Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle

Vierailija
19.11.2025 |

Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.

Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki. 

Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta. 

Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku. 

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.

Sinusta siis jokainen ystävällinen katse tai pieni hymy naiselle on nykyään rikos ja että koko maailma on täynnä hysteerisiä naisia, jotka odottavat syyttäjää nurkan takana. Ahaa. No todellisuudessa ihmiset tervehtivät ja hymyilevät toisilleen joka päivä, ja uusia pariskuntia syntyy, eikä kukaan kuole tai päädy palstoille sen takia. Sinun tarinasi on siis täysin absurdeja fantasioita, maailman todellisuus on ihan eri planeetalla.

Vierailija
122/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen voi valita lähes minkä miehen tahansa. Lopeta siis nirsoilu koska et enää nuorene.

Jos hän todella voi valita lähes kenet tahansa, niin miksi hänen pitäisi lopettaa nirsoilu? Hänhän voi valita sen parhaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän kivoja vaatteita???????????? mitä tarkoitat ap?

Vierailija
124/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

40v ja laiha kyllä näkisin ja huomioisin jos baarissa tulisi vastaan m48v

Vierailija
125/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset tämän tilanteen järjesti uhkailemalla ja nostamalla syytteitä ahdistelusta jos naisen mielestä väärä mies lähestyi. Mies ei koskaan voi tietää onko nainen miesten vihaaja joka tuhoaa koko miehen elämän vain sen takia kun mies oli naisen mielestä väärä mies keneltä halusi huomiota

Kuulostaa siltä, että joko olet itse pelkuri, joka kuvittelee maailman täyteen vaaroja, tai sitten yrität pelotella muita täysin perusteettomasti. Niin tai sitten sun lähestyminen on oikeasti ahdistelua. Todellisuus ei kuitenkaan ole yhtä dramaattinen kuin fantasiasi. Ihmiset tapaa uusia ihmisiä joka päivä.

Vierailija
126/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät löydä miestä ja miehet eivät löydä naista. Missä vika?

Olisiko vanha puhemies/puhenais järjestelmä tarpeen?

Tilastollinen fakta on se että esimerkiksi netti treffi palveluissa naiset hylkää yli 80% miehistä ja kaikki naiset tavoittelee niitä samoja miehiä jotka koostuu siittä vajaasta 20%. Nämä miehet mitä kaikki naiset tavoittelee tietää itsekin aina saavansa naista niin ei keiden tarvi sitoutua eikä niiden tarvi olla edes asiallisia naisille kun aina saa joka tapauksessa naista. Tähän vielä lisättynä se naisten sairas itserakkaus ja omahyväisyys kun kuvittelee olevansa paras kaikista naisista takaa sen että pariutuminen  ei onnistu ja naisen miesviha vain yltyy kun iskee todellisuus että perus hieman ylipainoisena mielenterveyspotilaan ei olekkaan paras kaikista ja vihaa miehiä kun miehet ei pidä parhaana kaikista vaikka itse ja omat vanhemmat o

Ei ole.

Toi sun väitteesi on debunkattu jo kymmeniä kertoja.

Naiset piti tiettyä osaa miehistä muita komeampina, eivät sanoneet toisia rumiksi. Ja naiset lähestyivät muitakin kuin komeina pitämiää miehiä.

Vierailija
127/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun kynästä toi teksti, ilmaa olen. 

Ette te ole ilmaa, vaan lähinnä taviksia. Tavismiehet ei vaan enää uskalla ja siihen rohkeampaan kahteen prosenttiin teillä ei vain riitä rahkeet. Tilanne korjaantuisi, jos miehet lakkaisivat pelkäämästä.

Heh, nyt niitä chadeja onkin enää 2%!!!

Vierailija
128/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin mun kynästä toi teksti, ilmaa olen. 

Ette te ole ilmaa, vaan lähinnä taviksia. Tavismiehet ei vaan enää uskalla ja siihen rohkeampaan kahteen prosenttiin teillä ei vain riitä rahkeet. Tilanne korjaantuisi, jos miehet lakkaisivat pelkäämästä.

Tilanne korjaantuu vasta sitten kun naiset lopettaa perättömien syytteiden nostamisen keksityjen syiden takia ja naisten pitäisi lopettaa ne some kampanjat minkä ainoa tarkoitus on tuhota miehen maine, ura ja elämä vain sen takia kun mies kehtasi lähestyä. En pudättäisi hengitystä noiden asioiden lopettamisen eteen niin ikävä totuus on se että riski oman elämän tuhoamiseen on aivan liian suuri verrattuna hyötyihin eli siihen parin vuoden suhteeseen kunnes nainen kyllästyy tavalliseen arkeen jonka jäökeen pettää että saisi elämäänsä muuta kui

Vau, siis jokainen nainen some-kampanjan takana odottaa vain hetkeä tuhota miehen elämä, ura ja maine? Todellisuudessa suurin osa ihmisistä elää normaalisti ja suhtautuu toisiin ihmisinä, ei pelottavina sabotaattoreina. Liioittelusi tekee tilanteesta aivan naurettavan. Kohtelias lähestyminen ei johda apokalypsiin, eikä jokainen suhde pääty katastrofiin.

Vierailija
129/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän naiset tämän tilanteen järjesti uhkailemalla ja nostamalla syytteitä ahdistelusta jos naisen mielestä väärä mies lähestyi. Mies ei koskaan voi tietää onko nainen miesten vihaaja joka tuhoaa koko miehen elämän vain sen takia kun mies oli naisen mielestä väärä mies keneltä halusi huomiota

Kuulostaa siltä, että joko olet itse pelkuri, joka kuvittelee maailman täyteen vaaroja, tai sitten yrität pelotella muita täysin perusteettomasti. Niin tai sitten sun lähestyminen on oikeasti ahdistelua. Todellisuus ei kuitenkaan ole yhtä dramaattinen kuin fantasiasi. Ihmiset tapaa uusia ihmisiä joka päivä.

Mieluummin valitaan sudet JA karhut metsässä, kuin yksikään nainen! Pysykää hullut kaukana!!!!

Vierailija
130/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieluummin valitaan sudet JA karhut metsässä, kuin yksikään nainen! Pysykää hullut kaukana!!!!

Ymmärrän. Tehän panettekin jo lampaita ja kanoja. Ehkei ne ole teille tarpeeksi jänniä, kun pitää susiin ja karhuihin siirtyä.

Vierailija
131/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät löydä miestä ja miehet eivät löydä naista. Missä vika?

Olisiko vanha puhemies/puhenais järjestelmä tarpeen?

Tilastollinen fakta on se että esimerkiksi netti treffi palveluissa naiset hylkää yli 80% miehistä ja kaikki naiset tavoittelee niitä samoja miehiä jotka koostuu siittä vajaasta 20%. Nämä miehet mitä kaikki naiset tavoittelee tietää itsekin aina saavansa naista niin ei keiden tarvi sitoutua eikä niiden tarvi olla edes asiallisia naisille kun aina saa joka tapauksessa naista. Tähän vielä lisättynä se naisten sairas itserakkaus ja omahyväisyys kun kuvittelee olevansa paras kaikista naisista takaa sen että pariutuminen  ei onnistu ja naisen miesviha vain yltyy kun iskee todellisuus että perus hieman ylipainoisena mielenterveyspotilaan ei olekkaan paras kaikista ja vihaa miehiä kun miehet ei pidä parhaana kaikista vaikka itse ja omat vanhemmat o

Ei ole.

Toi sun väitteesi on debunkattu jo kymmeniä kertoja.

Naiset piti tiettyä osaa miehistä muita komeampina, eivät sanoneet toisia rumiksi. Ja naiset lähestyivät muitakin kuin komeina pitämiää miehiä.

https://yle.fi/a/74-20156735

Vierailija
132/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on se, ettei ap käy baareissa kun ei saa kaveria mukaan.

Vierailija
133/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän. Tehän panettekin j

Ennemmin lampaita kun suomi ryhävalasta.

Vierailija
134/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lihava, joten suurin osa miehistä sivuuttaa minut automaattisesti deittailumielessä.

Olenko asiasta surullinen? No en ole, en sitten yhtään.

Jos olisin elämässäni kiinnostanut vähän kaikkia, niin olisin todennäköisesti saanut osakseni useammin seksuaalista häirintää. Siitä on nimittäin riittänyt osansa minullekin, vaikken edes ole kaikkien makuun. Ja kokemukseni perusteella sanon, että ei kiitos.

Törpöt miehet ovat myös aina kiertäneet minut kaukaa seurustelumielessä. Jäljelle jääneet ovat olleet minulle mukavia ja hyviä miehiä. Takana yksi teiniseurustelu sekä kaksi pitkää suhdetta, joista toinen jatkuu edelleen.

Vierailija
135/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.

Sinusta siis jokainen ystävällinen katse tai pieni hymy naiselle on nykyään rikos ja että koko maailma on täynnä hysteerisiä naisia, jotka odottavat syyttäjää nurkan takana. Ahaa. No todellisuudessa ihmiset tervehtivät ja hymyilevät toisilleen joka päivä, ja uusia pariskuntia syntyy, eikä kukaan kuole tai päädy palstoille sen takia. Sinun tarinasi on siis täysin absurdeja fantasioita, maailman todellisuus on ihan eri planeetalla.

Voi olla. Olen kiltti ja torjuin nuorempana miehet aina mahdollisimman ystävällisesti. 

Vietin siiten yötä työkavereiden kanssa, kun yksi mies lähestyi ja yritti iskeä. Tämä työkaverini hyökkäsi väliin ja ajoi miehen vihaisesti pois. Ajattelin , että kai sen voi noinkin hoitaa, mutta ei se mies mun mielestä ollut mitenkään ahdisteleva ym. Että olisi ansainnut moisen ryöpytyksen. Tästä on n.20v. , en voi kuvitella mitä sen on nykypäivänä kun pelkkä katse saa reaktion, että mitä toljotat? Sympatiat kunnollisten miesten puolella, menitte pesuveden mukana.

Ja kyllä, edes maailmalla ei enää saa huomiota. Ei blondina espanjassa, ei hoikkana englannissa. Ihan vaan koska 40v ja mikä lie tämä aikakausi on.

Vierailija
136/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän sinua.

Monet naiset haluaisivat perustaa perheen mutta kun miehien puute vai mistä on kysymys. 

Olen mies 40+, akateeminen sinkku, asiani kunnossa. Liikun ja luen, puhun ja pussaa mutta olen aina ollut hieman arka lähestymään naisia. Nykyään kaikkien näiden me too- juttujen myötä todella aivan säikähtää jos joku nainen osoittaa huomiota.

Olen ystävällinen ja nauravainen; minulla on kaksi siskoa joita tapaan monia kertoja vuodessa, lapsina olimme aina kolmisin. En pelkää naisia mutta kauheksun yhteiskunnan hyökkäävää reaktiota jos osoittaisin kiinnostusta naista kohtaan vaikka nainen selvästi ilmaisisi itse ensin kiinnostusta.

Naisvaltainen media tuhonnut miesten maineen ja jokainen mies pelkää joutuvansa syytösten kohteeksi jos vähänkään lähestyy naista (vainoja aloitettu jopa miehen katseesta tai hänen hymystään!)

&nb

Ikäisesi naiset tuskin häiriintyisivät asiallisista lähestymisistä, eikä heidän joukossa mikään me too ole edes samalla tavalla juttu. Jos taas lähestyt vain parikymppisiä, niin suurin osa ei tietenkään halua minkään setämiehen lähestymisiä ja saattaa siitä ahdistuakin.

Vierailija
137/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmahan on se, ettei ap käy baareissa kun ei saa kaveria mukaan.

Sinne kannattaakin mennä yksin jos seuraa on hakemassa, jos on tyttöjen ilta meneillään niin ei maksa vaivaa mennä kuokkimaan. Yksittäinen nainen taas on helpompi lähestyä. Pidä silmäpeliä oikeaan suuntaan niin se on siinä.

Vierailija
138/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsehän te akat olette ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen. Saitte mitä halusitte. Suut kiinni.

Tämä! Kohtuuttomat vaatimukset (komea, rikas, hellä [mutta samaan aikaan peto], urheilullinen, menestyvä [mutta samaan aikaan 8 h per päivä kotona ja käytettävissä]) ja metoo (tarkoittaen, että em. täydelliset miehet saavat vaikka käydä jalkoväliin kiinni a la Trump mutta tavalliset  miehet eivät saa edes lähestyä koska ovat vain inhoja vonkaajia)

t. Ihan hyvässä parisuhteessa oleva mies, joka kuulee kavereilta - myös naispuolisilta - kaikenlaista 

Muuten hyvä, mutta unohdit vielä sen gapin - siis kaikki naiset omasta "tasostaan" riippumatta haluavat tuollaisen miehen

Vierailija
139/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin lampaita kun suomi ryhävalasta.

Ryhävalaat ei kävele, sillä niillä ei ole käsiä tai jalkoja. Niillä on pyrstö ja evät, ei ulkoisia korvia, ne hengittää päälaella olevasta sieraimesta ja ne elää vedessä. Jos sä sekoitat ryhävalaan ihmiseen, sä olet joko sokea, idiootti tai psykoosissa. Mikä niistä sä olet?

Vierailija
140/178 |
20.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ime persettä läski akka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän