Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Monet naiset haluaisivat perustaa perheen mutta kun miehien puute vai mistä on kysymys. 

Olen mies 40+, akateeminen sinkku, asiani kunnossa. Liikun ja luen, puhun ja pussaa mutta olen aina ollut hieman arka lähestymään naisia. Nykyään kaikkien näiden me too- juttujen myötä todella aivan säikähtää jos joku nainen osoittaa huomiota.

Olen ystävällinen ja nauravainen; minulla on kaksi siskoa joita tapaan monia kertoja vuodessa, lapsina olimme aina kolmisin. En pelkää naisia mutta kauheksun yhteiskunnan hyökkäävää reaktiota jos osoittaisin kiinnostusta naista kohtaan vaikka nainen selvästi ilmaisisi itse ensin kiinnostusta.

Naisvaltainen media tuhonnut miesten maineen ja jokainen mies pelkää joutuvansa syytösten kohteeksi jos vähänkään lähestyy naista (vainoja aloitettu jopa miehen katseesta tai hänen hymystään!)

&nb

Jos sulle on tullut ongelmia metoo-hengessä kun olet lähestynyt naisia, niin kannattaakin jatkossa olla lähestymättä. 

Jos ei, niin varmaan itsekin ymmärrät että tuollaiset tarinat yhteiskunnan hyökkäävistä reaktioista viattomia miehiä kohtaan eivät yksinkertaisesti pidä paikkaansa. 

Vierailija
62/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti siitä uutisoidaan jos esim.Pk-seudun taksikuskit (ulkonaalaistaustaiset yleensä) eivät kunnioita asiakasta ja tämän koskemattomuutta. Se on vaan hyvä, että nämä nostetaan tapetille. Eipä siitä perus miehen,joka osaa käyttäytyä tarvitse itseensä ottaa. Jos tämä perus mies osaa käyttäytyä asiallisesti. Ja jos joku Noora tai Jenni alkaa kiinnostamaan kai kiinnostuksen voi ilmaista asiallisesti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten toisissa juhlissa tapasin entisen asiakkaan, jonka kanssa luulin että on jt flirttiä ollut. Ei ollut sitten baarissa enää 😁 eli yritetty on kyllä. 

Siis oikeasti yrität pokailla niin nykyisiä kuin entisiä asiakkaita? Mitä hittoa nyt oikeasti.

Aika levotonta settiä on ap:lla tosiaan. 😅

Vierailija
64/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onneksi naiset pärjäävät yksinäänkin oikein hyvin eivätkä tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
65/65 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on täynnä sontaa. Eronneita mahakkaita yh isiä, narkkeja, vammaisia, timpureta jne shittiduunareita. Ja lisäksi kukaan ei enää kirjota siellä mitään. Ei edes miehet, vaikka valittavat etteivät saa matcheja. Ja vaikka match olisi koultettu ja kaunis nainen :D, joka liikkuu.

Komea duunari voi olla yllättävän fiksu ja hyväpalkkainen. Toki tinderissä 90% roskaa, mikä ei kenellekään kelpaa. Ole sinnikäs.