Jumala loi sinut, mikset rakastaisi häntä?
Kommentit (1110)
Jaa... Nytkö se selvisi ? Kerronpa äidillekin koska hän ei ole ollut aivan varma kuka se niistä oli.
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on ihmisten kirjoittama. Mikä todistaa sen, etteivät he ole laittaneet sinne enimmäkseen omiaan? Tavallisissa elokuvissakin sekä kirjoissa on käännösvirheitä yksinkertaisissa asioissa. Miksi pitäisi olettaa, että raamattu on käännetty oikein?
Enkä usko äidilläni olleen mitään suhdetta jumalan kanssa.
Hän on sanonut että kertokaa tulevat, niin tiedetään kuka on Jumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni hyväksikäytti minua vauvasta asti. En jaksa mitään rakkaushöpinöitä.
Sinulla on väärä suhtautuminen asiaan. Kyseessä oli Jumalan rangaistus sinulle synneistäsi ja tarkoitus tuoda sinut Hänen luokseen, ei isäsi tahallinen rikos sinua vastaan. Rukoile ja kunnioita siis alati Herraa ja Hänen viisauttaan.
Sä oot ihan sairas ihminen.
Totuus sattuu /eri
Kaikki hyväksikäytetyt lapset ovat ansainneet kärsimyksensä? Niinkö? Tuollaisen uskonnon kanssa en halua olla missään tekemisissä.
Kaikki ovat syntiä tehneet.
Vauvat? Taaperot? Oot hullu, julma kusipää.
Jos olisin uskonnollinen ja uskoisin erilliseen, inhimilliseen hän-jumalaan, niin varmaan vihaisin häntä, koska hän mielivallassaan loi minut tänne.
Onneksi tiedän, että Jumala on minussa ja minä olen Jumalassa, ja olemisellani on suurempi tarkoitus kuin jonkun taivasukon oikku. Olen täydellinen, pyhä, jumalallinen sielu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isäni hyväksikäytti minua vauvasta asti. En jaksa mitään rakkaushöpinöitä.
Sinulla on väärä suhtautuminen asiaan. Kyseessä oli Jumalan rangaistus sinulle synneistäsi ja tarkoitus tuoda sinut Hänen luokseen, ei isäsi tahallinen rikos sinua vastaan. Rukoile ja kunnioita siis alati Herraa ja Hänen viisauttaan.
Sä oot ihan sairas ihminen.
Totuus sattuu /eri
Kaikki hyväksikäytetyt lapset ovat ansainneet kärsimyksensä? Niinkö? Tuollaisen uskonnon kanssa en halua olla missään tekemisissä.
Kaikki ovat syntiä tehneet.&n
"Vauvat? Taaperot? Oot hullu, julma kusipää."
Syytön minä siihen olen, että nämä ovat säännöt ja niillä mennään.
Selvä. Siinä tapauksessa jumalasi on hullu, sairas, kusipää, jos se tahallaan rankaisee raiskattuja vauvoja ja lapsia mitä karmeimmalla tavalla. Enpä ois uskonut sanovani, mutta helpompi on uskoa ihmisen pahuuteen ( fakta) kuin johonkin tällaiseen jumalhahmoon.
Vierailija kirjoitti:
Selvä. Siinä tapauksessa jumalasi on hullu, sairas, kusipää, jos se tahallaan rankaisee raiskattuja vauvoja ja lapsia mitä karmeimmalla tavalla. Enpä ois uskonut sanovani, mutta helpompi on uskoa ihmisen pahuuteen ( fakta) kuin johonkin tällaiseen jumalhahmoon.
Ajattelet nyt taas väärin. Nuo kokemukset, jotka ovat hirveitä, pitää ottaa sellaisina puhdistavina ja ohjaavina tapahtumina. Niinkuin vankilankin tehtävä on saada ihminen yhteiskunnan jäseneksi, on Herran rangaistuksen tarkoitus saada meidät Taivaan yhteiskunnan jäseniksi.
Kun ajattelet sen näin, näet, että kyseessä on hyvä asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelet nyt taas väärin. Nuo kokemukset, jotka ovat hirveitä, pitää ottaa sellaisina puhdistavina ja ohjaavina tapahtumina. Niinkuin vankilankin tehtävä on saada ihminen yhteiskunnan jäseneksi, on Herran rangaistuksen tarkoitus saada meidät Taivaan yhteiskunnan jäseniksi.
Kun ajattelet sen näin, näet, että kyseessä on hyvä asia.
Kerropa näille lapsille, että heidän sanoinkuvaamattoman hirveät kokemukset ovat hyvä asia. Haastan.
Turha melskata täällä pää punaisena, mussukat. Meille jokaiselle selviää aikanaan mikä on homman nimi, kun siirrymme rajan taakse. Voi tulla yllätyksiä tai ei mitään, joten ollaan ihmisiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?
Oletpa vitsikäs. Riippumatta siitä, mitä mieltä olet asiasta, olet silti osa tätä Jumalan luomaa todellisuutta. Pidit siitä, tai et, se on sinun tilanteesi. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eli ottaa ristisi ja alkaa seurata Jeesusta.
Ei ole mitään varteenotettavaa syytä tehdä kuten neuvot. Olisi jokseenkin hölmöä uskoa ja seurata yli 2000 vuotta sitten tapettua matkasaarnaajaa. Sen olemassaolostakin on vain kuulopuheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, se ei luonut mua rakastavaksi. Kuka mä nyt olen sen luomistyötä vastaan kapinoimaan?
