Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokoomus on mukana seuraavassakin hallituksessa

Vierailija
20.11.2025 |

Noin se vaan tulee menemään. SDP ei huoli persuja hallitukseen, kepu ei lähde vasemmistohallitukseen toista kertaa jotenka SDP ei saa kasaan enemmistöhallitusta ilman kokoomusta. Jos taas kokoomus ei saa SDPn kanssa sovittua kokoomusta miellyttävää hallitusohjelmaa niin kääntyvät kepun, persujen ja kristillisten puoleen. Mahdollinen vaihtoehto olisi toki demareiden, kokkareiden ja kepun muodostama hallitus. Mutta siinäkin koalitiossa on taas kokkarit mukana. Eli summa summarum, seuraavankin hallitusohjelman pääpiirteet hahmottelee EK.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa EU:n holhoukseen joutuvan Riikan ja Petterin puolueiden uskottavuus olla aika nollissa ja samoin kannatus ensi vaaleissa.

Kokoomuksella on uskollinen kannattajajoukkonsa ja he takaavat puolueelle sen liki 20 prosentin kannatuksen.

Tätä ihmettelen, koska kokoomuksen politiikka hyödyttää vain pientä 10 prosentin eliittiä. 

Olet väärässä. Olen keskiluokkainen ja keskituloinen akateeminen. Tienaan viitisen tonnia kuussa, puoliso on työtön, yksi lapsi. Minulle kokoomuksen politiikka on ehdottomasti paras ihan henkilökohtaisestikin vaikka en henkilökohtaisen edun vuoksi äänestyspäätöstäni teekään. Kokoomuksen kanssa ei tarvitse pelätä älyttömiä veronkorotuksia. Tiedän my

Mitä sitten? Hehän auttavat itse itseään yhdessä. Siitä mallia kaikille.

Vierailija
102/104 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vaan keskusta. Älä roiku vanhassa.Välit ovat lämminneet. Luuletko että Spd purkaa Orpon kanssa Orpon päätöksiä. Lue tarkemmin uutiset. Muista myös että toimittajat kirjoittaa vähän miten sattuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa EU:n holhoukseen joutuvan Riikan ja Petterin puolueiden uskottavuus olla aika nollissa ja samoin kannatus ensi vaaleissa.

Kokoomuksella on uskollinen kannattajajoukkonsa ja he takaavat puolueelle sen liki 20 prosentin kannatuksen.

Tätä ihmettelen, koska kokoomuksen politiikka hyödyttää vain pientä 10 prosentin eliittiä. 

Olet väärässä. Olen keskiluokkainen ja keskituloinen akateeminen. Tienaan viitisen tonnia kuussa, puoliso on työtön, yksi lapsi. Minulle kokoomuksen politiikka on ehdottomasti paras ihan henkilökohtaisestikin vaikka en henkilökohtaisen edun vuoksi äänestyspäätöstäni teekään. Kokoomuksen kanssa ei tarvitse pelätä älyttömiä veronkorotuksia. Tiedän myös, että omaisuuteni on turvassa. Kokoomus turvaa

Meillä sama tilanne ja demareita ollaan. Puoliso FM ja ylempi insinööri.

Vierailija
104/104 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan tässä maassa ei mistään mitään tule ilman kokoomuslaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi