Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (178)

Vierailija
101/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää ei ollut provo. Tapasin tänääm taas asiakkaan joka on upean näköinen mies, kertoi koko ajan suhteestaan jne. Tuli niin surkea olo, että minä en kelpaa kenellekään. 

Pikkujouluissa ei mitään vientiä ja kaikkien kanssa kenen kanssa juttelin, tanssin ja joku saattoi vähän olla kiinnostunut niin kaikki oli varattuja. Missä on 40vee miehet, jotka olisi vapaina? 

Nuoremmat miehet kiinnostaa myös, mutta erikoista että kaikki 30vee tyypitkin oli varattuja meidän pikkujouluissa. 

Ongelma myös se, ettei oman ikäset naiset oikein lähde baariin ja en tiedä enää mistä etsiä. 

Ap

Suurin osa aikuisista on varattuja. 70% on varattuja.  EI kyse ole siitä ettet kelpaisi vaan siitä ettet tapaa niitä sinkkuja. Ja miksi ihmeessä haluisit alkaa jotain kollegasi kanssa?

Sä voit lähteä yksinkin baariin tai jonnekin ulos, missä on ihmisiä.

Vierailija
102/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on miehen kirjoittama aloitus. Älkää menkö helppoon.

Just näin. Kukaan oikea nainen ei voisi koskaan tunnustaa julkisesti kaipaavansa miesten seuraa vaan tuomitsisi heidät jyrkästi toksisiksi naisvihaajiksi, sioiksi ja väkivaltaisiksi raiskaajiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me too:n jälkeisenä aikakautena kukaan kunnollinen mies ei kokeile kepillä jäätä. Toisaalta 40v. nainen ei muutenkaan herätä mitään mielenkiintoa, että ennemmin olen yksin.

M41

Metoo ei ole ongelma tai este kellekään kunnolliselle miehelle. Vain ulit ja ahdistelijat käyttävät sitä tekosyynä.

Vierailija
104/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti työkavereita ja asiakkaita/työtään tekeviä ei isketä. Miehet ovat hiljalleen alkaneet oppia tämän, mutta ap näköjään ei. Kannattaa etsiä sitä seuraa jostain muualta kuin töistä, vaikka sitten sieltä tinderistä.

Tämä on ihan selvää naisillekin. Ei kollegoihin sekaantumisesta seuraa mitään hyvää.

Vierailija
105/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän te akat olette ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen. Saitte mitä halusitte. Suut kiinni.

Naiset haluavat suhteeseen kivan ja kunnollisen miehen kanssa, joka ei ole naisvihaaja. Se on se päämäärä. 

Tämä ei tarkoita sitä, että sinä tai kaverisi saisitte mennä lääppimään ketä tahansa.

Kivat ja hyvätapaiset miehet saa yhä lähestyä, koska he osaavat tehdä sen oikein.

Vierailija
106/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun kynästä toi teksti, ilmaa olen. 

Ette te ole ilmaa, vaan lähinnä taviksia. Tavismiehet ei vaan enää uskalla ja siihen rohkeampaan kahteen prosenttiin teillä ei vain riitä rahkeet. Tilanne korjaantuisi, jos miehet lakkaisivat pelkäämästä.

Tilanne korjaantuu vasta sitten kun naiset lopettaa perättömien syytteiden nostamisen keksityjen syiden takia ja naisten pitäisi lopettaa ne some kampanjat minkä ainoa tarkoitus on tuhota miehen maine, ura ja elämä vain sen takia kun mies kehtasi lähestyä. En pudättäisi hengitystä noiden asioiden lopettamisen eteen niin ikävä totuus on se että riski oman elämän tuhoamiseen on aivan liian suuri verrattuna hyötyihin eli siihen parin vuoden suhteeseen kunnes nainen kyllästyy tavalliseen arkeen jonka jäökeen pettää että saisi elämäänsä muuta kui

Ei taida sun lähestymisesi olla siitä kiinni... vai onko...

Vierailija
107/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti työkavereita ja asiakkaita/työtään tekeviä ei isketä. Miehet ovat hiljalleen alkaneet oppia tämän, mutta ap näköjään ei. Kannattaa etsiä sitä seuraa jostain muualta kuin töistä, vaikka sitten sieltä tinderistä.

Voi kuule hyvinkin moni löytää sen kumppanin nimenomaan työpaikalta. Ja se on yksi parhaista paikoista tavatakin se tuleva puoliso.

Vierailija
108/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän täysin. Kohta 10v yksin. Pahaa tekee käydä esim kaupassa kun siellä on pariskuntia valitsemassa viikonloppuruokia. Tänään rautakaupassa oli toisilleen vähän äksyn oloisesti sanaileva pariskunta. Ensin ihmettelin moista riitelemistä ja sitten tajusin että ottaisin ehkä mieluummin äksyn puolisonkin kuin yksinäisyyden. Ajatus kääntyi heti itseeni ja siihen mikä minussa oikein on vikana kun en kelpaa.

Miehiä on olemassa yli 14,4 miljardia. 

Suomalaiset akat jälleen vauhdissa, ei helvetti :D

Koko planeetalla +8 mrd. ihmistä ja suomi-harakan mielestä niistäkin miehiä 14.4 mrd. Eipä ole ihme että demarifemakot on syöpäistä sakkia, kun matematiikka-taidot on tuolla tasolla.

On kyllä hämmästyttävää, miten nopeasti väärä luku muuttuu henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi ja naisten mollaamiseksi. Jos keskusteluasi ohjaa heti 'demarifemakot on syöpäistä sakkia'-tyyppinen asenne, voi olla hyvä pysähtyä miettimään, mistä tuo ylimielisyys ja vihamielisyys naisia kohtaan tulee. 

Vierailija
109/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan kuulostaa lähes jokaisen miehen tarinalta. Ei meitäkään kukaan nainen huomioi, paitsi oma vaimo. Miksi naisille tuntuu kuuluvan jokin oikeus saada huomiota ja lähestymisiä?

Tämä on todennäköisesti miehen tekemä aloitus, johon sitten voi itse kommentoida. En tunne yhtäkään naista, joka kokisi noin, että jotenkin surisi sitä ettei kukaan katso kiinnostuneesti.

Vierailija
110/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monelle miehelle sitä sitten oikein tarttisi olla ei-ilmaa? Samaa täällä ruikuttaa sinkkumiehetkin, että naiset (jälleen monikossa) ei edes huomaa.

Vierailija
111/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Monet naiset haluaisivat perustaa perheen mutta kun miehien puute vai mistä on kysymys. 

Olen mies 40+, akateeminen sinkku, asiani kunnossa. Liikun ja luen, puhun ja pussaa mutta olen aina ollut hieman arka lähestymään naisia. Nykyään kaikkien näiden me too- juttujen myötä todella aivan säikähtää jos joku nainen osoittaa huomiota.

Olen ystävällinen ja nauravainen; minulla on kaksi siskoa joita tapaan monia kertoja vuodessa, lapsina olimme aina kolmisin. En pelkää naisia mutta kauheksun yhteiskunnan hyökkäävää reaktiota jos osoittaisin kiinnostusta naista kohtaan vaikka nainen selvästi ilmaisisi itse ensin kiinnostusta.

Naisvaltainen media tuhonnut miesten maineen ja jokainen mies pelkää joutuvansa syytösten kohteeksi jos vähänkään lähestyy naista (vainoja aloitettu jopa miehen katseesta tai hänen hymystään!)

&nb

Vaikutat fiksulta ja harkitsevalta mieheltä, mutta silti olet ymmärtänyt Me Too -ilmiön väärin ja langennut kuvittelemaan, että valkoinen heteromies olisi nykyään uhri. Kyse ei ole miesten vainoamisesta, vaan siitä, että jokaisen on huomioitava toisen rajat ja käyttäytyä kunnioittavasti, eikä siitä, että hyväntahtoisesti osoitettu kiinnostus tekisi kenestäkään syytettävää.

Vierailija
112/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytyy myöntää että ensimmäistä kertaa elämässäni kuulen /luen naisen kaipaavan ihan vaan yleisesti huomiota miehiltä.

Jos ei ole koskaan sitä saanut, voi kaivatakin.

Vierailija
113/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämähän on miehen kirjoittama aloitus. Älkää menkö helppoon.

Selvästi miehen tekstiä aloitus. Sama tyyppi joka ulisee ettei naisille kelpaa pitkä ja ihan hyvännäköinen mies. Söpöksi haukuttu 🤣🤣

Vierailija
114/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai siis olet vanha, ja mitä ihmettä? Yritätkö töissä siis miehiä, tai asiakkaita? Mitä hel vet tiä

40 vanha. Hyvällä lykyllä itsekin täytät jonain päivänä 40, silloin et sano että olet vanha.

No vähän vanha alkaa olla, jos vauvoja vielä haluaa.

Mainitsiko ap haluavansa vauvoja vai mistä sä vedit sen tähän keskusteluun?

Vierailija
115/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sinun itsekin oitää ymmärtää että ei kukaan mies ole niin itsetuhoinen haluaa tuhota työuraansa ja lähes koko elämäänsä kun tuohoat molemmat välittömästi kun jätät miehen sen takia kun mies ei tee täsmälleen niin kuin aina vaadit. Kirjoittamaton sääntö on se että työkavereita ei tapailla kun siittä ei seuraa mitään hyvää varsinkaan nykyaikana kun naisilla ei ole minkäänlaista kynnystä eroamiseen

Vierailija
116/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Monet naiset haluaisivat perustaa perheen mutta kun miehien puute vai mistä on kysymys. 

Olen mies 40+, akateeminen sinkku, asiani kunnossa. Liikun ja luen, puhun ja pussaa mutta olen aina ollut hieman arka lähestymään naisia. Nykyään kaikkien näiden me too- juttujen myötä todella aivan säikähtää jos joku nainen osoittaa huomiota.

Olen ystävällinen ja nauravainen; minulla on kaksi siskoa joita tapaan monia kertoja vuodessa, lapsina olimme aina kolmisin. En pelkää naisia mutta kauheksun yhteiskunnan hyökkäävää reaktiota jos osoittaisin kiinnostusta naista kohtaan vaikka nainen selvästi ilmaisisi itse ensin kiinnostusta.

Naisvaltainen media tuhonnut miesten maineen ja jokainen mies pelkää joutuvansa syytösten kohteeksi jos vähänkään lähestyy naista (vainoja aloitettu jopa mie

Jos sulle on tullut ongelmia metoo-hengessä kun olet lähestynyt naisia, niin kannattaakin jatkossa olla lähestymättä. 

Jos ei, niin varmaan itsekin ymmärrät että tuollaiset tarinat yhteiskunnan hyökkäävistä reaktioista viattomia miehiä kohtaan eivät yksinkertaisesti pidä paikkaansa. 

Toisessa ketjussa vastikään yksi mies kertoi lähestyneensä 300 naista ja saaneensa pakit, mikä oli surullista. Mutta ei tullut yhtään ahdistelusyytettä tai viety vankilaan. Hän osasi ilmeisesti lähestyä naisia oikein, vaikkei treffeille päässytkään.

Vierailija
117/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen vaistoaa, jos joku on jo ihan toivonsa menettänyt suhdemarkkinoilla. Kehonkieli ja kaikki vaan viestii, että nyyh, kukaan ei huomaa mua, olen mitätön. Eikä sellainen olemus kyllä ketään houkuta. Jotain pelastajajannutyyppiä sellainen ehkä voi houkuttaa, mutta ei useimpia.

Ala pitää itsestäsi sinkkuna ja pian sua viedään kuin litran mittaa.

Vierailija
118/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onneksi naiset pärjäävät yksinäänkin oikein hyvin eivätkä tarvitse miehiä mihinkään.

Eivät he tarvitsekaan. Jotkut naiset haluavat silti miehen itselleen kumppaniksi. Ymmärräthän eron noiden kahden verbin välillä?

Vierailija
119/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap trollaa ja on mies.

Onn myös mahdollista että ap trollaa ja on nainen.

Mutta luultavasti trolli kuitenkin.

Vierailija
120/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ylenmääräinen huomiokaan kyllä ole mitenkään mukavaa. Usko pois.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi