Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille
Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.
Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.
Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.
Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.
Kommentit (174)
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.
Hän vain väitti kaikkien miesten ajattelevan noin, jopa niiden jotka eivät ajattele, koska eivät vain halua myöntää sitä ja sehän oli täyttä roskaa.
Minulle on oikeasti herttaisen yhdentekevää, mitä ihmiset ajattelevat puolisoni ulkonäöstä. Ihan samoin, kuten en välitä siitä, mitä muut ajattelevat lasteni ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Ihme cuckeja täällä paikalla. Harva mies haluaa että muut kuolaa hänen naista. Ja nainen on kevytkenkäinen pettäjä, jos antaa muiden miesten sitä tehdä.
Jaaha, musu tuli näköjään ketjuun 😁 Tehän tapatte akkanne heti jos joku vilkaisee edes siihen päin...
Vierailija kirjoitti:
Ihme cuckeja täällä paikalla. Harva mies haluaa että muut kuolaa hänen naista. Ja nainen on kevytkenkäinen pettäjä, jos antaa muiden miesten sitä tehdä.
Siellä Porvoossa naisvihaajillakin on mukamas puoliso 😂
Ei millään kauniilla naisella statusta nosteta. Mihin jonkun naisen ulkonäkö muka vaikuttaisi? 🤣
Vierailija kirjoitti:
Ei millään kauniilla naisella statusta nosteta. Mihin jonkun naisen ulkonäkö muka vaikuttaisi? 🤣
Anna kun arvaan. Olet nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoijilla menee Ap:n pointti ohi. Eihän hän sanonut mitään, että tämä on hieno juttu, vaan paljasti vain, mitä melkein kaikki miehet ajattelevat.
Hän vain väitti kaikkien miesten ajattelevan noin, jopa niiden jotka eivät ajattele, koska eivät vain halua myöntää sitä ja sehän oli täyttä roskaa.
Minulle on oikeasti herttaisen yhdentekevää, mitä ihmiset ajattelevat puolisoni ulkonäöstä. Ihan samoin, kuten en välitä siitä, mitä muut ajattelevat lasteni ulkonäöstä.
Ihan varmasti välität, kyse on vain siitä, ettei sun tarvitse kiinnittää asiaan enempää huomiota.
Olkaa nyt ihmiset eri mieltä sentään jossain järkevissä mitoissa. Jos vaimosi olisi valtavan lihava tai valtavan kaunis, joutuisit ajattelemaan mitä muut hänestä ajattelevat, vaikket edes haluaisi. Sama koskee lapsia. Kysy keneltä tahansa vammaisen tai muuten erilaisen lapsen vanhemmalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että moni nainen haluaa jättäytyä sinkuksi.
En kyllä tajua ajattelutapaasi, vaikka olen nainen. Miten heikko itsetunto sulla oikein on?
Ei kiinnosta olla kenellekään ukkelille joku näyttelyesine, sori vaan. Se nimenomaan on hyvää itsetuntoa.
Se on äärettömän huonon itsetunnon osoitus, että jonkun tuikituntemattoman miehen ajatukset häiritsevät. Ja se puolestaan on hölmöä, että kuvittelet kenenkään parisuhteen perustuvan sille, että vaimo on vain näyttelyesine. Vaimo on aina paljon muutakin.
Miksi nämä kommentit ovat niin hölmöjä osa, kuin heikkolahjaisten kynästä? Eihän sille tietysti mitään voi, jos ajattelu on kovin yksinkertaista, mutta silti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittavaa on jälleen se, miten vaikeaa kommentoijien on erottaa kaksi asiaa:
1) Miten asia on
2) Mitä mieltä asiasta on
Aloittaja kuvasi yhden, heteromiesten ajatuksissa olevan näkökulman. Kysymys ei ole rakkaudesta, tunneälystä, tai niiden puutteeesta, vaan monen miehen aivoihin rakennetusta tarpeesta. Sen sijaan aloittaja ei sanonut, että tämä olisi hyvä, tavoiteltava tai oikea peruste valita kumppani.
Hyvin harva mies kai noin ajattelee? Miehet rakastuu läskeihin, aknearpisiin, kolhoihin, vammaisiin, isonenäisiin, ohuttukkaisiin yms. - suurin osa niistä. Kaunottaret täällä on harvassa ja toisen ihmisen ulkonäkö muuttuu kauniimmaksi ja vâhäpätöisemmäksi rakastuessa joka tapauksessa.
Olen eri, mutta miten on mahdollista, että sinä et ymmärrä, että lihavan, aknearpisen tai vammaisen naisen mies ei voi olla ylpeä vaimonsa kauneudesta, koska hän ei muiden silmin ole kaunotar? Koko ajatus ei siis koske tuollaista miestä ja parisuhdetta lainkaan. Eikä asialla ole muutenkaan mitään tekemistä pariskunnan välisen rakkauden kanssa, ylpeys vaimon kauneudesta on vain yksi pieni juttu sitä millaista on olla naimisissa kaunottaren kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Melkein jokaisella rikkaalla ja vaikutusvaltaisella miehellä ympäri maailmaa on trophy wife ja tämä viisas työtön porvoosta on eri mieltä, kumpaahan uskoisi?
Eli jokainen seksuaalisesti itseään heterona pitävä mies on ennen muuta homososiaalinen?
Onko ihan varma, ettei miesten välisissä suhteissa ja pyrkimyksessä näyttää itseään hyvässä valossa, olisi kysymys vähän jostain muustakin...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme, että moni nainen haluaa jättäytyä sinkuksi.
En kyllä tajua ajattelutapaasi, vaikka olen nainen. Miten heikko itsetunto sulla oikein on?
Miksi ottaa riskiä miesten suhteen jos valtaosa on yhtä pinnallisia kuin ap? En halua olla se nainen johon mies tyytyy paremman eli kauniimman puutteessa. Ei kukaan nainen haluaa olla se johon vain tyydytään
Ei se sitä tarkoita, että mies tyytyisi ja voi pitää vaimoaan kaikkein kauneimpana ja kauniina silti. Kyse on eri asiasta. Niin siis itse tuon tulkitsen - vain kuvauksena siitä miltä tuntuu olla sellaisen naisen kumppani, joka on lähes kaikkien mielestä upea.
Loppujen lopuksi ulkonäöllä ei ole kuitenkaan ratkaisevaa merkitystä parisuhteessa, kunhan ulkonäkö vain on mieleinen. Ei tuossa sanota mitään sellaista, että ei kaunottariin tyydyttäisiin.
Olkaa ylpeitä siitä mitä olette ja miltä näytätte. Pelkäänpä, että miehen katse kääntyy herkästi itsevarmaan naiseen (ennemmin kuin kauniiseen), jos vaimolla on huono itsetunto niin että hän kokee kauniin naisen ja sellaista ihailevan miehen uhkana. Eihän se tarkoita, että miehen rakkaus olisi heikompaa, vaikka joku muukin nainen olisi kaunis tai kauniimpi. Maailma on täynnä kauniita naisia ja myös rumempia. Mutta ei yhtään sellaista kuin sinä.
Todellisuus on paljon karumpi. Moni mies on vaihtanut kuvankauniin vaimon sellaiseen, joka on hyvä siivoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Oisin ainakin miehenä pitänyt sen pantavamman vaimon.
Vähän asian sivusta, mutta kauneus tai "pantavuus" ei ole verrannollinen siihen, kuinka hyvältä seksi tuntuu. Jos jokainen miettii omia parhaita panojaan, ei siellä välttämättä ne kauneimmat kumppanit ole. Tietty pantavan näköisen kanssa sitä haluaa mennä kokeilemaan ja ruman kanssa ei halua.
Minulle on tärkeää pillun tiukkuus. Olen sata kertaa mieluummin vaatimattoman näköisen tiukkapillun kanssa sängyssä kuin kauniin ja löysän.
Naisen ajatusmaailmasta tuo on. Narrsistinen pröystäily on akkojen ja hinurien touhuja.