Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

MIkähän naisia vaivaa kun ei pitkä ja suht komea mies ei kelpaa

Vierailija
19.11.2025 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt ja haluan valittaa asiasta, että mikähän naisia vaivaa kun ei komea ja pitkä mies kelpaa.?

Kommentit (147)

Vierailija
101/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on kehitysvammainen, hullu, juoppo, velkainen paska.

Vierailija
102/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hauku lisää ku et tunne mua ja et ole nähny mua :DDDDDDDDD hahahha

Vierailija
104/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole pelannu vuosiin ja en pelaa ja en dokaa velaksi, että maksan velkoja ja hoidan asiat, mitä sä pelle siinä vingut?

Sähän se tässä olet täysi pelle. Sun velat on otettu tyhjää varten. Lisäksi sä olet se joka täällä jatkuvasti vinkuu koska ei kelpaa naisille. 

Kuule ihan sama, en sano sulle mitää enää, hyvää loppuelämää, monella on velkaa ja monet on työttömiö, mulla on vakityö loppuelämäks surkimus pelle.

En ole surkimus pelle. Sä tässä olet täysi luuseripaska. Vakituinen työ ei tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla täysi nolla. Sä et myöskään tiedä onko sulla työ

kuule mulla on todella hyvin asiat ja 2 työpaikkaa.. nettotulot on 6000 € 

Vierailija
105/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori en ole pelannu vuosiin ja en pelaa ja en dokaa velaksi, että maksan velkoja ja hoidan asiat, mitä sä pelle siinä vingut?

Sähän se tässä olet täysi pelle. Sun velat on otettu tyhjää varten. Lisäksi sä olet se joka täällä jatkuvasti vinkuu koska ei kelpaa naisille. 

Kuule ihan sama, en sano sulle mitää enää, hyvää loppuelämää, monella on velkaa ja monet on työttömiö, mulla on vakityö loppuelämäks surkimus pelle.

En ole surkimus pelle. Sä tässä olet täysi luuseripaska. Vakituinen työ ei tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla tä

60 tonnin bmw i 4 on pihassa 450 hv

Vierailija
106/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

nettotulot on 6000 € 

Joo aivan varmasti. :D :D :D

Vierailija
107/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en ole nähnyt tuollaista sairasta sekopäätä. Sä vielä oikeasti tapat jonkun vai tapoitko sen työkaverisi siellä Postilla?

Vierailija
108/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en jaksa tätä enää, kiitos ja hei, menen baariin katteleen naista.

Vierailija
109/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luojan kiitos en ole nähnyt tuollaista sairasta sekopäätä. Sä vielä oikeasti tapat jonkun vai tapoitko sen työkaverisi siellä Postilla?

Joo olen kourinut naisia ja lyönyt naisia kovaa nyrkillä

Vierailija
110/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut nyt riitti kiitos ja heido.

Vierailija
111/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alluko se edelleen jaksaa,  vuosi toisensa jälkeen? Minä kyllä tarjouduin treffiseuraksi jo pari vuotta sitten, mutta Allulle ei kelvannut!

Vierailija
112/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosirakkaus annetaan eteen elämässä pari kertaa. Sitten on käyttösuhteet erikseen.

Vierailija
113/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rullasin tuonne sivun loppuun ja painoin kohtaa ota yhteyttä. Sinne voi kirjoittaa viestin ja liittää linkin tähän ketjuun. Annoin melkoista palautetta ap:sta Sanomille ja huomautin siitä, että ap täällä uhkailee väkivallalla ja toivoo toisen kuolemaa. Ainoa sairas ihminen tässä on ap joka jankuttaa samaa asiaa vuodesta toiseen. 

Vierailija
114/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori mulla on 2 työpaikkaa hieno asunto ja rahaakin ja ruokaa, mulla menee erittäin hyvin :D

Vierailija
115/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä rullasin tuonne sivun loppuun ja painoin kohtaa ota yhteyttä. Sinne voi kirjoittaa viestin ja liittää linkin tähän ketjuun. Annoin melkoista palautetta ap:sta Sanomille ja huomautin siitä, että ap täällä uhkailee väkivallalla ja toivoo toisen kuolemaa. Ainoa sairas ihminen tässä on ap joka jankuttaa samaa asiaa vuodesta toiseen. 

Minä ilmoitin Allusta Postiin jo vuosia sitten, että hän on turvallisuusriski naisille. Lukee naisten osoitteita posteista, stalkkaa naisia, uhkailee naisia yms. 

Vierailija
116/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen katsomaan kauniiden naisten pyllyjä aah, seksikkäitä tiukkoja.

Vierailija
117/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ilmoitin Allusta Postiin jo vuosia sitten, että hän on turvallisuusriski naisille. Lukee naisten osoitteita posteista, stalkkaa naisia, uhkailee naisia yms. 

Sori mutta mä en ole Allu

Vierailija
118/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet AP nirso eikä sinulle kelpaa kukaan tavallinen nainen 

Vierailija
119/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori mutta mä en ole Allu

Mä en uhkaile ja ole väkivaltainen sori vaan.

Vierailija
120/147 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Allu on riehunut jo vuodesta 2016. Aloitti suomi24 ja täälläkin ollut jo vuosia. Miksei tätä laiteta hoitolaitokseen?? Ei varmasti voi olla kukaan normaalisti Postilla töissä, kun Allu on työvuorossa.