Oletpa vitsikäs. Riippumatta siitä, mitä mieltä olet asiasta, olet silti osa tätä Jumalan luomaa todellisuutta. Pidit siitä, tai et, se on sinun tilanteesi. Kannattaisi ottaa lusikka kauniiseen käteen eli ottaa ristisi ja alkaa seurata Jeesusta.
Ei ole mitään varteenotettavaa syytä tehdä kuten neuvot. Olisi jokseenkin hölmöä uskoa ja seurata yli 2000 vuotta sitten tapettua matkasaarnaajaa. Sen olemassaolostakin on vain kuulopuheita.
Ja manifesteja. Ei unohdeta manifesteja. Manifestit todistavat Jeesuksen historiallisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Ahaa, tosi moni perustelee Jumalan olemattomuuden henkilökohtaisilla vastoinkäymisillä. Entä jos onkin niin että Jumala on ne teille taakaksi antanut koska hän tietää että juuri Te olette kyllin vahvoja kantamaan ne toisten puolesta? Tuhkan päälleheitto ja hammastenkiristys voisikin olla turhaa. Voisiko olla että Uhrin ja Jumalan soturin ero olisikin osaltaan vain pienessä ajatuksellisessa vivahteessa. Tosi paljon harrastetaan myös sitä että uhriasemaa kohotetaan ja äänestäjiä alennetaan kun halutaan ostaa ääniä. Kukapa heikko ei äänestäisi heikon pelastajaa kunhan pelastajana esiintyvä on ensin hieman haukkunut heitä heikoiksi?
Ihme jossittelua. Entä jos onkin niin, että oletkin täysin väärässä ja Odin on oikea jumala ja sinä et pääse Valhallaan? Todisteita asiasta on tasan yhtä paljon kuin sinunkin uskomuksistasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi ihmisen, mutta saatana loi minut.
ja mikähän sä olet? ei-ihminen? kyllä Jumala on luonut ihan kaiken
Saatanankin? Miksi se piti luoda?
Tai jos saatana on langennut enkeli, niin silloin enkeleissä on vikana se, että ne voivat langeta ja muuttua luojansa vihollisiksi, joille luoja ei ilmeisesti mahda mitään. Huonoa luomistyötä.
kaikki on täydellisesti Jumalan hallinnassa, ei huolta
Eri
Tällainen ajattelu ei ole pelastavaa uskoa, vaan itsepetosta.
Totta, mikään uskomus ei pelasta. Ei sinunkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on Jumalan sana.
Ei vaan Jumalan sana on Jumalan sana.
Ja Raamatun hän antoi meille sanaan. Koska me emme voi häntä kuulla me luemme ja ymmärrämme.
Kyllä, mutta Raamatusta ei ole hyötyä, jos sitä ei osaa tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jumalasta nyt puhumme?
Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?
Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala.
Tai sitten sua on kusetettu erittäin pahasti. Se on ihmisten kirjoittama tekstikokoelma, jossa ihmiset kertovat omista kuvitelmistaan.
Yhtä luotettava dokumentti kuin Aku Ankka.
Ei ole kusetettu, uskoin Jumalaan jo ennen kuin edes olin katsonut Raamatta päin tai kuullut jonkun Hänestä puhuvan.
Eri
Tällainen sisäsyntyinen jumalusko ihmisillä yleensä on. Sillä ei kuitenkaan pääse pitkälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raamattu on Jumalan sana.
Ei vaan Jumalan sana on Jumalan sana.
Ja Raamatun hän antoi meille sanaan. Koska me emme voi häntä kuulla me luemme ja ymmärrämme.
Kyllä, mutta Raamatusta ei ole hyötyä, jos sitä ei osaa tulkita.
Ja kuinka sattuikaan, juuri sinulla on se oikea tulkinta.
Kaikkivoipan tahto ei tapahdu? Jos edes Kaikkivaltias Jumala ei pysty toteuttamaan tahtoaan, niin mitä minun rukoiluni muka asialle voi tehdä?
Raamatusta:
30Paljon en kanssanne enää puhu, sillä tämän maailman ruhtinas on jo tulossa. Mitään valtaa ei hänellä minuun ole, 31mutta tämän täytyy tapahtua, jotta maailma tietäisi, että minä rakastan Isää ja teen niin kuin Isä on minun käskenyt tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistähän jumalasta nyt puhumme?
Boreas on kuulemma pohjoistuulten jumalatar. Kenties hänestä?
Ei ole muita Jumalia kuin Raamatun Jumala.
Sulla on aika pahoja aukkoja yleissivistyksessä. Sivistäpä vähän itseäsi, niin palataan sitten asiaan.
Se Jumala, joka on Luoja, on se, jota meidän tulisi pitää ainoana Jumalana. Luojaa voidaan eri uskonnoissa ja kulttuureissa kutsua eri nimillä. Kyseessä on kuitenkin sama Jumala. Eri uskontojen pyhät kirjat tavoittavat Jumalan olemusta erilaisista näkökulmista käsin. Jeesus on tuon Jumalan Poika, joka tuli maan päälle ja kehotti tekemään kaikki kansat hänen opetuslapsikseen. Minä en puhu uskomuksista, vaan minä tiedän kyllä, mistä minä puhun.
Totta, kyseessä on sama olematon mielikuvitusjumala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän hankala on ollut tämä isäsuhde jumalan kanssa kun ei häntä ole missään näkynyt. Teki vissiin klassisen, eli lähti kioskille ostamaan tupakkaa eikä palannut koskaan kotiin.
Sinun on tarkoitus etsiä Jumalaa.
Mihin perustuu pöhkö väitteesi?
Kaikki ovat syntiä tehneet.