Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
161/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.

ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken

Saatanankin? Miksi se piti luoda?

Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.

kaikki on täydellisesti Jumalan hallinnassa, ei huolta

Eri

Tällainen ajattelu ei ole pelastavaa uskoa, vaan itsepetosta.

Ei vaan ihan Raamatullista. 

Vierailija
162/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesuksen luokse tulee ne joita hänen rakkaus vetää . Kaiken se kestää kärsii rakkaus . Mikään syyttely ei saa aikaan muuta kuin vihaa .  

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mooses kasvattaa vihaan . Siksi Jeesus tuli vapauttamaan siitä vihasta . 

Vierailija
164/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAPAHTAJA VAPAUTTAA TUOMIOISTA !    SAATANA SYYTTÄÄ.    

Vierailija
165/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Vastaus, kiitos. Miksi ei estä? 

Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu. 

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Eri

Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.

Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on  edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane. 

En väittänyt, että suhtautuminen vähentäisi kärsimystä. Ei tietenkään vähennä. Minä olen kärsinyt, joten tiedän kyllä, ettei suhtautumisella voi siihen vaikuttaa. Kyse onkin siitä, mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen.

Vierailija
166/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää lause lukee Raamatussa .   Kristityillä .  Uusi testamentti Jeesuksen syntymä kirja .   Hän on vapauttanut kristityt synnin ja KUOLEMAN kivittäjien laista !   Vapauteen.   Mooses tekee syntiä niin hän ulkoistaa siitä syyt muille .  

Vierailija
167/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Vastaus, kiitos. Miksi ei estä? 

Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu. 

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Eri

Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.

Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on  edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane. 

Rukoilemalla

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
168/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokainen tietää syvällä sisimmässään että on Jumala ." Höpö höpö.

Kyllä sä tiedät, et vaan halua myöntää. 

Room1: 18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. 20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. 21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.

Tämäkin kommentti jakeineen osoittaa sen, kuinka Raamatun Jumala on itsekäs, väkivaltainen, pikkumainen ja julma jumala, joka ei ole mikään kaikkivaltias ja kaikkiviisas. 

Jos hän olisi, niin hänen olemassaolonsa tai tunne-elämänsä ei riippuisi ihmisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. "Jumalan viha taivaasta" -> vihaava jumala ei ole kaikkivaltias jumala, vaan hyvin pieni jumala, itserakas, kateellinen, helposti suuttuva, huonosti leppyvä, julma ja sadistinen. Muistuttaa läheisesti tietenkin muita tuon aikakauden jumalia, niin kreikkalaisen Olympoksen jumalia kuin vaikkapa Mesopotamian jumalpantheonin yli 1000 jumalaa ja jumaluutta.

Vierailija
169/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistähän jumalasta nyt puhumme? 

Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?

Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala. 

Sulla on aika pahoja aukkoja yleissivistyksessä. Sivistäpä vähän itseäsi, niin palataan sitten asiaan.

Vierailija
170/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hankala on ollut tämä isäsuhde jumalan kanssa kun ei häntä ole missään näkynyt. Teki vissiin klassisen, eli lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä palannut koskaan kotiin.

Vierailija
171/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryövärien luolassa myyntikojuja rukoushuoneella .  Niin Juudas tosiaan myyntimies oikein . Varasti muilta ahne. Myi Jeesuksenkin. 

Vierailija
172/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei luonut.

Vierailija
173/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei luonut.

Vierailija
174/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä mene kenenkään luokse joka myy rahasta Jeesusta . 

Vierailija
175/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tiedä, mitä se tuolla kylillä huutelee, mutta mä en oo koskaan rakastanut sitä. Semmosia hyvänpäiväntuttuja ollaan, mutta mitään läheisempää ei ole. Onhan se semmoinen omalla tavallaan hauska, erikoisen pateettinen mies, hetken sitä jaksaa kuunnella, mutta sen verran juttuja oon kuullut sen aiemmista pikkumaisista, narsistista tempauksista, et yhtään paremmin en välitä siihen tutustua.

Ja se lumikola-keissi oli onnettomuus. Oltiin molemmat päissään eikä ajateltu. Siitä mä en kanna kaunaa, joten säkin voisit sen jo pikkuhiljaa unohtaa.

Vierailija
176/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?"

Jumala on luonut kaiken, joten ehkäpä näki että et ole hyvä rakastava tyyppi joten et tuu samaan ikuista elämää.

Eri

Tällainen ankaruus, jossa ei ohjata eteenpäin, on myrkyllistä. Jokainen voi alkaa seurata Jeesusta, jos haluaa. 

Vierailija
177/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyttäjä saatana Mooses ja laki. Lucifer ylistyksen johtaja LILJA varas valehtelija  !  Rahasta ja tavarasta myy mitä vaan . 

Vierailija
178/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MS tauti on pesäkekovettuma tauti nimellä ollut. Kaikkea ei tietysti tiedetä vielä. Mutta osa syy on aina ravinto juomavesi saasteet kemikaalit ja puutostaudit . Eläinperäiset virukset bakteerit . Ylikypsä ruoka on parasta ja lähde puhdistettu pullovesi. Teollisuus myrkyt on kipattu järviin. Samoin ulosteet. Oma kaivo voi auttaa. Multippelis clerosis kleroosi. Älä sure monella on hormonipuutteesta johtuva reuma jatkuvat kivut eikä saa korvaushoitoa . Tai muita on diabetes mellitusta. On tasapaino ja kuulovaurioita. On selkäkipuja. Karamellit rikkoo hampaiden lisäksi ikenet. Tämä on syntisten maailma. Ahneuden ja himojen.  Iloitaan joulun lahjasta sillä armosta sen saimme. 

Nyt sitä tinapaperipipoo vähän löysemmälle, ettet tukehduta niitä viimesiäkin aivosolujasi.

Oli taas niin lennokasta settiä että.

Vierailija
179/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin tuomiokirkon pihalla kahvilassa oli myynnissä ristejä ja uusia testamentteja kunnes juutalainen iski . Matkamuistot tuli Jeesus lähti. 

Vierailija
180/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran uskonnollenne ja teille tuputtajille. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän