tervehtimään, ja sitten jossain vaiheessa voit vaihtaa pari ystävällistä sanaa.
Sitten kun olette tuttuja niin kysy treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat tutustua, niin suosittelen että teet sen mahdollisimman ei-uhkaavasti. Ensin opettelet tervehtimään, ja sitten jossain vaiheessa voit vaihtaa pari ystävällistä sanaa.
Sitten kun olette tuttuja niin kysy treffeille.
Patriarkaatti on aina naisille uhka.
Ilman muuta voit. Aloita smal talkilla, "hei mehän asutaan samassa talossa, mitä kuuluu?" Kerro myös mitä itsellesi kuuluu. Sitten vaan pikkuhiljaa vie juttua siihen suuntaan, että olisit kiinnostunut lähtemään hänen kanssaan illalla syömään jonnekin. Todennäköisesti hänellä on miesystävä ja saat pakit. Ei se mitään, uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään se, että toinen katsoo ohimennessä silmiin, ei tarkoita että olisi ihastunut sinuun. Eikä vielä sekään että moikkaa ja hymyilee. Ne on ihan normaaleja käytöstapoja, naapureita yleensä tervehditään.
Emme me samassa rapussa asu emmekä ole moikkaustuttuja. En ole varma tietääkö hän että asumme samassa talossa, mutta hän on vähän katsonut minua.
Ap
1/5
Muut kuin täysin sokeat vähän katsovat ympäristöään, etteivät törmäile lyhtypylväisiin tai kanssaeläjiin.
Trollaat kuitenkin hyvällä asialla, yllättävän moni kantasuomalainenkin mies tulkitsee, että muu kuin alas luotu katse on kutsu lähestymään.
Minua varmaan 4 miestä yrittänyt tässä talossa,edellisissä 3 talossa sain onneksi olla rauhassa.Tässä talossa asui aluksi jotain mielenterv.kuntoutujia.Olivat kovia häiritsemään ja tulivat kelloa soittamaan argg.Nyt minua on vainonnut ja yrittänyt n 5v mies alkaa olla sairasta.Onneksi sai häädön n2v sitten,on iältään yli 70 ,ei ikinä tervehtinyt,tuijotti vaan.On tosi vastenmielinen piirre jos ei tervehti mutta tuijottaa,vaikuttaa yksinkertaiselta naisen silmissä.Edelleen kävelee tällä seudulla monta kertaa päivässä ja seurailee minua,eli nainen katsoo miestä monesti pitkään,jos mies on vastenmielinen ja pelottava sekä epäkiinnostava.Eli älä missään kaupassa iske naista,on ahdistavaa.Muutenkin jättäisin naisen rauhaan.Minulla on niin ällöttäviä kokemuksia,kun ei saa omassa kodissa olla rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten vähän katsonut? Katsoiko hän sillä silmällä?
Ei katsonut sillä silmällä vaan sillä toisella silmällä.
Periskoopillahan.
Vierailija kirjoitti:
"Voiko tällä tavalla lähestyä häntä? Ei minulla nimittäin ole vaihtoehtojakaan..."
Toinen vaihtoehto on tietenkin se, että jätät hänet rauhaan.
Tällaisten neuvojen takia Suomessa syntyvyys juuri laskee. Mitä menetettävää siinä on kummallakaan, jos mies tekee aloitteen? Nainen varmasti osaa sanoa sitten, kiinnostaako tutustua vai ei. Minusta olisi ainakin kiva, jos joku mukava mies lähestyisi pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkästään se, että toinen katsoo ohimennessä silmiin, ei tarkoita että olisi ihastunut sinuun. Eikä vielä sekään että moikkaa ja hymyilee. Ne on ihan normaaleja käytöstapoja, naapureita yleensä tervehditään.
Emme me samassa rapussa asu emmekä ole moikkaustuttuja. En ole varma tietääkö hän että asumme samassa talossa, mutta hän on vähän katsonut minua.
Ap
1/5
Muut kuin täysin sokeat vähän katsovat ympäristöään, etteivät törmäile lyhtypylväisiin tai kanssaeläjiin.
Trollaat kuitenkin hyvällä asialla, yllättävän moni kantasuomalainenkin mies tulkitsee, että muu kuin alas luotu katse on kutsu lähestymään.
Tämä ei pidä paikkaansa. M u s u l m a a ni mi ehille päin katsominen on suora kutsu seksuaaliseen kanssakäymiseen - suosiolla tai väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
1/5
Alas luotu katse voi olla häkeltymistä,ujoutta suurista tunteista katsojaa kohtaan,mutta ei aina,voi olla myös vastenmielisyyttä katsojaa kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Kokeile vaan. Nainen lähtee treffeille, jos hän on vapaa ja sinä olet hänen silmissään fiksu, mukava ja hyvännäköinen.
Ulkonäöstä ei voi tietää onko joku fiksu ja mukava. Siksi lähes kaikki järkevät naiset kieltäytyvät moisista kutsuista. Ensin pitäisi nimenomaan olla jotain käsitystä siitä mukavuudesta ja fiksuudesta!
Itse en myöskään yhtään arvostaisi jos joku kysyy minua treffeille perustuen pelkästään ulkonäkööni, tietämättä minusta mitään muuta. Sellainen mies on tosi pinnallinen.
Ei, anna naisen olla rauhassa!
Takavuosina miekkonen, joka kulki samoilla busseilla ja asui samassa taloyhtiössä, yritti tehdä tuttavuutta pihalla. Hyi, ei kiinnostanut!!
Vierailija kirjoitti:
Miksi haluat treffeille jonkun kanssa jota et edes tunne yhtään? Pelkkä ulkonäkökö kiinnostaa?
Niinhän se miehiä kiinnostaa,naisen juttuja lähinnä yritetään vaan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian moni nainen on joutunut jossain vaiheessa elämää ahdistelun kohteeksi. Älä tee siirtoa ennen kuin olette jutelleet parisen kuukautta niitä näitä. Siinä ajassa selviää, onko kiinnostus molemminpuolinen. Nainen saattaa olla jo varattu. Ethän tiedä, kun et ole jutellut.
Tai sitten ap kysyy heti eikä tuhlaa pari kuukautta tyhjään. Kumpi on parempi..m
Tuntemattoman kysyminen treffeille johtaa 99% kieltäytymiseen. Hyvänpäiväntutun kysymisessä on paljon parempi onnistumisprosentti. Kiirehtimällä vain pilaa mahdollisuutensa varmasti.
En mä tuosta pahastuisi. Vastaukseni tosin olisi ei, olen varattu. Stalkkereita on ollut joskus, mutta treffipyynnöissä ei ole mitään vikaa, jos ymmärtää kieltävän vastauksen ja jättää sitten rauhaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos nämä roolit olisivat toisinpäin eli treffikutsua ehdottava olisikin nainen joka olisi kiinnostunut naapurirapun miehestä ja harkitsisi pysäyttävän tämän, niin olisiko suhtautumisenne silloinkin näin kielteinen? Ihan uteliaisuudesta.
Tottakai. Hieman eri syistä, mutta en todellakaan suosittele kenellekään pyytämään tuntemattomia treffeille pelkän ulkonäön perusteella!
Pyydä sitä lähikaupan kassatyttöä ensin. Jos on hymyillyt ja ollut kohtelias, on varmuudella kiinnostunut sinusta.
Tiellä on parempi. Varmista kuitenkin ettei siellä ole kulkijoita seuraamassa treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Pyydä sitä lähikaupan kassatyttöä ensin. Jos on hymyillyt ja ollut kohtelias, on varmuudella kiinnostunut sinusta.
Monissa pienemmissä kaupoissa on vain yksi työntekijä hiljaisina aikoina.
Eikö apta ole kukaan nainen ennen katsonut päinkään kun "katsoo jotenkin" on noin iso juttu?