Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Raamatun Jumala on sama eilen, tänään ja iankaikkisesti. Hän on pyhä ja tulee aina kostamaan pahan. Mennyt maailman pahuus tuhottiin vesitulvalla. Tämä nykyinen maailmanaika on tallettettuna tulelle. Ihminen ihan itse pahuudessaan on tuhonnut ja tuhoaa jatkuvasti itseään ja muita toimillaan.
En minäkään aina kovin innoissani ole siitä, että minun piti syntyä tähän pahaan maailmanaikaan, tänne synninpesään. Ja olisin päässyt helpommalla kun en olisi syntynytkään, mutta minulta ei tosiaan kysytty haluanko syntyä. Minulta ei kysytty paljon muutakaan. Mutta minulla on tasan kaksi vaihtoehtoa. Joko tutustun Jumalaan, Hänen majesteettiinsa ja löydän Hänen armonsa ja hyvyytensä ja hyväksyn hänen ehtonsa tai hylkään Hänet silkasta typeryydestä. Miksi ei ihminen kumartaisi sitä joka on kaiken tehnyt ja säännöt antanut?
Kyllä ne isä ja äiti aikoinaan sen tekivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.
Etkö halua vapautua kärsimyksestä ja kurjuudesta?
Tässä elämässä on TURMELUS ja kärsimys. Mutta voi katsoa ristille . Sijais synnyttäjä eikun sijaiskärsijä. Meidän puolesta ja meidän takia kärsi ettei meitä tuomittaisi. Älä siis tuomitse ettei sinua .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.
ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken
Saatanankin? Miksi se piti luoda?
Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.
Hän ei ohjelmoinut minuun rakkautta itseään kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen koostuu kahdesta asiasta, ruumiista ja Jumalan Henkäyksestä. Jumala tiesi sinut jo ennen kuin valmisti sinut äitisi kohdussa.
En ole tyytyväinen lopputulokseen, enkä kortteihin, jotka elämässä sain.
Siinä on jo paljon hyviä syitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.
ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken
Saatanankin? Miksi se piti luoda?
Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.
kaikki on täydellisesti Jumalan hallinnassa, ei huolta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Vastaus, kiitos. Miksi ei estä?
Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu.
Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?
Koska me ansaitaan kaikki paha koska ei totella Jumalaa. SInäkin rankaiset lastasi jos käyttäytyy huonosti eikös?
Puhutaan vähän eri luokan rangaistuksista. Yksikään vanhempi ei heitä vikuroivaan lastaan kärventymään kiirastuleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi rakastaisin, kun Hän itse vihaa minua?
Miten niin vihaa? Ei vihaa vaan rakastaa ja haluaisi sullekin antaa ikuisen elämän...
No mikä estää antamasta siitä ikuista elämää? Eikös sen pitänyt olla kaikkivoipa. Sehän on kuulemma suunnitellut kaiken ja on myös kaikkitietävä. Se on luodessaan siis suunnitellut ja tiennyt täsmälleen mitä tulen ikinä tekemään.
Jokainen pieninkin tekoni on Jumalan suunnittelema ja aikaansaama, eikä minulla ole siihen osaa eikä arpaa. Et kai halua kertoa, että Jumala ei olekaan kaikkivoipa ja kaikki ennalta tietävä?
Tottakai on kaikki tietävä ja voipa ja tietää jokaisen hiuksesikin päässä.
Jokainen tekoni on siis jullen suunnittelema ja hänen tahtonsa mukainen. Ellei ole, niin hän ei ole kaikkivoipa. Samainen julle kertoo lähettävänsä helvettiin sellaiset, jotka toimivat juuri kuten hän on suunnitellut ja aikaansaanut.
Tämä samainen kaikkivoipa julle oli niin kovin pettynyt yhteen omista luomuksistaan, että lähetti tulvan tappamaan jokaikisen pl. eräs laivanrakentaja perheineen. Samalla tuli pyyhkäisseeksi olemattomiin paljon muitakin viattomia luomuksia. Mutta mitäs niistä.
Ei se nyt muutenkaan ollut mikään armollinen ja rakastava tyyppi. Isien teot kostetaan lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, koska jumalan suunnitelma. Orjia sai pitää kunhan ei pieksänyt ihan kuoliaaksi. Määräsi kansanmurhia tosta vaan milloin mistäkin syystä. Lista on loputon.
