Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille
Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.
Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.
Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.
Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.
Kommentit (174)
Miksi sittei tehdä sen asian eteen jotain jos on kuuma nainen tyrkyllä? Ihan siis vaikka viestin avaus ja tapaamisen sopiminen tuntuu miehille olevan ylitsepääsemättömän vaikeaa treffisovelluksissa jne.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tunnetusti siinäkin mielessä heikkoja, että epätoivoisesti hakevat sitä muiden miesten hyväksyntää, eivät riitä omana itsenään. Onhan se noloa.
Sinäkin haet muiden hyväksyntää eikä siinä ole mitään noloa. Se on normaalia.
Kyllä se aikuiselle ihmiselle on noloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat tunnetusti siinäkin mielessä heikkoja, että epätoivoisesti hakevat sitä muiden miesten hyväksyntää, eivät riitä omana itsenään. Onhan se noloa.
Sinäkin haet muiden hyväksyntää eikä siinä ole mitään noloa. Se on normaalia.
Kyllä se aikuiselle ihmiselle on noloa.
Ei ole.
Huvittavaa on jälleen se, miten vaikeaa kommentoijien on erottaa kaksi asiaa:
1) Miten asia on
2) Mitä mieltä asiasta on
Aloittaja kuvasi yhden, heteromiesten ajatuksissa olevan näkökulman. Kysymys ei ole rakkaudesta, tunneälystä, tai niiden puutteeesta, vaan monen miehen aivoihin rakennetusta tarpeesta. Sen sijaan aloittaja ei sanonut, että tämä olisi hyvä, tavoiteltava tai oikea peruste valita kumppani.
Nainen tuskin on mikään trofee. Jos aarteen saa se pitää piilottaaa. No ei sentään hunnun taa.
Vierailija kirjoitti:
1) Miten asia on
Aloittaja kuvasi yhden, heteromiesten ajatuksissa olevan näkökulman. Kysymys ei ole rakkaudesta, tunneälystä, tai niiden puutteeesta, vaan monen miehen aivoihin rakennetusta tarpeesta. Sen sijaan aloittaja ei sanonut, että tämä olisi hyvä, tavoiteltava tai oikea peruste valita kumppani.
Aivan. Se on myös aivan ylitsepääsemättömän vaikea ajatus ehkä jopa suurimmalle osalle keskustelijoista, että kyseinen tutkitusti totta oleva fakta ei ole ainoa naisiin tai edes kauniisiin naisiin liittyvä relevantti fakta. Se on kenties vain liskoaivoihin liittyvä häivähtävä tuntemus useimmille, jotka kokevat naisensa olevan niin kaunis, että muutkin miehet kiinnostuvat.
Oisin ainakin miehenä pitänyt sen pantavamman vaimon.
Vierailija kirjoitti:
Nainen tuskin on mikään trofee. Jos aarteen saa se pitää piilottaaa. No ei sentään hunnun taa.
Suurin osa naisista ei olekaan. He voivat olla vallan hyviä naisia ja omalle puolisolleen kauneimpia, mutta mies näkee, ettei nainen ole yleisesti ottaen tyrmäävän ja huomiotaherättävän kaunis nainen.
Ehkä tätä on vaikea ymmärtää, jos ei ole tuollaista kokemusta joko olemalla nainen, joka kääntää päät tai hänen puolisonsa. Se kun on vain fakta, että päät kääntyvät ja sen huomaa, että muitakin kiinnostaisi. Monissa eri tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua liian kaunista vaimoa, koska sillä on isompi riski pettää kun vientiä riittää. Samasta syystä en myöskään esittele vaimoani muille miehille, hän pysyy piilossa, ei liikaa meikkiä, paljastavia vaatteita ym. Millä herättää huomiota.
Kumarratko Mekkaan?
En. En ole muslimi. Uskonnolla ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.
Ei ihme, että moni nainen haluaa jättäytyä sinkuksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.
En kyllä tajua ajattelutapaasi, vaikka olen nainen. Miten heikko itsetunto sulla oikein on?
No tuskinpa vain sen takia, on paljon muitakin syitä. Kaunista on kiva katsoa.
Ihme cuckeja täällä paikalla. Harva mies haluaa että muut kuolaa hänen naista. Ja nainen on kevytkenkäinen pettäjä, jos antaa muiden miesten sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme cuckeja täällä paikalla. Harva mies haluaa että muut kuolaa hänen naista. Ja nainen on kevytkenkäinen pettäjä, jos antaa muiden miesten sitä tehdä.
Mikä ajatollah sinäkin olet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ajatollah sinäkin olet.
En ole muslimi. Uskonnolla ei edelleenkään ole mitään tekemistä asian kanssa. Olen vaan vahva mies, toisin kuin monet tossukat täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tajua ajattelutapaasi, vaikka olen nainen. Miten heikko itsetunto sulla oikein on?
Ei kiinnosta olla kenellekään ukkelille joku näyttelyesine, sori vaan. Se nimenomaan on hyvää itsetuntoa.
Onneksi yhä useampi mies jää nykyään yksin, ihan ansaitusti. Teidän pinnallisuutenne on, kiitos netin, jo melkein kaikkien naisten tiedossa...
Vierailija kirjoitti:
1) Miten asia on
Hyvin harva mies kai noin ajattelee? Miehet rakastuu läskeihin, aknearpisiin, kolhoihin, vammaisiin, isonenäisiin, ohuttukkaisiin yms. - suurin osa niistä. Kaunottaret täällä on harvassa ja toisen ihmisen ulkonäkö muuttuu kauniimmaksi ja vâhäpätöisemmäksi rakastuessa joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ottaa riskiä miesten suhteen jos valtaosa on yhtä pinnallisia kuin ap? En halua olla se nainen johon mies tyytyy paremman eli kauniimman puutteessa. Ei kukaan nainen haluaa olla se johon vain tyydytään
Kyllä ja rumat vaimot huputetaan mustaan kaapuun, kun ei kehdata esitellä kavereille.