Surullinen olo, kun olen ilmaa niin monelle miehelle
Tapaan miehiä ihan koko ajan töissä ja paljon. Tuntuu että kaikilla on kumppani tai jos ei ole niin minusta eivät kiinnostu. Kukaan ei koskaan laita viestiå, kokeile kepillä jäätä, en jää kenenkään mieleen ja asiakkaat kohtelevat itseäni neutraalisti tai enemmän välinpitämättömästikin. En jotenkin säväytä ketään.
Tämä harmittaa tosi paljom, kun kaipaisin edes vähän huomiota. Käytän kivoja vaatteita, olen aika hoikka ja kivan näköinen. En malli, mutta ihan ok. Meikkaan ja olen huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä toki.
Olen 40vee ja sinkku, haluaisin tosi paljon edes pientä huomiota. Mutta ei, ketään ei vaan kiinnosta.
Pitääkö sinne tinderiin nyt sitten lähteä? Parisuhteiden kuunteleminen tekee jotenkin pahaa, kun tuntuu että kaikilla on joku.
Kommentit (178)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän te akat olette ajaneet itsenne tuohon tilanteeseen. Saitte mitä halusitte. Suut kiinni.
Tämä! Kohtuuttomat vaatimukset (komea, rikas, hellä [mutta samaan aikaan peto], urheilullinen, menestyvä [mutta samaan aikaan 8 h per päivä kotona ja käytettävissä]) ja metoo (tarkoittaen, että em. täydelliset miehet saavat vaikka käydä jalkoväliin kiinni a la Trump mutta tavalliset miehet eivät saa edes lähestyä koska ovat vain inhoja vonkaajia)
t. Ihan hyvässä parisuhteessa oleva mies, joka kuulee kavereilta - myös naispuolisilta - kaikenlaista
Muuten hyvä, mutta unohdit vielä sen gapin - siis kaikki naiset omasta "tasostaan" riippumatta haluavat tuollaisen miehen
Siis "täydellinen" mies saa kaikkea ja tavallinen on vain vonkaaja? Jos näin olisi, miksi komeita ja rikkaita julkkiksiakin haastetaan oikeuteen ahdistelusta? Esimerkiksi sun mainitsemasi Trump on joutunut oikeuden eteen teoistaan, ja tuskin kukaan suomalainen nainen pitää häntä täydellisenä, saati edes siedettävänä. Kannattaisi ehkä valita vähän uskottavampi esimerkki.
PS: Vaikea uskoa, että olet päässyt parisuhteeseen sun maailmankuvalla.
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Juuri tällaista loogista pohdintaa odotin henkilöltä, joka ei näe erota valasta ihmisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Juuri tällaista loogista pohdintaa odotin henkilöltä, joka ei näe erota valasta ihmisestä.
Mitä se valas nyt itkee siellä. ootte ällöttäviä ja laiha nainen on kiihottava.
Aloitus on outo. Eihän nyt työpaikalla Suomessa naiislle mitään erityishuomiota ja flirttiä tule, vaan ihmisiä kohdellaan sukupuolesta riippumatta samalla tavalla, työntekijöinä. Itse miesvaltaisella alalla olevana naisena arvostan tätä paljon. En todellakaan tahtoisi työpaikalle mitään seksuaalisia viritteitä, flirttejä ja torjuntoja. Olen "yksi jätkistä" duunissa, ja se on hyvä just niin.
Kyllä se ap niin on, että jos miehen haluat, et sinä voi vain odotella että töissä joku kiinnostuu, vaan pitäisi mennä sellaisiin paikkoihin missä ihmisillä on haku päällä. Tinder, baarit, sinkkumiitit, salamadeitit...
En löydä ketään = lähes aina arvio omasta tasosta epärealistinen eikä omantasoisia näe olevan edes olemassa miehinä/naisina, hyvä jos ihmisinä.
Pätee kumpaankin sukupuoleen.
Vierailija kirjoitti:
Me too:n jälkeisenä aikakautena kukaan kunnollinen mies ei kokeile kepillä jäätä. Toisaalta 40v. nainen ei muutenkaan herätä mitään mielenkiintoa, että ennemmin olen yksin.
M41
Tyypillinen nirso mies. Oman ikäiset ei kelpaa vaan pitäisi olla nuorempi. Ja naisia haukutaan nirsoiksi 😁
Et voi olla ilmaa, koska olet ihminen. Ihminen ei voi yhtäkkiä kadota tyhjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Uuh, pedopersua kiihottaa 😝
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.
Jos ei tiedä eroa asiallisen lähestymisen ja ahdistelun välillä, niin sitten kannattaa jättää nuo hommat suosiolla viisaammille.
Jos nyt rehellisiä ollaan niin ainoa mikä tuohon merkitsee on se onko mies riittävän pitkä, komea tai rikas. Naiset hyväksyvät pitkiltä, komeiltä ja rikkailta miehiltä lähes kaikki törkeydet. Tavallinen mies kun lähestyy niin se on lähes aina ahdistelua kun naisilta kysytään.
Valitettavasti teidän naisten Iidalta se millaisia te haluaisitte olla ja sanotte olevanne ei koskaan kohtaa sen kanssa miten te todellisuudessa toimitte, puhutte ja teette
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Selasin ajankuluksi Yksinäiset sinkut ryhmää ja ne ilmoitukset ovat kyllä jotain niin huvittavaa. Yksi ryhävalas oli saanut +800 likea eli kyllä näyttää kaikki kelpaavan :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tiedä että lähestyminen = ahdistelua nykyään. Se on ankarasti kiellettyä ja semmoisen harrastaja pääsee iplehtiin ja av-palstalle yleistyksien kanssa haukuttavaksi.
Jos ei tiedä eroa asiallisen lähestymisen ja ahdistelun välillä, niin sitten kannattaa jättää nuo hommat suosiolla viisaammille.
Jos nyt rehellisiä ollaan niin ainoa mikä tuohon merkitsee on se onko mies riittävän pitkä, komea tai rikas. Naiset hyväksyvät pitkiltä, komeiltä ja rikkailta miehiltä lähes kaikki törkeydet. Tavallinen mies kun lähestyy niin se on lähes aina ahdistelua kun naisilta kysytään.
Valitettavasti teidän naisten Iidalta se millaisia te haluaisitte olla ja sanotte olevanne ei koskaan kohtaa sen kanssa miten te todellisuudessa toimitte, puhutte ja teette
Riippuu miten lähestyy, tavallinen tai ik-mies voi myös lähestyä perseillen. Ja lisäksi jos mies ei kiinnosta, niin miksi naisen pitäisi lämmetä, pyhän hengen vuoksi vai? Säästää molempien aikas jos sanoo ei kiitos, kun ei kiinnosta.
Kokemukseni miehille kelpaa ylipainoinen. Rumakin nainen. Silti jotkut tykkää täytetystä naamasta ja feikkilookista, vaikka sanovat että haluavat luonnollisen naisen. Pää kääntyy silti, jos on ruma, läski ja meikkaamaton puoliso käsipuolessa ja kadulla menee muodokas, kaunis ja laitettu nainen vastaan.
Mene ja tiedä.
Itse olen 40 ja just kävin 25 v kanssa treffeillä ja kyllä miehet huomioi
"huoliteltu, nauravainen ja iloinen, aika jämäkkä"
Miehet eivät etsi tällaista suhteista, vaan naista joka on känninen ja levittää haaransa. Tai levittää haaransa muuten vaan. Tuollainen olemus sopii juurikin työnantajalle, seksittömään "suhteeseen"
Jos haluat panoenergiaa elämääsi niin harjiottele sitä haarojen levittelyä ensin itseksesi ja ota selvää millaisia hirveyksiä miehet naisilta odottavat. Sitten kun pääsi on täynnä sitä samaa paskaa kuin miehillä, he tulevat luoksesi kuin kärpäset paperiin
Itse kuitenkin suosittelisin nauttimaan rauhasta ja miehettömyydestä :)
Töistä ei kannata miestä etsiä.
Kannattaa vaikka nyt aluksi lähteä deittipalstoille. Siellä on muitakin deittihaluisia. :D
Töissä ei niitä yleensä ole.
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan töissä ei miehiä netsästetä. Lopeta ajatuskin sellaisesta ! Olen itse töissä konepajalla toimistossa ja lähes kaikki siinä maailmassa on miespuolisia. Työkaverit, asiakkaat, toimittajat ja alihankkijat. Miehiä tulee ja menee päivät pitkät.
Missään nimessä ei pidä yrittää iskeä tai flirttailla ympäriinsä. Noloa, siinähän saa vaan huonon ja typerän maineen. Vapaalla omalla ajalla teet sitten mitä haluat.
Yep. Tuollainen ympäriinsä flirttaileva joutuu tietysti heti ensimmäisten joukossa tositarkoituksella olevilla miehillä luiskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Uuh, pedopersua kiihottaa 😝
Pedopersu voi saatana!!!!!!!!! oletko 7v pentu vai narkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ime persettä läski akka.
Valaat ovat komeita ja ylväitä eläimiä, siksi onkin outoa, että käytät niitä haukkumasanana. Vielä oudompaa on, ettei niiden ja ihmisten ero näytä sinulle selviävän, vaikka sinulle on sitä jo väännetty rautalangasta. Ehkä pieni googlettaminen valaan kuvista auttaisi hahmottamaan, mistä lajista todella puhut.
Vierailija kirjoitti:
En löydä ketään = lähes aina arvio omasta tasosta epärealistinen eikä omantasoisia näe olevan edes olemassa miehinä/naisina, hyvä jos ihmisinä.
Pätee kumpaankin sukupuoleen.
Ap ei löydä ketään, koska lähestyy miehiä, jotka on varattuja eikä käy paikoissa, missä on sinkkuja. Ei kai miesten nyt tarvi alkaa erota, jotta ap saisi poikaystävän?