Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Vierailija kirjoitti:
Mistä näkee, että esim. puu on jumalan luoma? Ei siinä ole signeerausta missään. Äläkä nyt anna mitään ihmisen kirjoittamaa satukirjaa lähteeksi, sillä sellainenhan Raamattu on.
Jumala on olematon, kunnes se olevaksi todistetaan. Olematonta taas ei voi todistaa olemattomaksi. Todistustaakka on siis uskovilla.
Eri
Muut ihmiset eivät ole vastuussa sinun kohtalostasi. Joudut ihan itse ottamaan vastaan valintojesi seuraukset.
Mitä ihmettä höpötät? Ei tämä kommenttini liittynyt minuun mitenkään, vaan siihen, että kuka tahansa voi väittää vaikka saunatontun luoneen sen puun, kun tekijää ei pysty nimeämään minkään seikan perusteella.
Ja olemattoman todistaminen olemattomaksi ON mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihmisten kirjoittama. Mikä todistaa sen, etteivät he ole laittaneet sinne enimmäkseen omiaan? Tavallisissa elokuvissakin sekä kirjoissa on käännösvirheitä yksinkertaisissa asioissa. Miksi pitäisi olettaa, että raamattu on käännetty oikein?
Enkä usko äidilläni olleen mitään suhdetta jumalan kanssa.
Ei mikään todista sitä. Minä nyt kerron sinulle, että evankeliumista löytyy kaikki tarpeellinen sitä varten, että voit pelastua kadotukselta. Minä en usko, vaan minä tiedän. Ole hyvä.
No tiedä rauhassa ja ole onnellinen sen tietosi kanssa!
Hyväksy se, että suurin osa ihmisistä uskoo aivan muihin asioihin. Onko se jotenkin sinulta pois?
Oletko edes aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankala on ollut tämä isäsuhde jumalan kanssa kun ei häntä ole missään näkynyt. Teki vissiin klassisen, eli lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä palannut koskaan kotiin.
Sinun on tarkoitus etsiä Jumalaa.
Sinun on tarkoitus oppia kommentoimaan ilman turhaa rivinvaihtoa alussa. Olemattoman etsimisessä taasen ei ole tarkoitusta lain.
Nyt uskonto-hönöt, vapauttakaa itsenne tuhansia vuosia vanhoista hassuista paimentolaistarinoista, jotka on koottu yhteen kirjaan nimeltä raamattu! Elä todellista elämää ja unohda vanhan satukirjan höpinät!! MIETI ITSE OMILLA AIVOILLASI, OPISKELE JOS ET YMMÄRRÄ MITEN MAAILMA TOIMII JA VAPAUTA ITSESI USKONTOJEN ORJUUDESTA!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran uskonnollenne ja teille tuputtajille. :D
Ja Jumala nauraa sulle
37:13 mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.
Miten kaikkivaltias koko maailman luoja voi olla noin pikkumainen?
Vierailija kirjoitti:
Turha melskata täällä pää punaisena, mussukat. Meille jokaiselle selviää aikanaan mikä on homman nimi, kun siirrymme rajan taakse. Voi tulla yllätyksiä tai ei mitään, joten ollaan ihmisiksi.
Katsos, olisi tarkoitus tehdä asian suhteen jotain ennen kuolemaa. Minä suosittelen jumalanpalveluksiin osallistumista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Siinä tapauksessa jumalasi on hullu, sairas, kusipää, jos se tahallaan rankaisee raiskattuja vauvoja ja lapsia mitä karmeimmalla tavalla. Enpä ois uskonut sanovani, mutta helpompi on uskoa ihmisen pahuuteen ( fakta) kuin johonkin tällaiseen jumalhahmoon.
Ajattelet nyt taas väärin. Nuo kokemukset, jotka ovat hirveitä, pitää ottaa sellaisina puhdistavina ja ohjaavina tapahtumina. Niinkuin vankilankin tehtävä on saada ihminen yhteiskunnan jäseneksi, on Herran rangaistuksen tarkoitus saada meidät Taivaan yhteiskunnan jäseniksi.
Kun ajattelet sen näin, näet, että kyseessä on hyvä asia.
Kerro nyt vielä, että Jumala "rakastaa" näitä lapsia...ja muuten, entäpä jos lapsi ei kuitenkaan aikuisena usko Jumalaan? Mikä on kohtalo silloin? Menivätkö lapsuuden kärsimykset hukkaan?
Ja millainen hahmo _kiduttaa_ tahallaan lapsia, jotta lapsi kääntyisi tämän puoleen? Ei hyvää päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?
Oletpa vitsikäs. Riippumatta siitä, mitä mieltä olet asiasta, olet silti osa tätä Jumalan luomaa todellisuutta. Pidit siitä, tai et, se on sinun tilanteesi. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eli ottaa ristisi ja alkaa seurata Jeesusta.
Ei ole mitään varteenotettavaa syytä tehdä kuten neuvot. Olisi jokseenkin hölmöä uskoa ja seurata yli 2000 vuotta sitten tapettua matkasaarnaajaa. Sen olemassaolostakin on vain kuulopuheita.
Minä kerron nyt sinulle, että minä tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika. Ole hyvä. Voit tehdä, mitä haluat, mutta sinulle on nyt kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihmisten kirjoittama. Mikä todistaa sen, etteivät he ole laittaneet sinne enimmäkseen omiaan? Tavallisissa elokuvissakin sekä kirjoissa on käännösvirheitä yksinkertaisissa asioissa. Miksi pitäisi olettaa, että raamattu on käännetty oikein?
Ei mikään todista sitä. Minä nyt kerron sinulle, että evankeliumista löytyy kaikki tarpeellinen sitä varten, että voit pelastua kadotukselta. Minä en usko, vaan minä tiedän. Ole hyvä.
Kerropa vielä, että kuinka susta on tullut ainoa ihminen, joka tietää, eikä usko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?
Oletpa vitsikäs. Riippumatta siitä, mitä mieltä olet asiasta, olet silti osa tätä Jumalan luomaa todellisuutta. Pidit siitä, tai et, se on sinun tilanteesi. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eli ottaa ristisi ja alkaa seurata Jeesusta.
Ei ole mitään varteenotettavaa syytä tehdä kuten neuvot. Olisi jokseenkin hölmöä uskoa ja seurata yli 2000 vuotta sitten tapettua matkasaarnaajaa. Sen olemassaolostakin on vain kuulopuheita.
Minä kerron nyt sinulle, että minä tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika. Ole hyvä. Voit tehdä, mitä haluat, mutta sinulle on nyt kerrottu.
Emme kaipaa sinun infantiilia kertomustasi. Ole hyvä. Nyt sinulle on kerrottu.
Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tosi moni perustelee Jumalan olemattomuuden henkilökohtaisilla vastoinkäymisillä. Entä jos onkin niin että Jumala on ne teille taakaksi antanut koska hän tietää että juuri Te olette kyllin vahvoja kantamaan ne toisten puolesta? Tuhkan päälleheitto ja hammastenkiristys voisikin olla turhaa. Voisiko olla että Uhrin ja Jumalan soturin ero olisikin osaltaan vain pienessä ajatuksellisessa vivahteessa. Tosi paljon harrastetaan myös sitä että uhriasemaa kohotetaan ja äänestäjiä alennetaan kun halutaan ostaa ääniä. Kukapa heikko ei äänestäisi heikon pelastajaa kunhan pelastajana esiintyvä on ensin hieman haukkunut heitä heikoiksi?
Ihme jossittelua. Entä jos onkin niin, että oletkin täysin väärässä ja Odin on oikea jumala ja sinä et pääse Valhallaan? Todisteita asiasta on tasan yhtä paljon kuin sinunkin uskomuksistasi.
Eri
Minä tiedän, että Jeesus on Jumalan Poika ja että evankeliumista löytyy opetukset pelastukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.
ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken
Saatanankin? Miksi se piti luoda?
Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.
kaikki on täydellisesti Jumalan hallinnassa, ei huolta
Eri
Tällainen ajattelu ei ole pelastavaa uskoa, vaan itsepetosta.
Totta, mikään uskomus ei pelasta. Ei sinunkaan.
Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.
Kunnon psykon tavoin tämä tyyppi ohittaa kylmästi kaikki sellaiset asiat ja kysymykset, mitä ei halua ajatella, tai mihin ei keksi jotain "kivaa" sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään todista sitä. Minä nyt kerron sinulle, että evankeliumista löytyy kaikki tarpeellinen sitä varten, että voit pelastua kadotukselta. Minä en usko, vaan minä tiedän. Ole hyvä.No tiedä rauhassa ja ole onnellinen sen tietosi kanssa!
Hyväksy se, että suurin osa ihmisistä uskoo aivan muihin asioihin. Onko se jotenkin sinulta pois?
Oletko edes aikuinen?
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Siinä tapauksessa jumalasi on hullu, sairas, kusipää, jos se tahallaan rankaisee raiskattuja vauvoja ja lapsia mitä karmeimmalla tavalla. Enpä ois uskonut sanovani, mutta helpompi on uskoa ihmisen pahuuteen ( fakta) kuin johonkin tällaiseen jumalhahmoon.
Ajattelet nyt taas väärin. Nuo kokemukset, jotka ovat hirveitä, pitää ottaa sellaisina puhdistavina ja ohjaavina tapahtumina. Niinkuin vankilankin tehtävä on saada ihminen yhteiskunnan jäseneksi, on Herran rangaistuksen tarkoitus saada meidät Taivaan yhteiskunnan jäseniksi.
Kerro nyt vielä, että Jumala "rakastaa" näitä lapsia...ja muuten, entäpä jos lapsi ei kuitenkaan aikuisena usko Jumalaan? Mikä on kohtalo silloin? Menivätkö lapsuuden kärsimykset huk
Herra antoi oman poikansa kärsiä karmean kuoleman koska rakastaa kaikkia ihmisiä. Fyysisen kivun lisäksi Jeesus kärsi kerralla koko maailman synnit. Mitä on elämän pienet kolhut ja koettelukset verrattuna tuohon suurimpaan uhraukseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro nyt vielä, että Jumala "rakastaa" näitä lapsia...ja muuten, entäpä jos lapsi ei kuitenkaan aikuisena usko Jumalaan? Mikä on koh
jesse taisi olla kovassa maniassa ristillä ja ennen sitä.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tosi moni perustelee Jumalan olemattomuuden henkilökohtaisilla vastoinkäymisillä. Entä jos onkin niin että Jumala on ne teille taakaksi antanut koska hän tietää että juuri Te olette kyllin vahvoja kantamaan ne toisten puolesta? Tuhkan päälleheitto ja hammastenkiristys voisikin olla turhaa. Voisiko olla että Uhrin ja Jumalan soturin ero olisikin osaltaan vain pienessä ajatuksellisessa vivahteessa. Tosi paljon harrastetaan myös sitä että uhriasemaa kohotetaan ja äänestäjiä alennetaan kun halutaan ostaa ääniä. Kukapa heikko ei äänestäisi heikon pelastajaa kunhan pelastajana esiintyvä on ensin hieman haukkunut heitä heikoiksi?
Ihme jossittelua. Entä jos onkin niin, että oletkin täysin väärässä ja Odin on oikea jumala ja sinä et pääse Valhallaan? Todisteita asiasta on tasan yhtä paljon kuin sinunkin uskomuksistasi.
Viisauden alku on avarakatseisuus eri vaihtoehdoille. On hyvin mahdollista, että olet uskosi kanssa väärässä. Saattaakin olla, että ainoa oikea jumala olikin Aborginaalien Baiame tai oikea jumala kuoli tuhansia vuosia sitten tai oikeaa jumalaa ei ole vielä syntynyt tai oikeita jumalia on useita tai... jumalia ei ole lainkaan. Toivon sinulle voimia itsenäiseen ajatteluun ja kykyä ymmärtää maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauran uskonnollenne ja teille tuputtajille. :D
Ja Jumala nauraa sulle
37:13 mutta Herra nauraa hänelle, sillä hän näkee hänen päivänsä joutuvan.
Miten kaikkivaltias koko maailman luoja voi olla noin pikkumainen?
Psalmi 37 kertoo hyvän ja pahan eron. Syyttömänja jumalattoman. Jokainen saa oikeudenmukaisen tuomion.