Suomalainen ruumiinrakenne
Luin jostain, että suomalainen nainen painaa n. 70kg ja on noin 166cm pitkä, yllätyin. Varmaan minulla on hämärtynyt millainen on normaalikokoinen ihminen, koska asuin maassa, jossa kaikki keski-ikäiset naiset ovat pieniä ja hoikkia (en koskaan löytänyt mistään vaatteita ja jos löysin, piti ostaa tyyliiniL-kokoa, vaikka olen suomalaisella vaatekoolla S-M).
Minkä pituisia ja painoisia te palstailijat olette? Millainen ruumiinrakenne teillä on? Kerro mielellään myös sukupuoli ja ikä.
ap on 36v, painaa 59kg ja pituutta on 170cm. Olen muuten tasapaksu, mutta minulla on leveät hartiat, uransa lopettaneen miesuimarin vartalo. Jos lihon, kaikki kertyy vatsaan eli vanhempana on edessä omenavartalo.
Kommentit (8)
Ei suomalainen nainen ole noin pitkä!!!!!!!!!
Keskikokoinen suomalainen nainen on 164cm ja 72kg.
Olen 167cm, painan 71kg. Hoikka vyötärö, pienet tissit, iso perse ja reidet.
Tuskin painaa noin paljoa, itse edustan sitä keksimäärisintä kohkausta mikä pinnalla kulloinkin, pituutta on juuri tuo 166 ja painoa 66, nippanappa normaalipainon rajalla.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin painaa noin paljoa, itse edustan sitä keksimäärisintä kohkausta mikä pinnalla kulloinkin, pituutta on juuri tuo 166 ja painoa 66, nippanappa normaalipainon rajalla.
Painaa 72kg ja on 164cm pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaa 72kg ja on 164cm pitkä.
Suuntaus on kevyempään, muutos näkynee sinullakin parin vuoden kuluessa, painosta tippuu 5 kiloa, eikös olekin mainiota, siis jos olet keskimääräinen.
Olen 167cm pitkä ja painan 55kg. Olen liian laiha, mutta paino ei nouse vaikka mitä tekisi.
165cm/70kg, lattaperse, lautarinta. Alakerta on 2 numeroa suurempi kuin yläkerta. N40
Suomaisen on hyvä olla vantteraa tekoa jottein vallan kaaju tuolla kun tarpoo lumessa etiäpäin.
Ei me olla mittään pikkuhippiäiskansaa, talvellakin tarkenee paremmin kun on vähän talia kehossa.
Minen oo nähäny yhtään omenan näköistä vartaloa, omput on hedelmätiskeillä samoin päärynät.
Annetaanpa joka kehon olla kuin on.