Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille
Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.
Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.
Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.
Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Sulla on kohta kaksi eksää ja ihan syystä. Pysyttele yksin loppuelämäsi, kiitos.
Niinpä. Siinä sulle vau-efektiä.
(Kuinka urpo voi mies olla...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua liian kaunista vaimoa, koska sillä on isompi riski pettää kun vientiä riittää. Samasta syystä en myöskään esittele vaimoani muille miehille, hän pysyy piilossa, ei liikaa meikkiä, paljastavia vaatteita ym. Millä herättää huomiota.
Olet selvästi heikkoitsetuntoinen mies, jolla on mustasukkaisuusongelma, joten ei varmaan pitäisi kertoa, mutta itse asiassa tutkitusti pettäminen liittyy naisten heikompaan itsetuntoon kuten on miestenkin kohdalla. Toki kauniillakin naisella voi olla heikko itsetunto (se kun ei liity ulkonäköön), mutta huomattavasti helpompi on miehen päästä pöksyihin sellaisen naisen kohdalla, joka on tottumaton kehuihin ja imarteluihin. Etenkin, jos niitä ei kotona saa.... Kaikki ihmiset kun kaipaavat kokemusta ihalluksi ja arvostetuksi tulemisesta. Sitä useimmat naistenmiehet käyttävät hyväkseen, naisten haavoittuvaisuutta tässä suhteessa. Suuri
Taidat pettää itse? Kyllä sekin on jo mikropettämistä, jos nainen hakee muilta miehiltä huomiota liialla meikillä, paljastavilla vaatteilla, ja näyttää punaisien lyhtyjen kadun naiselta. Kyllähän se houkuttelee muita miehiä, siitä ei voi väitellä. Jos naisen asenne on jo tuo, niin en sellaista vaimoksi halua. Onneksi vaimoni on erilainen.
101: normi varmaan jossain aivan suvaitsevimmissa korkeakoulupiireissä, mutta maalla (kuten itse kasvoin) tai jossain Itä-Suomen maakuntakaupungeissa ysäri oli hyvin, hyvin erilaista aikaa.
Ja naisia syytetään pinnallisuudesta, just just..kyllä ne miehet ajaa pinnallisuudessa naisten ohi 6-0, valitettavasti..
Vierailija kirjoitti:
97: isoisäsi on kyllä ollut aikalaisekseen erittäin harvinainen ellette ole koko suku stallareita.
Olen eri, mutta minunkin isoisäni oli todella, todella omistautuva (synt. 1800-luvun viimeisinä vuosina). Miten kummassa yhdistät tämän kommunismiin? Käsittääkseni työväenluokassa on päinvastoin harvinaista, että miehet olisivat paljon lasten kanssa. Oma sukuni on molemmilta puolilta erittäin porvari. Äidin puolelta jopa kokoomuksesta oikealle eli POP (perustuslaillinen oikeistopuolue).
Vierailija kirjoitti:
101: normi varmaan jossain aivan suvaitsevimmissa korkeakoulupiireissä, mutta maalla (kuten itse kasvoin) tai jossain Itä-Suomen maakuntakaupungeissa ysäri oli hyvin, hyvin erilaista aikaa.
Oletko duunaritaustainen? Tuohon aikaanhan oli kaikkialla synnytyslaitoksillakin jo perhehuoneet ja kaikissa synnytysvalmennuksissa isät mukana, myös neuvoloissa, joten mielestäni kokemuksesi on poikkeuksellinen. Ysärillä oli jo tapahtunut suuri muutos isien roolissa laajalti, joten kokemuksesi täytyy edustaa jotain erityistä ja harvinaista ryhmää.
Miesten pitäis myös kyetä pitämään se kaunis nainen. Sellaista kun kohtelee kuten esinettä tulee paremmin käyttäytyvä ja vie.
Aika moni lahjakas nuori opiskelijanainen tempautuu milloin minkäkin nuoren uroon matkaan. Varmasti jokaisesta suvusta löytyy vähintään yksi esimerkkipariskunta.
Ennenkuin huomaakaan, professuurien sijaan nainen viikkaa pyykkejä lähiössä ja on päätynyt pitkäaikaistyöttömäksi. Sitä sitten koko suku ihmettelee. "Voivoi kun ei tavallinen työ kelpaa"
Tai sitten, eroavat (ajoissa) ja muistellaan, että " niin, se meidän pojan exä onkin nykyään professori, voivoi kun erosivat. Olisi se ollut kiva, kun meidänkin suvussakin olisi professori. Teitä oli niin kiva aina esitellä. Onhan tuokin mukava tuo pojan uusi vaimo. Tykkää sentään lapsista ja kotitöistä".
Se iänikuinen oletus, että nainen haluaa aina perheen! Argh!
