Mikä teitä ahdistaa joulussa eniten?
Kommentit (110)
Vierailija kirjoitti:
Ajatuskin Vihreistä kuulista oksettaa ja vihloo hampaita!! Mutta koska joudun menemään vegaaniseen jouluun, ne ovat ainoa millä saa vatsan täyteen. Konvehtejakaan ei tietenkään ole.
Vegejoulu on paras joulu. Vöneriä ja Soijarouhetta namskis.
Ahdistaai imelletty perunalaatikko. Olen suvun laatikkovastaava, eikä se ikinä imelly kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajatuskin Vihreistä kuulista oksettaa ja vihloo hampaita!! Mutta koska joudun menemään vegaaniseen jouluun, ne ovat ainoa millä saa vatsan täyteen. Konvehtejakaan ei tietenkään ole.
Vegejoulu on paras joulu. Vöneriä ja Soijarouhetta namskis.
Ja Porkkanasuikaleista tehtyä Graavilohta.
Ahdistaa kun anoppi raataa otsa hiessä, vaikka on ehdotettu nyyttäriä ja buffetin varaamista ravintolasta. Nyyttäriä on kyllä yritetty, mutta anoppi vetää aina oman osuutensa ihan överiksi. Hän on taitavampi kokki kuin kukaan koko suvusta ja ymmärrän, että meidän muitten pöperöt ja tuomiset ei vastaa normaalia tasoa, mutta silti. Onneksi hän ei sentään ole marttyyriluonne.
En jaksaisi miehen sukulaisia, riita varmaan saadaan aikaiseksi joulun vietosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se etten pääse mukaan sukujouluun. Olen mt kuntoutuja
Haluisit pilata muiden joulun skitsoilullasi???
Olisin erittäin tervetullut, mutta en pysty heräämään niin aikaisin kuin pitäisi. Puhut todella rumasti. Hyi.
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ahdista, mutta ärsyttää että kaupat täynnä joulua jo lokakuun alusta saakka.
Tästä samaa mieltä vaikka jouluihminen olenkin.
Vierailija kirjoitti:
Joulun jälkeen kaapissa on 10 sukulaisilta saatua konvehtirasiaa ja juhlamokkapakettia, joilla en tee yhtään mitään.
Vie ne johonkin hyväntekeväisyyteen.
Intersektionaalit, jotka haluaa kieltää Jeesuksen Joulujuhlista. Se ahdistaa.
Vierailija kirjoitti:
Apua, vegaaninen joulu :D Olis mun painajainen paitsi jos samppanjaa olisi tarjolla, niin pärjäilisin.
Vierailija kirjoitti:
Terve mieli niin ei ahdista.
Joulu on ihanaa aikaa!
Vuoden vittumaisin "juhla".
Vierailija kirjoitti:
Ahdistaa kun anoppi raataa otsa hiessä, vaikka on ehdotettu nyyttäriä ja buffetin varaamista ravintolasta. Nyyttäriä on kyllä yritetty, mutta anoppi vetää aina oman osuutensa ihan överiksi. Hän on taitavampi kokki kuin kukaan koko suvusta ja ymmärrän, että meidän muitten pöperöt ja tuomiset ei vastaa normaalia tasoa, mutta silti. Onneksi hän ei sentään ole marttyyriluonne.
Ymmärrän anoppiasi. Olen itse samanlainen eli paras ruoanlaittaja, joten mieluiten kaikki syö niitä minun sapuskoja. Tykkään joulusta ja haluan nauttia siitä, joten asia on ratkennut niin, että meille ei kutsuta ketään. Ollaan vaan oman, pienen perheen kesken.
Mikään ei varsinaisesti ahdista, mutta on yksi asia joka tympii: myöhään valvominen. Olen väsynyt töistä ja sukulaisten luona ei voi mennä aikaisin nukkumaan kun muusta porukasta lähtee kuitenkin ääntä kun jopa seurueen lapset saavat valvoa myöhään.
En voi mennä aattona kotiin nukkumaan kun matka on sen verran pitkä että ilta jäisi lyhyeksi muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstalla vaikea välttää kun aihe hoettu.
Läpi kaluttu.
Kaluttu läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terve mieli niin ei ahdista.
Joulu on ihanaa aikaa!
Vuoden vittumaisin "juhla".
Itseäni ärsyttää eniten Vappu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varsinaisesti ahdista, mutta ärsyttää että kaupat täynnä joulua jo lokakuun alusta saakka.
Tästä samaa mieltä vaikka jouluihminen olenkin.
Itse osaan olla kiinnittämättä huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Olen sata kertaa sanonut tädeille ja mummoille että lapset EIVÄT halua itse tehtyjä villasukkia/lapasia/pipoja/töppösiä/ym. Lapset haluavat kovia paketteja.
Ei vaan mene niille dementikoille perille.
Mikset vain ilmoita tilinumeroa? Siinä sitä on joulumieltä...
Se, että saanko viettää sen ulkomailla perheeni kanssa vai pakottaako työkkäri suomeen jonkun pilipalikurssin takia ihan vaan kiusatakseen ja kyykyttääkseen.