Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Vierailija
24.11.2025 |

Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?

Kommentit (1110)

Vierailija
101/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Vastaus, kiitos. Miksi ei estä? 

En tiedä, että miksi ei estä.

Älä nyt heittäydy tässä asiassa tietämättömäksi, kun muuten (näin oletan) olet julistamassa varmaa totuutta asioista. 

En heittäydy mihinkään, vaan vastasin kysymykseen. Pitäisiköhän sinun tehdä vähemmän oletuksia?

Vierailija
102/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.

ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Mutta ei estä vaikka tsunamia tapahtumasta, vaikka on kaikki voipa? Katselee vain, kun tuhannet lapset hukkuvat?"

Koska Jumala aiheuttaa kaiken mitä maan päällä tapahtuu. 

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Vierailija
104/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkynkeittäjät kuolee omiin myrkkyhinsä . Silmä silmästä myrkky myrkystä. 

Vierailija
105/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta miksi aiheuttaa niin valtavaa kärsimystä viattomille ihmisille? Koska on niiiiiiiin rakastava, että?

Koska me ansaitaan kaikki paha koska ei totella Jumalaa. SInäkin rankaiset lastasi jos käyttäytyy huonosti eikös?

Vierailija
106/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paavalin näkemyksiä".. kaikki mitä Raamatussa on on Jumalan hengen vaikutuksesta kirjoitettu, eli Jumalan Sana.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Raamatussa sanotaan niin ja se on totuus.

Selvä. Onnea matkaan. 

Vierailija
107/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.

Etkö halua vapautua kärsimyksestä ja kurjuudesta?

Vierailija
108/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi rakastaisin kun olen saanut pelkkää kärsimystä ja kurjuutta niskaani lähes koko elämäni? Mulle riitti, rakastakoon itse itseään.

Olet ansainnut sen, et ole hyvä kuten ei yksikään ihminen.

Eri

Tällainen syyllistäminen on hyvin myrkyllistä.

Vierailija
109/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta siis olen ansainnut sen että mm. ollessani 3v kännissä ollut sukulainen pahoinpiteli minut?

Tai kun ollessani noin 6v isäni hukkui? Äiti sortui alkoholiin ja alkoi laiminlyömään? Lähes menetimme asuntomme?

Vierailija
110/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eihän ole vaan totuus...jos ihmiset tottelisivat edes 10 käskyä niin maailma olisi parempi paikka mutta kun ei pystytä edes siihen, niin tästä nyt kärsitään. Jokainen.

Vierailija
111/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Kyse on siitä, että ihmiset voivat kaikissa tilanteissa valita, miten he suhtautuvat niihin.

Vierailija
112/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Eihän ole vaan totuus...jos ihmiset tottelisivat edes 10 käskyä niin maailma olisi parempi paikka mutta kun ei pystytä edes siihen, niin tästä nyt kärsitään. Jokainen.

Asia ei ole noin yksinkertainen.

Vierailija
113/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska me ansaitaan kaikki paha koska ei totella Jumalaa. SInäkin rankaiset lastasi jos käyttäytyy huonosti eikös?

Noh, en sentään tapa rangaistukseksi...

Vierailija
114/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri

Tässä näemme sekopää uskiksen, hänestä myös täysin viattomat ansaitsevat kärsimystä.

Tämähän olisi lähes sama kuin jos oma lapsi niskuroi niin menet naapuriin vetelemään remmillä naapurinkin lapsia.

(HUOM! Tämä on vain esimerkki, lapsia ei tule remmillä vedellä).

Vierailija
115/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?

Vierailija
116/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole lukenut oikeasti Raamattua .   Yhwh Jahve kostaa ensin faaraoille . Sitten atamille evalle. Sitten kaikille. Jahve Jehova kostaa juudakselle ja Juudaksien pojille. Davidin pojalle . Jahve kostaa pahat teot . Kivittää homot ja miehiään pettävät naiset mutta ei naisiaan peittäviä miehiä. Kuole kuolei kuolemalla kuole synteihisi. Sitten Jehova ottaa kiinni varkaat kuin noidat ja väärät profeetat.  Haukku kaikki valehtelijoiksi . Ottaa itse kaiken kuin on antanut . Vanha sanonta ottaa ja antaa . Jeesuksen näkymys on että KAIKKI ovat tehneet syntiä ovat pahoja lapsetkin. Osa on perkeleen lapsia osa ei. Juudas oli perkeleesti. Sitten tuli tulta tulikiveä ja suolapatsaita kuin lopulta kaikki on samaa Egyptiä sodomaa ja heitti kaikki BABYLONIAAN kitumaan.  Syntien sovitus ristillä oli pelkkää ihmisten pahuutta . Ihmisissä oli demoneja kuin syntisiä kuin pahoja kuin ryöväreitä.   Hän tuli keskelle Sodoman kauhuja . Kannattaa siis uskoa että on pahat ja pelastautua uskomalla sovitukseen.  Sovitti pahikset.  Siksi hän vetää puoleensa. Syntisiä.  Joulua. 

Vierailija
117/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska te aivopestyt, mielenvikaiset hörhöt olette pilanneet ko. häiskän maineen. 

Olen mielelläni aivopeseytynyt tästä syntisestä maailmasta! :)

Ihan vapaasti. Kunhan annat muiden olla rauhassa tuputtamatta omaa sontaasi. 

Kukas täällä taas kerran onkaan ulisemassa että täällä tuputetaan - tuputetaan - tuputetaan. Vai oikein tuputetaan. Mitä teet ketjussa jos et kestä Jeesukseen uskovien näkystä ja vastauksia ketjuut? Ehkä siksi että totuus tekee kipeää ja pistää ärsyttämään valheessa elävää sielua.

Vierailija
118/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinusta siis olen ansainnut sen että mm. ollessani 3v kännissä ollut sukulainen pahoinpiteli minut?

Tai kun ollessani noin 6v isäni hukkui? Äiti sortui alkoholiin ja alkoi laiminlyömään? Lähes menetimme asuntomme?

Kyllä. Se, että tämä sukulainen teki väärin tarkoittaa, että Jumala on huono? Jumala kyllä auttaa ja näkee sydämiimme millaisia olemme. Kaikki on täydellisessä hallinnassa Jumalalla. Ja olethan nyt lukemassa ja kirjoittamassa tästä asiasta täällä, Jumala selkeästi kutsuu sua ja siitä syystä nuo asiat piti tapahtua, jos niitä ei olisi tapahtunut niin et todnäk olisi täällä. Jumala haluaa antaa sulle elämän jossa mitään kipua ja pahaa ei ole. 

Vierailija
119/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun oikein teet syntiä ja lapsesi siinä mukana . Sitten olet ilkeä sen päälle. Ja mietit että olet viaton ?  No kuulkaas jos olet joulutyyppi koita kestää pari päivää olla kiltisti.   Kristittyjä vaivaa pahamaailma hyvä Jeesus syndrooma . Sydämessäsi olet hyvä maallisessa ruumiissa paha ja maailmassa on paha. Pahaa voi vastustaa .  Saatanan joukot vihaa oikein kun teet jonkun hyvän teon . Hyvää joulua joulu on hyvä. 

Vierailija
120/1110 |
24.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet tekee avustusta saadakseen itselleen huijattua . Se on huijaamista eikä hyvää.   

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän