Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jokainen heteromies haluaa kauniin naisen, jotta häntä voisi esitellä kaikille

Vierailija
23.11.2025 |

Miehet eivät halua sitä myöntää, mutta oikeasti he haaveilevat kauniista naisesta juuri sen vuoksi, että sellaisen kanssa näyttäytyminen nostaa miehen omaa statusta. Siis heidän mielestään.

Exäni oli ihan häikäisevän kaunis. Sisältä hän oli mätä, mutta nautin kyllä suuresti olla hänen kanssaan kaikkialla, kun sai näyttää kaikille millaisen kaunottaren olen saanut. Itse olen ihan tavallinen mies, enkä yleensä ole mitään superkuumia naisia houkuttanut.

Nykyinen vaimoni on tosi kiva ja hyvä kumppani, toisin kuin tuo kaunis exäni. Vähän kyllä syvällä sisimmälläni harmittelen, että vaimollani ei ole yhtään samaa vau-efektiä muihin ihmisiin, kun olen hänen kanssaan jossain.

Luulen, että naisilla ei ole ihan samaa ilmiötä. Naiset ovat fiksumpia tällaisissa asioissa, eivätkä hae oman statuksen korottamista kumppaninsa ulkonäön kautta.

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet jotka eivät itse ole hyvännäköisiä ajattelevat noin. Hyvännäköiset miehet saavat itse sen vau efektin aikaan.

Ja miehet, joilla on hyvä itsetunto ja itseluottamus, eivät tarvi tuollaista boostausta ulkopuolelta.

Vierailija
122/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämä aloitushan on ihan totta, oliko joku joka ei ole tätä ymmärtänyt?

Olen itse nainen ja kyllä tämä on tullut mulle selväksi jo aikoja sitten oman elämänkokemuksen myötä. Ihan omasta aviomiehestänikin olen tämän huomion tehnyt. Käymme mieheni kanssa salilla yhdessä ja hän esim. ostelee mulle salivaatteita lahjaksi sen takia, että mä näytän ne päällä kuulemma tosi hyvältä ja on ylpeä mun kunnosta.

Se on selvä, että mies kävelee kaupungilla mieluiten kuuma kissa kainalossa kuin Vilijonkan kanssa.

Hassu vertaus. Mä ottaisin heti Vilijonkan, jos saisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuli paha mieli mukavalta kuulostavan vaimosi puolesta. Hän taitaisi ansaita sinua fiksumman miehen. Toivottavasti tajuaa sen jossain vaiheessa.

Pahoitit mielesi trollin kehnon keksityn tarinan takia 😂Todennäköisyys sille että AP:lla on kuuma nainen joskus ollut on tasan nolla.

On sillä varmaan unissaan ollut useinkin kuuma nainen.

Vierailija
124/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse haluan naisen joka saa penikseni jäykistymään. Minulla ei ole tarvetta esitellä häntä kenellekään.

Rehellistä puhetta.

Vierailija
125/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua liian kaunista vaimoa, koska sillä on isompi riski pettää kun vientiä riittää. Samasta syystä en myöskään esittele vaimoani muille miehille, hän pysyy piilossa, ei liikaa meikkiä, paljastavia vaatteita ym. Millä herättää huomiota.

Surullista, että et luota vaimoosi ja siihen, että hän rakastaa sinua.

Vierailija
126/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua liian kaunista vaimoa, koska sillä on isompi riski pettää kun vientiä riittää. Samasta syystä en myöskään esittele vaimoani muille miehille, hän pysyy piilossa, ei liikaa meikkiä, paljastavia vaatteita ym. Millä herättää huomiota.

Olet selvästi heikkoitsetuntoinen mies, jolla on mustasukkaisuusongelma, joten ei varmaan pitäisi kertoa, mutta itse asiassa tutkitusti pettäminen liittyy naisten heikompaan itsetuntoon kuten on miestenkin kohdalla. Toki kauniillakin naisella voi olla heikko itsetunto (se kun ei liity ulkonäköön), mutta huomattavasti helpompi on miehen päästä pöksyihin sellaisen naisen kohdalla, joka on tottumaton kehuihin ja imarteluihin. Etenkin, jos niitä ei kotona saa.... Kaikki ihmiset kun kaipaavat kokemusta ihalluksi ja arvostetuksi tulemisesta. Sitä useimmat naistenmiehet käyttävät hyväkseen,

Juuri näin! Mä olen kaunis nainen mutten koskaan petä. Harvassa on ne miehet jotka kiinnostaa näistä yrittäjistä xD Ei suurin osa mitään kultakimpaleita ole ollut. Miehinen harhaluulo että kauniit naiset kiinnostuisi jokaisesta yrittäjästä vaan että saa pesää. Olen mielummin ilman seksiä kuin harrastan sitä epäviehättävän tai huonokäytöksisen tyypin kanssa.

Mä en ole kaunis, mutta voisin kuvitella, että kauniila naisella on jo ollut vaikka kuinka paljon ihailijoita elämänsä aikana, eli on tottunut siihen eikä se ole mitään outoa. 

Vierailija
127/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Burkha olis varmaan sun mielestä ihan mahtava juttu.

Vierailija
128/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tämä aloitushan on ihan totta, oliko joku joka ei ole tätä ymmärtänyt?

Olen itse nainen ja kyllä tämä on tullut mulle selväksi jo aikoja sitten oman elämänkokemuksen myötä. Ihan omasta aviomiehestänikin olen tämän huomion tehnyt. Käymme mieheni kanssa salilla yhdessä ja hän esim. ostelee mulle salivaatteita lahjaksi sen takia, että mä näytän ne päällä kuulemma tosi hyvältä ja on ylpeä mun kunnosta.

Se on selvä, että mies kävelee kaupungilla mieluiten kuuma kissa kainalossa kuin Vilijonkan kanssa.

Hassu vertaus. Mä ottaisin heti Vilijonkan, jos saisin.

Niinpä, vilijonkat ovat pitkiä, hoikkia ja siisteyttä rakastavia naisia, jotka hermostuvat herkästi. Mikäs vika sellaisissa muka on.

Vierailija
129/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tosi vastenmielinen ihminen

Vierailija
130/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on ihan sokeita sille miten paljon raha merkitsee miehille!! Koulutus,työ,perinnöt...

Vierailija
131/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos kasvaisit aikuiseksi?

Jaahas, kasva aikuiseksi kortti käytetty. Olen 30 vuotias.

Vierailija
132/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista, että et luota vaimoosi ja siihen, että hän rakastaa sinua.

Ei kannata luottaa liikaa, tai tulee pahaa jälkeä. Lisäksi suojelen vaimoani.

Vierailija
133/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumarratko Mekkaan?

Vierailija
134/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"On tavallista puhekieltä sanoa "jokainen", vaikka pitäisi olla kaikille selvää, että ihan jokaista noin neljää miljardia miestä asia ei koske.

Et sanonut, että oletko eri mieltä. Eikö siis mielestäsi valtaosa heteromiehistä tunne, että on tosi hienoa esitellä superkaunista tyttöystävää tai vaimoa?"

Siitä, että tuntee mielihyvää, jos oma kumppani herättää positiivista huomiota on vielä aika pitkä matka siihen että se olisi juuri se syy miksi kauniit naiset kiinnostavat miestä. Kauniit naiset kiinnostavat itseisarvoisesti heteromiestä, jos hormonitoiminta on kunnossa. Mies ottaisi autiolle saarellekin kuumimman hottiksen kuin parhaankaan kalastajaeukon.

Vierailija
135/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset on ihan sokeita sille miten paljon raha merkitsee miehille!! Koulutus,työ,perinnöt...

Höpö höpö.

Vierailija
136/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset hakevat ilmiötä miehen statuksen kautta. Kun mies on varakas ja/tai koulutettu, niin aivan varmasti siitä kerrotaan avoimesti. Ja mikäs siinä, onhan se kivempi istua kalliin Mersun tai Porschen kyydissä kuin Skodan tai Kian.

Vierailija
137/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset hakevat ilmiötä miehen statuksen kautta. Kun mies on varakas ja/tai koulutettu, niin aivan varmasti siitä kerrotaan avoimesti. Ja mikäs siinä, onhan se kivempi istua kalliin Mersun tai Porschen kyydissä kuin Skodan tai Kian.

Ilmiötä? Mitä tuo eka lause on suomeksi?

Vierailija
138/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat tunnetusti siinäkin mielessä heikkoja, että epätoivoisesti hakevat sitä muiden miesten hyväksyntää, eivät riitä omana itsenään. Onhan se noloa.

Vierailija
139/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain miehet jotka eivät itse ole hyvännäköisiä ajattelevat noin. Hyvännäköiset miehet saavat itse sen vau efektin aikaan.

Ja miehet, joilla on hyvä itsetunto ja itseluottamus, eivät tarvi tuollaista boostausta ulkopuolelta.

Hyvä itsetunto syntyy niistä asioista, joilla sen kauniin naisen saa eli kaikki asiat ovat linjassa. Aivan kuten naistenkin kohdalla, se mies, josta voi olla ylpeä, on hyvän itsetunnon ja monien hyvien ominaisuuksien jatkoa.

Vierailija
140/174 |
23.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat tunnetusti siinäkin mielessä heikkoja, että epätoivoisesti hakevat sitä muiden miesten hyväksyntää, eivät riitä omana itsenään. Onhan se noloa.

Sinäkin haet muiden hyväksyntää eikä siinä ole mitään noloa. Se on normaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi