Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Jeesuksen luokse tulee ne joita hänen rakkaus vetää . Kaiken se kestää kärsii rakkaus . Mikään syyttely ei saa aikaan muuta kuin vihaa .
Mooses kasvattaa vihaan . Siksi Jeesus tuli vapauttamaan siitä vihasta .
VAPAHTAJA VAPAUTTAA TUOMIOISTA ! SAATANA SYYTTÄÄ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Vastaus, kiitos. Miksi ei estä?
Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu.
Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?
Eri
Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.
Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane.
En väittänyt, että suhtautuminen vähentäisi kärsimystä. Ei tietenkään vähennä. Minä olen kärsinyt, joten tiedän kyllä, ettei suhtautumisella voi siihen vaikuttaa. Kyse onkin siitä, mitä sinulle tapahtuu kuoleman jälkeen.
Tää lause lukee Raamatussa . Kristityillä . Uusi testamentti Jeesuksen syntymä kirja . Hän on vapauttanut kristityt synnin ja KUOLEMAN kivittäjien laista ! Vapauteen. Mooses tekee syntiä niin hän ulkoistaa siitä syyt muille .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Vastaus, kiitos. Miksi ei estä?
Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu.
Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?
Eri
Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.
Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane.
Rukoilemalla
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Jokainen tietää syvällä sisimmässään että on Jumala ." Höpö höpö.
Kyllä sä tiedät, et vaan halua myöntää.
Room1: 18 Jumalan viha ilmestyy taivaasta ja kohdistuu kaikkeen jumalattomuuteen ja vääryyteen, jota ihmiset tekevät pitäessään totuutta vääryyden vallassa. 19Sen, mitä Jumalasta voidaan tietää, he kyllä voivat nähdä. Onhan Jumala ilmaissut sen heille. 20 Hänen näkymättömät ominaisuutensa, hänen ikuinen voimansa ja jumaluutensa, ovat maailman luomisesta asti olleet nähtävissä ja havaittavissa hänen teoissaan. Sen vuoksi he eivät voi puolustautua. 21 Vaikka he ovat tunteneet Jumalan, he eivät ole kunnioittaneet ja kiittäneet häntä Jumalana, vaan heidän ajatuksensa ovat käyneet turhanpäiväisiksi ja heidän ymmärtämätön sydämensä on pimentynyt.
Tämäkin kommentti jakeineen osoittaa sen, kuinka Raamatun Jumala on itsekäs, väkivaltainen, pikkumainen ja julma jumala, joka ei ole mikään kaikkivaltias ja kaikkiviisas.
Jos hän olisi, niin hänen olemassaolonsa tai tunne-elämänsä ei riippuisi ihmisten tekemisistä tai tekemättä jättämisistä. "Jumalan viha taivaasta" -> vihaava jumala ei ole kaikkivaltias jumala, vaan hyvin pieni jumala, itserakas, kateellinen, helposti suuttuva, huonosti leppyvä, julma ja sadistinen. Muistuttaa läheisesti tietenkin muita tuon aikakauden jumalia, niin kreikkalaisen Olympoksen jumalia kuin vaikkapa Mesopotamian jumalpantheonin yli 1000 jumalaa ja jumaluutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jumalasta nyt puhumme?
Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?
Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala.
Sulla on aika pahoja aukkoja yleissivistyksessä. Sivistäpä vähän itseäsi, niin palataan sitten asiaan.
Vähän hankala on ollut tämä isäsuhde jumalan kanssa kun ei häntä ole missään näkynyt. Teki vissiin klassisen, eli lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä palannut koskaan kotiin.
Ryövärien luolassa myyntikojuja rukoushuoneella . Niin Juudas tosiaan myyntimies oikein . Varasti muilta ahne. Myi Jeesuksenkin.
Älä mene kenenkään luokse joka myy rahasta Jeesusta .
Mä en tiedä, mitä se tuolla kylillä huutelee, mutta mä en oo koskaan rakastanut sitä. Semmosia hyvänpäiväntuttuja ollaan, mutta mitään läheisempää ei ole. Onhan se semmoinen omalla tavallaan hauska, erikoisen pateettinen mies, hetken sitä jaksaa kuunnella, mutta sen verran juttuja oon kuullut sen aiemmista pikkumaisista, narsistista tempauksista, et yhtään paremmin en välitä siihen tutustua.
Ja se lumikola-keissi oli onnettomuus. Oltiin molemmat päissään eikä ajateltu. Siitä mä en kanna kaunaa, joten säkin voisit sen jo pikkuhiljaa unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
"No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?"
Jumala on luonut kaiken, joten ehkäpä näki että et ole hyvä rakastava tyyppi joten et tuu samaan ikuista elämää.
Eri
Tällainen ankaruus, jossa ei ohjata eteenpäin, on myrkyllistä. Jokainen voi alkaa seurata Jeesusta, jos haluaa.
Syyttäjä saatana Mooses ja laki. Lucifer ylistyksen johtaja LILJA varas valehtelija ! Rahasta ja tavarasta myy mitä vaan .
Vierailija kirjoitti:
MS tauti on pesäkekovettuma tauti nimellä ollut. Kaikkea ei tietysti tiedetä vielä. Mutta osa syy on aina ravinto juomavesi saasteet kemikaalit ja puutostaudit . Eläinperäiset virukset bakteerit . Ylikypsä ruoka on parasta ja lähde puhdistettu pullovesi. Teollisuus myrkyt on kipattu järviin. Samoin ulosteet. Oma kaivo voi auttaa. Multippelis clerosis kleroosi. Älä sure monella on hormonipuutteesta johtuva reuma jatkuvat kivut eikä saa korvaushoitoa . Tai muita on diabetes mellitusta. On tasapaino ja kuulovaurioita. On selkäkipuja. Karamellit rikkoo hampaiden lisäksi ikenet. Tämä on syntisten maailma. Ahneuden ja himojen. Iloitaan joulun lahjasta sillä armosta sen saimme.
Nyt sitä tinapaperipipoo vähän löysemmälle, ettet tukehduta niitä viimesiäkin aivosolujasi.
Oli taas niin lennokasta settiä että.
Helsingin tuomiokirkon pihalla kahvilassa oli myynnissä ristejä ja uusia testamentteja kunnes juutalainen iski . Matkamuistot tuli Jeesus lähti.
Nauran uskonnollenne ja teille tuputtajille. :D
Ei vaan ihan Raamatullista.