Naisen pitää panostaa kymmenenkertaisesti uraansa tullakseen otetuksi vakavasti! Siinä ei mitkään tavanomaiset ajalliset panostukset useimiten riitä.
Ja hyvin harva taiteilija tai tutkija ensisijaisesti valmistuttuaan suunnittelee tulevansa raskaaksi ja etsivänsä "oikeita töitä".
Älä siis koskaan ala seurustelemaan uraorientoituneen naisen kanssa(varsinkaan taiteilijan tai tutkijan), jos haluat oikeasti sen tavallisen kotiäidin! Niin kiva kuin sitä nuorta akateemiseen uraan tähtäävää opiskelijatyttöystävää on esitelläkin!
Ja te anoppikokelaat. Vaikka teidän elämänne suurin onni on ollut viikata kalsareita, vaihtaa vaippoja ja järjestää juhlia. Teidän miniällänne saattaa olla aivan muita suunnitelmia elämänsä varalle.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni lahjakas nuori opiskelijanainen tempautuu milloin minkäkin nuoren uroon matkaan. Varmasti jokaisesta suvusta löytyy vähintään yksi esimerkkipariskunta.
Ennenkuin huomaakaan, professuurien sijaan nainen viikkaa pyykkejä lähiössä ja on päätynyt pitkäaikaistyöttömäksi. Sitä sitten koko suku ihmettelee. "Voivoi kun ei tavallinen työ kelpaa"
Tai sitten, eroavat (ajoissa) ja muistellaan, että " niin, se meidän pojan exä onkin nykyään professori, voivoi kun erosivat. Olisi se ollut kiva, kun meidänkin suvussakin olisi professori. Teitä oli niin kiva aina esitellä. Onhan tuokin mukava tuo pojan uusi vaimo. Tykkää sentään lapsista ja kotitöistä".
Se iänikuinen oletus, että nainen haluaa aina perheen! Argh!
Naisen pitää panostaa kymmenenkertaisesti uraansa tullakseen otetuksi vakavasti! Siinä ei mitkään tavanomaiset ajalliset panostukset useimiten riitä.
Ja hyvin harva taiteili
Olet varmaankin valinnut alitajuisesti miehen, joka edustaa poikkeuksellisia ja harvinaisia arvoja, joita ei enää juuri kenelläkään ole. Ei tuollaisia miehiä taida olla juuri missään, jonka koko sukukin odottaa naisen vain viikkaavan vaatteita avioliitossa. Tai sitten olet vain trolli.
Ap on ysäriltä tai nollarilta. Nykyään miehet harvemmin tuovat puolisoaan esiteltäväksi. Se on jopa kiusallista.
Vierailija kirjoitti:
Aloitus ei ole mihen kirjoittama.
Kauniita naisia on vaan paljon kivempi n*ssia. Esittelymielessä riittää jos nainen ei ole ihan kaamea mörkö.
Onpas.
Lisään vielä, että en ole mustasukkainen. Minua ei haitannut lainkaan, että nainen oli yksin baarissa ja hän valitti jälkeenpäin kuinka moni mies tuli hänelle juttelemaan.
Ihmiset ovat monimutkaisempia kuin ajatellaan, että "tykkää esitellä naistaan -> huonoitsetuntoinen ja mustasukkainen" pitäisi aina paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniita naisia on vaan paljon kivempi n*ssia. Esittelymielessä riittää jos nainen ei ole ihan kaamea mörkö.
Onpas.
Lisään vielä, että en ole mustasukkainen. Minua ei haitannut lainkaan, että nainen oli yksin baarissa ja hän valitti jälkeenpäin kuinka moni mies tuli hänelle juttelemaan.
Ihmiset ovat monimutkaisempia kuin ajatellaan, että "tykkää esitellä naistaan -> huonoitsetuntoinen ja mustasukkainen" pitäisi aina paikkaansa.
Hyi mikä cuck! Ei yhtään haittaa että muut miehet lääppii naistasi, riski pettää on iso, ja vaikka nainen ei edes haluaisi niin baarissa on iso riski naisella tulla ahdistelluksi jos ilman miestä. Nainen rehvastelee kun on vientiä ja sinä silität hänen päätään? Herää! Tuo suhde ei kauaa kestä. Jos siis edes olet mies.
Tämä on hyvä provo, koska se on pitkälti totta. Hyvin isolle osalle miehiä nainen on esine, hyödyke, nautintoväline.
Hauskinta on seurata, kun naiset alkavat urakalla todistella, ettei näin todellakaan ole, ap on ite pinnallinen ja tyhmä ja vaikka mitä.
Naiset toki tietävät tämän asian (eli miestem pinnallisuuden ja naisten esineen asteelle arvottamisen) sisimmissään. Se tulee selväksi useimmille jo ihan pikkutyttönä. Se jää myös monen naisen mieleen jonkinlaisena traumana, jota selitellään parhain päin, jotta uskallettaisiin suhteisiin miesten kanssa. Naisille on tosiaan lottovoitto löytää tolkun mies itselleen, niitä kun ei taida olla edes sitä 20 prosenttia miehistä.
Jänniä yleistyksiä. Miehet sitä ja naiset tätä.
Itse menin yliopistoaikana naimisiin campuksen kauneimman tytön kanssa. Kyllä hänen kanssaan esiintyminen teki hyvää itsetunnolle (tekee vieläkin), mutta kyllä ne syyt pysyä naimisissa ovat jossain muualla. Ja arvostan ulkonäköä huomattavasti enemmän hänen älykkyyttään ja mukavuuttaan.
Meillä on myös omat uramme, joita olemme yrittäneet edistää perheen ehdoilla.
Ja kyllä kaunista naista pyritään iskemään. Mustasukkaisemman äijän elämä voisi olla vaikeata. Itse osaan ottaa suurimman osan lähestymisyrityksistä huumorilla.
Yleisesti ottaen näyttää siltä, että vakka kantensa valitsee. Kauniit ihmiset saavat keskimäärin kauniit kumppanit. Ehkä se on jotain luonnonvalintaa. Ja voi olla, että kovin epäsuhtaisessa parisuhteessa esimerkiksi tuo mustasukkaisuus voi aiheuttaa ongelmia.
En usko, että kummankaan meistä on koskaan tarvinnut ajatella mitään statusasioita. Toki siistit vaatteet, kohtuullinen auto, huoliteltu ulkonäkö tai vaikkapa se vähän parempi kello helpottavat työelämää varsinkin kansainvälisissä yhteyksissä. Tätäkään meillä ei usein tajuta.
Kun olin nuori, olisivat jotkut miehet halunneet alkaa seurustella kanssani ulkonäköni takia. Ei ollut niin väliä silläkään, ettemme vielä tunteneet kovin hyvin. Seksiäkin olisi mielellään pitänyt olla heti, vaikka minä en tuntenut minkäänlaista vetovoimaa. No, en alkanut ollenkaan tällaisiin suhteisiin. Halusin sivuuttaa heistä joka ikisen, vaikka olisikin välillä ollut kyseessä mielestäni ihan viehättävä tyyppi.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on hyvä provo, koska se on pitkälti totta. Hyvin isolle osalle miehiä nainen on esine, hyödyke, nautintoväline.
Hauskinta on seurata, kun naiset alkavat urakalla todistella, ettei näin todellakaan ole, ap on ite pinnallinen ja tyhmä ja vaikka mitä.
Naiset toki tietävät tämän asian (eli miestem pinnallisuuden ja naisten esineen asteelle arvottamisen) sisimmissään. Se tulee selväksi useimmille jo ihan pikkutyttönä. Se jää myös monen naisen mieleen jonkinlaisena traumana, jota selitellään parhain päin, jotta uskallettaisiin suhteisiin miesten kanssa. Naisille on tosiaan lottovoitto löytää tolkun mies itselleen, niitä kun ei taida olla edes sitä 20 prosenttia miehistä.
Jep. Näin on. Ja tämä hiertää monen taviksen tai ruman naisen mieltä - tietää, että ukko haaveilee ja on aina haaveillut megabeibeistä, lähtisi sellaisen mukaan alle sekunnissa, siinä ei kauniit luonteet, huumorintajuisuus tai äly (TIRSK), yhteiset lapset, muisto ja talo ja mirri ja peni merkitse yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpas.
Hyi mikä cuck! Ei yhtään haittaa että muut miehet lääppii naistasi, riski pettää on iso, ja vaikka nainen ei edes haluaisi niin baarissa on iso riski naisella tulla ahdistelluksi jos ilman miestä. Nainen rehvastelee kun on vientiä ja sinä silität hänen päätään? Herää! Tuo suhde ei kauaa kestä. Jos siis e
Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Tuli paha mieli mukavalta kuulostavan vaimosi puolesta. Hän taitaisi ansaita sinua fiksumman miehen. Toivottavasti tajuaa sen jossain vaiheessa.
Mua mietityttää sen eksä, jota haukkui mädäksi. Olikohan oikeasti mätä vaiko vaan lopen kyllästynyt olemaan pelkkä näyttelyesine?
Vierailija kirjoitti:
Ap, et halua vaimoa, vaan näyttelykoiran. Mikä olisi sinulle sopiva vau koira? Kenneltyypit, auttakaa ap:tä.
Ja ehkä ap voisi esitellä muita juttuja vaimonsa sijaan. Miten olisi kallis auto tai tonneja maksava kello?
Ei vaan päinvastoin