Syntisen ruumiissa on muutenkin kivut kuukautiset hammas särky sairaudet huonon ruuan puutokset ja muutokset. Synnytyskivut. Vanhuudesta sairaudet ja nälkä tekohampaat sokeri vienyt. Monet työtapaturmat kivut . Salmiakki on värjännyt suolet mustiksi jo. Lapsilla. Toinen varastaa toiselta huijaa ja ollaan ilkeitä. Syytellään syyttömiä sorretaan ja syrjitään . Kaikki kaikkia uskonnosta riippumatta. Muut uhraa elukoita Jeesus uhrasi itsensä siinä on ero muihin.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole saanut hyviä kortteja koska emme valinneet Jumalaa joka olisi ollut se hyvä kortti MUTTA täydellinen Jumala antaa vielä toisen mahdollisuuden, jos haluamme.
Vierailija kirjoitti:
Sori, en tarkoittanut sitä noin tulkittavaksi.
-Jumala
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin vihaa? Ei vihaa vaan rakastaa ja haluaisi sullekin antaa ikuisen elämän...
No mikä estää antamasta siitä ikuista elämää? Eikös sen pitänyt olla kaikkivoipa. Sehän on kuulemma suunnitellut kaiken ja on myös kaikkitietävä. Se on luodessaan siis suunnitellut ja tiennyt täsmälleen mitä tulen ikinä tekemään.
Jokainen pieninkin tekoni on Jumalan suunnittelema ja aikaansaama, eikä minulla ole siihen osaa eikä arpaa. Et kai halua kertoa, että Jumala ei olekaan kaikkivoipa ja kaikki ennalta tietävä?
Tottakai on kaikki tietävä ja voipa ja tietää jokaisen hiuksesikin päässä.
Jokainen tekoni on siis jullen suunnittelema ja hänen tahtonsa mukainen. Ellei ole, niin hän ei ole kaikkivoipa. Samainen julle kertoo lähettävänsä helvettiin sellaiset, jotka toimivat juuri kuten hän on suunnitellut ja aikaansaanut.
Tämä samainen kaikkivoipa julle oli niin kovin pettynyt yhteen omista luomuksistaan, että lähetti tulvan tappamaan jokaikisen pl. eräs laivanrakentaja perheineen. Samalla tuli pyyhkäisseeksi olemattomiin paljon muitakin viattomia luomuksia. Mutta mitäs niistä.
Ei se nyt muutenkaan ollut mikään armollinen ja rakastava tyyppi. Isien teot kostetaan lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, koska jumalan suunnitelma. Orjia sai pitää kunhan ei pieksänyt ihan kuoliaaksi. Määräsi kansanmurhia tosta vaan milloin mistäkin syystä. Lista on loputon.
Kyllä juurikin näin, Jumala on täydellinen. Toinen kuolema on vasta se rangaistus, ei tämä minkä nyt kuolleet ovat kohdanneet.
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuka loi heidät? Olemme siis Jumalan luomuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"
Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?
Eri
Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.
Ei se suhtautuminen mitenkään vähennä kärsimystä. Minulla on edelleen MS-tauti, eikä se suhtautumisella parane.
Vanhan liiton kostot kiroukset pahat teot kostetaan miehen pojille ON synagogalla nämä kivet kourassa liikkuvat ovat sen kirouksen aloisina koska eivät rakasta totuutta pojassa Jeesuksessa joka syntyi jo 2026 vuotta sitten ihmiseksi ihmisten keskelle pelastaakseen heitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole saanut hyviä kortteja koska emme valinneet Jumalaa joka olisi ollut se hyvä kortti MUTTA täydellinen Jumala antaa vielä toisen mahdollisuuden, jos haluamme.
Kun vertaa tätä lyhyttä ihmiselämää iankaikkisuuteen, niin juuri siitä syystä ihminen kannattaan ehdottomasti taipua Jumalan puoleen, joka tämän lyhyen kärsimyksen jälkeen antaa täydellisen ja synnittömän kehon. Täydellisen elämän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska me ansaitaan kaikki paha koska ei totella Jumalaa. SInäkin rankaiset lastasi jos käyttäytyy huonosti eikös?
Puhutaan vähän eri luokan rangaistuksista. Yksikään vanhempi ei heitä vikuroivaan lastaan kärventymään kiirastuleen.
Ei Jumalakaan ole vielä heittänyt ketään yhtään minnekään ja lopullinen rangaistus tulee olemaan kuolema. Ja ikuinen elämä niille jotka rakastavat Jumalaa.
8:35 Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
8:36 Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
8:37 Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
8:38 Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,>> Jakeen lisätiedot
8:39 ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
<3