Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
141/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole tyytyväinen lopputulokseen, enkä kortteihin, jotka elämässä sain.

Siinä on jo paljon hyviä syitä.

Kukaan ei ole saanut hyviä kortteja koska emme valinneet Jumalaa joka olisi ollut se hyvä kortti MUTTA täydellinen Jumala antaa vielä toisen mahdollisuuden, jos haluamme.

Kiitos, mutta ei enää uutta kierrosta tätä paskaa.

Vierailija
142/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Vastaus, kiitos. Miksi ei estä? 

Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu. 

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Eri

Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.

Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on  edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane. 

Rukoilemalla paranee. Jos ei parane, niin rukoilet väärin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole saanut hyviä kortteja koska emme valinneet Jumalaa joka olisi ollut se hyvä kortti MUTTA täydellinen Jumala antaa vielä toisen mahdollisuuden, jos haluamme.

Kiitos, mutta ei enää uutta kierrosta tätä paskaa.

Vassaritkin kutsuu totuutta paskaksi

Vierailija
144/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Eri

Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.

Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on  edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane. 

Rukoilemalla paranee. Jos ei parane, niin rukoilet väärin. 

Äläpäs johda ihmisiä harhaan Jumala parantaa kenet haluaa, jokaisella kärsmyksellä on syynsä.

Vierailija
145/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.

ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken

Saatanankin? Miksi se piti luoda?

Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.

kaikki on täydellisesti Jumalan hallinnassa, ei huolta

Ahaa, arkkivihollinen saatana kuuluu siis suunnitelmaan. Vähän niinkuin hyvä poliisi/paha poliisi? Saako saatana provikkaa tästä diilistä?

Vierailija
146/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?

Oletpa vitsikäs. Riippumatta siitä, mitä mieltä olet asiasta, olet silti osa tätä Jumalan luomaa todellisuutta. Pidit siitä, tai et, se on sinun tilanteesi. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eli ottaa ristisi ja alkaa seurata Jeesusta. 

Vierailija
147/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.

Ahaa, arkkivihollinen saatana kuuluu siis suunnitelmaan. Vähän niinkuin hyvä poliisi/paha poliisi? Saako saatana provikkaa tästä diilistä?

Ei saa, olisi saanut jos olisi totellut Jumalaa :) Minä tuun saamaan proviikkaa

Vierailija
148/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me ansaitaan kaikki paha koska ei totella Jumalaa. SInäkin rankaiset lastasi jos käyttäytyy huonosti eikös?

Puhutaan vähän eri luokan rangaistuksista. Yksikään vanhempi ei heitä vikuroivaan lastaan kärventymään kiirastuleen.

Ei Jumalakaan ole vielä heittänyt ketään yhtään minnekään ja lopullinen rangaistus tulee olemaan kuolema. Ja ikuinen elämä niille jotka rakastavat Jumalaa.

Eikö helvettiä siis olekaan? Kuolema on siihen verrattuna aika mieto rangaistus, ja olen siihen varautunutkin, että kuolemaan tämä kaikki loppuu.

Vierailija
149/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?"

Jumala on luonut kaiken, joten ehkäpä näki että et ole hyvä rakastava tyyppi joten et tuu samaan ikuista elämää.

Vierailija
150/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

MS tauti on pesäkekovettuma tauti nimellä ollut. Kaikkea ei tietysti tiedetä vielä. Mutta osa syy on aina ravinto juomavesi saasteet kemikaalit ja puutostaudit . Eläinperäiset virukset bakteerit . Ylikypsä ruoka on parasta ja lähde puhdistettu pullovesi. Teollisuus myrkyt on kipattu järviin. Samoin ulosteet. Oma kaivo voi auttaa. Multippelis clerosis kleroosi. Älä sure monella on hormonipuutteesta johtuva reuma jatkuvat kivut eikä saa korvaushoitoa . Tai muita on diabetes mellitusta. On tasapaino ja kuulovaurioita. On selkäkipuja. Karamellit rikkoo hampaiden lisäksi ikenet. Tämä on syntisten maailma. Ahneuden ja himojen.  Iloitaan joulun lahjasta sillä armosta sen saimme. 

Vierailija
151/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep helvetti on keksitty pelottelemaan ihmisiä jotta ihmiset maksaisivat kirkkoveroa ja antaisivat rahaa kirkolle (esim katoliset), mutta eihän nyt hyvä Jumala ki-duttaisi luomuksiaan ikuisesti eikä tästä löydy mainintaa Raamatustakaan. "Synnin palkka on ku olema" Hyvin simppeliä.

Vierailija
152/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.

Etkö halua vapautua kärsimyksestä ja kurjuudesta?

Tässä elämässä on TURMELUS ja kärsimys.  Mutta voi katsoa ristille . Sijais synnyttäjä eikun sijaiskärsijä.  Meidän puolesta ja meidän takia kärsi ettei meitä tuomittaisi. Älä siis tuomitse ettei sinua .  

Kyllä, ettei niitä tuomittaisi, jotka uskovat Jeesukseen eli uskovat, että hän on Jumalan Poika eli uskovat, mitä hän sanoo, eli noudattavat tai pyrkivät noudattamaan hänen tahtoaan. Jeesuksen ansiosta pelastus on mahdollista. Siis mahdollista, ei varmaa.

Vierailija
153/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?"

Jumala on luonut kaiken, joten ehkäpä näki että et ole hyvä rakastava tyyppi joten et tuu samaan ikuista elämää.

Täs tuli perkele esiintyykö valkeuden enkelinä onkin paholainen.   Millä tuomiolla tuomitsette sillä teidät tuomitaan. 

Vierailija
154/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ohjelmoinut minuun rakkautta itseään kohtaan.

Sinun kannattaisi käyttää vapaata tahtoasi ja alkaa etsiä sitä.

Vierailija
155/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eikö helvettiä siis olekaan? Kuolema on siihen verrattuna aika mieto rangaistus, ja olen siihen varautunutkin, että kuolemaan tämä kaikki loppuu."

Jep helvetti on keksitty pelottelemaan ihmisiä jotta ihmiset maksaisivat kirkkoveroa ja antaisivat rahaa kirkolle (esim katoliset), mutta eihän nyt hyvä Jumala kid uttaisi luomuksiaan ikuisesti eikä tästä löydy mainintaa Raamatustakaan. "Synnin palkka on kuolema" Hyvin simppeliä.

Vierailija
156/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, tosi moni perustelee Jumalan olemattomuuden henkilökohtaisilla vastoinkäymisillä. Entä jos onkin niin että Jumala on ne teille taakaksi antanut koska hän tietää että juuri Te olette kyllin vahvoja kantamaan ne toisten puolesta? Tuhkan päälleheitto ja hammastenkiristys voisikin olla turhaa. Voisiko olla että Uhrin ja Jumalan soturin ero olisikin osaltaan vain pienessä ajatuksellisessa vivahteessa. Tosi paljon harrastetaan myös sitä että uhriasemaa kohotetaan ja äänestäjiä alennetaan kun halutaan ostaa ääniä. Kukapa heikko ei äänestäisi heikon pelastajaa kunhan pelastajana esiintyvä on ensin hieman haukkunut heitä heikoiksi?

Vierailija
157/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep helvetti on keksitty pelottelemaan ihmisiä jotta ihmiset maksaisivat kirkkoveroa ja antaisivat rahaa kirkolle (esim katoliset), mutta eihän nyt hyvä Jumala ki-duttaisi luomuksiaan ikuisesti eikä tästä löydy mainintaa Raamatustakaan. "Synnin palkka on ku olema" Hyvin simppeliä.

Se menee näin . Synnin palkka on kuolema synagogalla mutta Armolahja kristityille on Jeesuksessa tuomioista vapaa elämä. 

Vierailija
158/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata sanoa En pelaa siinä vaiheessa, kun peli on jo alkanut.

Vierailija
159/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän ei ohjelmoinut minuun rakkautta itseään kohtaan.

Sinun kannattaisi käyttää vapaata tahtoasi ja alkaa etsiä sitä.

Vapaata tahtoa ei löydy raamatusta, Jumala ohjaa kaikkea

Vierailija
160/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Tällainen ajattelu ei ole pelastavaa uskoa, vaan itsepetosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi