Miksi ihmiset päästävät itsensä lihomaan?
Kommentit (167)
LOPETA!!!
SIIS VIHAAN JA INHOAN SUA!!!!!!
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA POISTA KOKO VIESTIKETJU!!!!!!!!!
Mies oli todella lihava ja nukkui maski naamalla kun uniapnea. Kärsi myös kovasta närästyksestä ja päänsärystä. Oli työtön ja pelasi kaikki päivät juoden limsaa, energiajuomaa sekä mehua ja syöden karkkia ja poltellen sähkötupakkaa. Päänsärky johtui puhtaasti sisällä istumisesta,ruokavaliosta ja siitä, ettei käyttänyt silmälasejaan.
Kun tapasimme kertoi ajavansa rekkaa, vasta hiukan myöhemmin selvisi ettei aja enää mutta ei myöskään kokenut valehdelleensa sanoessaan olevansa rekkakuski sillä hänhän on! Tosin työtön.
Seksi oli vastenmielistä säheltämistä, mies ei saanut kaluaan sisään kaikissa asennoissa ja hikoili runsaasti. Monesti aktin yritys päättyi siihen että mies kellahti viereeni ja ähisi "runkkaa mut!"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska syövät toistuvasti yli kulutuksensa. Miksi sitten näin tehdään? Joku turruttaa sillä tunteitaan, jollekin syöminen on viihdettä, tavalla tai toisella siellä on aina syömishäiriö taustalla. Toistuva ylensyöminen ei ole normaalia - vaikka sitä puolet kansasta tekeekin.
Mua niin ärsyttää toi tunnesyöminen !!! Ei siinä ole mitään tunnetta. Syön koska ruoka on hyvää. Siinä se.
Syöt siis koska ruoka maistuu hyvälle eli se tuntuu hyvältä. Tunnesyöt.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Onneksi toi ei ole sulle ongelma, sillä kaikki naiset kiertää sut kaukaa.
Vierailija kirjoitti:
Nautintojen takia.
On myös nautinnollista olla terve normaalipainoinen. Liikunta antaa iloa ja vaatteet istuvat hyvin,mikä tuo lisä nautintoa omaan oloon. Energiaakin on ihan eri tavalla kuin ylipainoisilla.
Vierailija kirjoitti:
Läskit naiset nyt vaan on off ja tulehdus jiistin haju ei lähde edes painepesurilla.
Pistähän kehitysvammainen jankuttaja itsestäs kuva? niin katotaan minkäläinen kusipää naama siel on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintojen takia.
On myös nautinnollista olla terve normaalipainoinen. Liikunta antaa iloa ja vaatteet istuvat hyvin,mikä tuo lisä nautintoa omaan oloon. Energiaakin on ihan eri tavalla kuin ylipainoisilla.
Annatko homo persettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pistähän kehitysvammainen jankuttaja itsestäs kuva? niin katotaan minkäläinen kusipää naama siel on
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetsi.
Vierailija kirjoitti:
LOPETA!!!
SIIS VIHAAN JA INHOAN SUA!!!!!!
MODE OLE YSTÄVÄLLINEN JA POISTA KOKO VIESTIKETJU!!!!!!!!!
Joo kyl vituttaa jo toi hullu läskin jankuttaja löisin heti turpaa kun tietäisin kuka toi kusipää on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Runkkaatko sä noille jutuille lihavien naisten hajusta? Kun normaalille ihmiselle ei ongelmaksi saakka muodostu muiden hajut, kun kukaan ei edelleenkään pakota ketään seurustelemaan nimenomaan lihavan naisen kanssa.
Sairas fetsi.
Viiraako tänään taas hullulla päässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintojen takia.
Annatko homo persettä?
Lihavalta tainnut palaa sulake?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairas fetsi.
Tapan heti sut kun tiedän kuka olet.
Olen siinä rajalla. En normaalipainoinen enkä vielä lihavakaan. Sellainen, että ahdistaa jos ilman paitaa pitäisi juosta.
Olen ollut montaa kokoa, hoikkaa lihaksikasta ja tätä nykymuotoani läskimpi.
Nyt olen mitä olen, koska elämäni on syvältä enkä näe mitään tarvetta biitsikropalle. Tämä ei paremmaksi muutu vaikka pistäisin itseni kuntoon. Kaikkia elämän ongelmia ei pysty valitettavasti korjaamaan pelkällä laihduttamisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintojen takia.
Annatko homo persettä?
Saat jankttaa tota lihava juttua samalla kun panen sua perseeseen.
Ei se aina johdu elintavoista. Sairaudet voiva myös aiheuttaa sitä.
Vierailija kirjoitti:
Olen siinä rajalla. En normaalipainoinen enkä vielä lihavakaan. Sellainen, että ahdistaa jos ilman paitaa pitäisi juosta.
Olen ollut montaa kokoa, hoikkaa lihaksikasta ja tätä nykymuotoani läskimpi.
Nyt olen mitä olen, koska elämäni on syvältä enkä näe mitään tarvetta biitsikropalle. Tämä ei paremmaksi muutu vaikka pistäisin itseni kuntoon. Kaikkia elämän ongelmia ei pysty valitettavasti korjaamaan pelkällä laihduttamisella.
Kait niitä ongelmia kuitenkin olisi vähemmän?
Siksi joten nam jatkan syömistä ja ehkä kaljan juomista.Joulupukki on lihava mutta hän vaan nauraa hohottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nautintojen takia.
Annatko homo persettä?
Onko perse jo rasvattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämässä voi olla ajanjaksoja, jolloin muut asiat kuin oma terveys tai ulkonäkö voivat olla prioriteettilistalla korkeammalla. Tällaisia voivat olla esimerkiksi vauvavuosi, läheisen kuolemaa seuraava suruaika tai kriisin laukaisema itsetuhoisuus. Näissä tilanteissa yleensä tärkeintä on vain selvitä. Edes jotenkuten.
Olen jo elämäni loppupuolella, joten tässä on ehtinyt olla mukana monenlaisessa kriisissä ja suruprosessissa. En siltikään ihan ymmärrä, miksi vaikeina ajanjaksoina pitäisi kuormittaa itseään vielä sillä, että syö mitä sattuu?
Oletko ikinä kuullut lohtusyömisestä? Toiset ei jaksa laskea jokaista suupalaa ja kaloreita. Oishan tää maailma helkkarin täydellinen ja valmis, jos jokainen söisi yhtä paljon kuin kuluttaa. Monet ei tiedä missä tämä raja kulkee.
Lohtusyöminen on kavala termi. Sillä ei tarkoiteta pelkästään sitä, että ihminen syö ikään kuin psyykkiseen nälkäänsä, vaan tämän lohtua antavan ruoan pitää olla jotakin överiä (esim. amerikkalaiset elokuvat, joissa sydänsuruinen päähenkilö nappaa jääkaapista litran jätskipönikän ja lappaa sisältöä ruokalusikalla suuhunsa). Miksi hyvin maustettu höyryävä linssikeitto ei voisi olla lohturuokaa? Mitä lohtua epäterveellinen ravinto loppujen lopuksi ihmiselle antaa?