Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainahan miehet sanoo ettei niitä kiinnosta mitkään meikit ja kynnet vaan luomunainen. 

Niin sellainen joka on luonteeltaan vaatimaton ja hiljanen. Sellanen joka on helposti narsistille alisteinen. 

Vierailija
82/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaus, ja jos vielä korostuneen huoliteltuna > absolute turn-off

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.

Vierailija
84/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla pikkujouaika, jo on kumma jos ei löydy kiinnostuneita klo 22 jälkeen.

Vierailija
85/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan töissä ei miehiä netsästetä. Lopeta ajatuskin sellaisesta ! Olen itse töissä konepajalla toimistossa  ja lähes kaikki siinä maailmassa on miespuolisia. Työkaverit, asiakkaat, toimittajat ja alihankkijat. Miehiä tulee ja menee päivät pitkät. 

Missään nimessä ei pidä yrittää iskeä tai flirttailla ympäriinsä. Noloa, siinähän saa vaan huonon ja typerän maineen. Vapaalla omalla ajalla teet sitten mitä haluat.

Vierailija
86/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät löydä miestä ja miehet eivät löydä naista. Missä vika?

Olisiko vanha puhemies/puhenais järjestelmä tarpeen?

Vierailija
87/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen voi valita lähes minkä miehen tahansa. Lopeta siis nirsoilu koska et enää nuorene.

Vierailija
88/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollakin tavalla ilmeisesti tahattomasti viestit, että et halua itseäsi lähestyttävän. Tai sitten tapaat ihmisiä vain paikoissa, joissa ajatellaan epäkohteliaaksi lähestyä ja huomioida. 

Vierailija
89/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusilmällä arvuuttelin bussissa lähistöllä istuvan naisen ikää. Mielessäni arvioin kohta 60v, sitten hän sanoi kaverilleen täyttävänsä 41. Eli vaarallista mennä arvailemaan julkisesti

Vierailija
90/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Todennäköisesti säväytät, mutta miehet yrittävät parhaansa mukaan toimia kuten on opetettu ja olla asiallisia. Ikävä sanoa, mutta nuo Tinder tyyliset ratkaisut alkavat olla ainoita, joissa miehenä voi hyvin mielin osoittaa kiinnostuksensa. En minäkään niistä pidä, mutta jotenkin tähän on tultu. Etsi itsellesi sopiva alusta ja swaippaa jatkoon joku mitat täyttävä ja mieleinen.

Vierailija
91/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ainahan miehet sanoo ettei niitä kiinnosta mitkään meikit ja kynnet vaan luomunainen. 

Niin sellainen joka on luonteeltaan vaatimaton ja hiljanen. Sellanen joka on helposti narsistille alisteinen. 

Tai sitten sellainen, joka sopii luonteeltaan vaatimattomalle ja hiljaiselle miehelle. 

Vierailija
92/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsehän naiset tämän tilanteen järjesti uhkailemalla ja nostamalla syytteitä ahdistelusta jos naisen mielestä väärä mies lähestyi. Mies ei koskaan voi tietää onko nainen miesten vihaaja joka tuhoaa koko miehen elämän vain sen takia kun mies oli naisen mielestä väärä mies keneltä halusi huomiota

Vierailija
93/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät löydä miestä ja miehet eivät löydä naista. Missä vika?

Olisiko vanha puhemies/puhenais järjestelmä tarpeen?

Tilastollinen fakta on se että esimerkiksi netti treffi palveluissa naiset hylkää yli 80% miehistä ja kaikki naiset tavoittelee niitä samoja miehiä jotka koostuu siittä vajaasta 20%. Nämä miehet mitä kaikki naiset tavoittelee tietää itsekin aina saavansa naista niin ei keiden tarvi sitoutua eikä niiden tarvi olla edes asiallisia naisille kun aina saa joka tapauksessa naista. Tähän vielä lisättynä se naisten sairas itserakkaus ja omahyväisyys kun kuvittelee olevansa paras kaikista naisista takaa sen että pariutuminen  ei onnistu ja naisen miesviha vain yltyy kun iskee todellisuus että perus hieman ylipainoisena mielenterveyspotilaan ei olekkaan paras kaikista ja vihaa miehiä kun miehet ei pidä parhaana kaikista vaikka itse ja omat vanhemmat oitää

Vierailija
94/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet heti alusta lähtien noin huomion kipeä niin se kertoo miehelle jo etukäteen että tulet pettämään heti kun joku toinen mies huomioi sinua riittävästi niin sinun kanssa ei todellakaan kannata edes yrittää suhdetta kun se tulee päättymään joka tapauksessa sinun pettämiseen. Nainen joka sanoo itsekin että etsii miestä vain ja ainoastaan huomion takia ei todellakaan panosta suhteeseen kun odottaa vain miehen panostavan sen aikaa kunnes löytyy uusi mies huomioimaan

Vierailija
95/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuin mun kynästä toi teksti, ilmaa olen. 

Vierailija
96/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole ilmaa, vaan lähinnä taviksia. Tavismiehet ei vaan enää uskalla ja siihen rohkeampaan kahteen prosenttiin teillä ei vain riitä rahkeet. Tilanne korjaantuisi, jos miehet lakkaisivat pelkäämästä.

Vierailija
97/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te ole ilmaa, vaan lähinnä taviksia. Tavismiehet ei vaan enää uskalla ja siihen rohkeampaan kahteen prosenttiin teillä ei vain riitä rahkeet. Tilanne korjaantuisi, jos miehet lakkaisivat pelkäämästä.

Tilanne korjaantuu vasta sitten kun naiset lopettaa perättömien syytteiden nostamisen keksityjen syiden takia ja naisten pitäisi lopettaa ne some kampanjat minkä ainoa tarkoitus on tuhota miehen maine, ura ja elämä vain sen takia kun mies kehtasi lähestyä. En pudättäisi hengitystä noiden asioiden lopettamisen eteen niin ikävä totuus on se että riski oman elämän tuhoamiseen on aivan liian suuri verrattuna hyötyihin eli siihen parin vuoden suhteeseen kunnes nainen kyllästyy tavalliseen arkeen jonka jäökeen pettää että saisi elämäänsä muuta kuin tylsää tavallista arkea ja jättää miehen.

Vierailija
98/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki harrastus, kehitä itseäsi, käy terapiassa, lue filosofiaa, kasvata tunnetaitojasi, hmm niin ja tajua että kukaan mies ei omaa sinulle suhdetta ja parisuhde ei ole ihmisoikeus eikä velvollisuus.

Nämä vinkit annetaan usein miehille jotka saman asian kanssa kipuilevat joten sukupuolten tasa-arvon nimissä ne sopivat myös naisille.

Joten lopeta itku AP.

Vierailija
99/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen saa aina

Vierailija
100/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tälle ei naureskella ja haukuta inceliksi samoin kuin jos mies tekisi vastaavan aloituksen?

Koska ap ei vaadi itselleen hoikkaa, isolompakkoista laatikkoleukaa, valita KAIKISTA miehistä ja syytä heitä nirsoiksi, levittä miesvihaa ja uhkaa ottaa väkisin jossei muuten saa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan