Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (183)

Vierailija
181/183 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä miesten (huom. monikko) pitäisi sinusta kiinnostua? Sinulle pitäisi riittää yksi hyvä mies, tai siis tarpeeksi hyvä mies. Se on todella kiusallista, jos kovin monet miehet ovat hyvin kiinnostuneita. Pidä silmällä, milloin se yksi sattuu kohdalle, että et kulje onnesi ohi.

Vierailija
182/183 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä miesten (huom. monikko) pitäisi sinusta kiinnostua? Sinulle pitäisi riittää yksi hyvä mies, tai siis tarpeeksi hyvä mies. Se on todella kiusallista, jos kovin monet miehet ovat hyvin kiinnostuneita. Pidä silmällä, milloin se yksi sattuu kohdalle, että et kulje onnesi ohi.

"Miksi yrittää "ihan kivaa" kun se "täydellinen" voi tulla vastaan minä hetkenä hyvänsä?"

Loppujen lopuksi ei tehdä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/183 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.

Jos ei tiedä eroa asiallisen lähestymisen ja ahdistelun välillä, niin sitten kannattaa jättää nuo hommat suosiolla viisaammille.

Jos nyt rehellisiä ollaan niin ainoa mikä tuohon merkitsee on se onko mies riittävän pitkä, komea tai rikas. Naiset hyväksyvät pitkiltä, komeiltä ja rikkailta miehiltä lähes kaikki törkeydet. Tavallinen mies kun lähestyy niin se on lähes aina ahdistelua kun naisilta kysytään. 

Valitettavasti teidän naisten Iidalta se millaisia te haluaisitte olla ja sanotte olevanne ei koskaan kohtaa sen kanssa miten te todellisuudessa toimitte, puhutte ja teette

EI hyväksy. Rikkaita ja komeita julkkiksiakin on haastettu oikeuteen ahdistelusta.

Jospa sä nyt vaan vihdoin opettelisit ne käytöstavat, niin ei tarttisi pelätä syytteitä.

Jospa itse lopettaisit olettamasta että nuo kaikki tulevat yhdeltä ja samalta tyypiltä

-eri

Linkki yhteenkään uutiseen jossa tavallinen ei-julkkis olisi joutunut Suomessa aikuisen naisen lähestymisestä syytteeseen? Sitä tapahtuu vain mielikuvituksessasi ja naisvihasivustoilla.

Mielestäni tämä ei tässä suhteessa eroa lainkaan esimerkiksi raiskauksesta. Ja jos et ymmärrä, mitä tuolla tarkoitan, niin se on voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi