Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkähän naisia vaivaa kun ei pitkä ja suht komea mies ei kelpaa

Vierailija
19.11.2025 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt ja haluan valittaa asiasta, että mikähän naisia vaivaa kun ei komea ja pitkä mies kelpaa.?

Kommentit (143)

Vierailija
81/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä

Niillä on jotain sellaista mitä sinulla ei ole. Mietipä mitä se voisi olla.

No mitä työpaikka vai mitä ? on mullaki 2 työpaikkaa auto ja kaikkee, asun hienos vuokra asunnos ja puhdasta ja kaikkee.

Työpaikka ja auto ja kaikkee. Vau. Mutta olet kuitenkin tyhmä kuin vasemman jalan saapas, sinulla on alkoholiongelma ja saatanasti velkaa.

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt on outoa, kyllä juon alkoholia enkö saisi? 

Sun velat on pelaamisesta j

Sori mä tajuan vähä enempi kun sinä luuseri, niin no mitä sitte ihan sama vaikka ois 500 tuhatta asunto, velkaa on ja velka pitää maksaa

Vierailija
82/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kehuneet olenpa pitkä ja komea mies söpöt silmät.

Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.

Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi tuollaista heikkolahjaista ääliötä. Sun kanssa voi nainen päästä hengestään koska olet täysin hullu.

Jos sä olet tuota mieltä selvä, kiva se on haukkua tuntematonta ketä ei ees tunne,onnea sunkin surkeelle elämälles ei vois väheempää kiinnostua.

En hauku vaan kerron ihan vain tosiasioita susta. Kaikki on susta samaa mieltä. 

Mun elämä ei ole surkeaa, mutta sun elämä on. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä

No mitä työpaikka vai mitä ? on mullaki 2 työpaikkaa auto ja kaikkee, asun hienos vuokra asunnos ja puhdasta ja kaikkee.

Työpaikka ja auto ja kaikkee. Vau. Mutta olet kuitenkin tyhmä kuin vasemman jalan saapas, sinulla on alkoholiongelma ja saatanasti velkaa.

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt on outoa, kyllä juon alkoholia enkö saisi? 

Sun velat on pelaamisesta j

Sori en ole pelannu vuosiin ja en pelaa ja en dokaa velaksi, että maksan velkoja ja hoidan asiat, mitä sä pelle siinä vingut?

Vierailija
84/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt on outoa, kyllä juon alkoholia enkö saisi? <

Sä et todellakaan tajua mistään mitään vaikka sulla vääntäisi asiat ratakiskosta. Olet suoraan sanottuna niin heikkolahjainen, että et edes ymmärrä mitä tarkoittaa heikkolahjainen. 

Kyllä sillä on erittäin iso merkitys miksi sitä velkaa on. Pelaamiseen ja ryyppäämiseen laitetut velkarahat on vain pelkkää tyhmyyttä.

Vierailija
85/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori en ole pelannu vuosiin ja en pelaa ja en dokaa velaksi, että maksan velkoja ja hoidan asiat, mitä sä pelle siinä vingut?

Sähän se tässä olet täysi pelle. Sun velat on otettu tyhjää varten. Lisäksi sä olet se joka täällä jatkuvasti vinkuu koska ei kelpaa naisille. 

Vierailija
86/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kehuneet olenpa pitkä ja komea mies söpöt silmät.

Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.

Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi tuollaista heikkolahjaista ääliötä. Sun kanssa voi nainen päästä hengestään koska olet täysin hullu.

Jos sä olet tuota mieltä selvä, kiva se on haukkua tuntematonta ketä ei ees tunne,onnea sunkin surkeelle elämälles ei vois väheempää kiinnostua.

En hauku vaan kerron ihan vain tosiasioita susta. Kaikki on susta samaa mieltä. 

Mun elämä ei ole surkeaa, mutta sun

Ei todellakaan ole surkeaa, mä käyn 2 työssä ja ihan hyvin tässä menee.

Vierailija
87/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sähän se tässä olet täysi pelle. Sun velat on otettu tyhjää varten. Lisäksi sä olet se joka täällä jatkuvasti vinkuu koska ei kelpaa naisille. 

Kuule ihan sama, en sano sulle mitää enää, hyvää loppuelämää, monella on velkaa ja monet on työttömiö, mulla on vakityö loppuelämäks surkimus pelle.

Vierailija
88/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm ei ole pitkä ja kaljamaha ja puolikalju pää, nitä ei lasketa komeudeksi, ihan vain aloittajalle tiedoksi.

no olen mä silti komea, tule vaikka katsomaan

Se, että äiti sanoo sua komeaksi ei tarkoita sitä, että olet oikeasti komea. 

Ja vaikka mies olisi komea, mutta jos on tuollainen hullu vähä-älyinen juoppo, niin mikään ulkonäkö ei pelasta. 

Vierailija
89/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt

Sori en ole kehitysvammainen vaikka niin haukut ja miljoona kertaa haukut ja luulet, ihminen tekee virheitä ja ottaa velkaa, tuola on oikeesti paljo huonommin asiat ihmisille, mulla menee ihan hyvin luuserit.

Vierailija
90/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

168cm ei ole pitkä ja kaljamaha ja puolikalju pää, nitä ei lasketa komeudeksi, ihan vain aloittajalle tiedoksi.

Ja vaikka mies olisi komea, mutta jos on tuollainen hullu vähä-älyinen juoppo, niin mikään ulkonäkö ei pelasta. 

Hauku lisää ei kiinnosta, joten suksi hittoon täältä.

Vierailija
91/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule ihan sama, en sano sulle mitää enää, hyvää loppuelämää, monella on velkaa ja monet on työttömiö, mulla on vakityö loppuelämäks surkimus pelle.

En ole surkimus pelle. Sä tässä olet täysi luuseripaska. Vakituinen työ ei tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla täysi nolla. Sä et myöskään tiedä onko sulla työpaikka aina. 

Edelleen on täysin eri asia maksaa asuntolainaa kuin velka joka on otettu pelaamista, ryyppäämistä ja ties mitä paskaa varten.

Vierailija
92/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa näitä ihmisiä jotka ei ees tunne mua , haukutaan vain, sairaita ihmisiä on, ihanko ei saisi olla velkaa ja juoda, aivan sairasta, ihmisten pitää olla chad komea status mies jolla on mersu ja rikas vielä, joo lähden baariin heido.

Vierailija
93/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä mitä vikaa siinä pitkässä ja komeassa miehessä on, jos eivät naiset häntä huoli. Jotain vialla ja pahasti.

Vierailija
94/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauku lisää ei kiinnosta, joten suksi hittoon täältä.

En suksi vaan tälläkin kerralla vittuilen sulle oikein sieluni kyllyydestä. Sä antaitset paska kaiken vittuilun tässä maailmassa. Olet täyttä sontaa ja pohjasakkaa. Painu sä paska täältä pilaamasta tätä palstaa. Mene suomi2:lle kaltaistesi luuseripaskojen sekaan.

Vierailija
95/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole surkimus pelle. Sä tässä olet täysi luuseripaska. Vakituinen työ ei tarkoita sitä, että ihminen ei voisi olla täysi nolla. Sä et myöskään tiedä onko sulla työpaikka aina. 

Edelleen on täysin eri asia maksaa asuntolainaa kuin velka joka on otettu pelaamista, ryyppäämistä ja ties mitä paskaa var

Tule sanomaa naaman eteen, niin hakkaan sun pään tohjoksi.

Vierailija
96/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen on täysin eri asia maksaa asuntolainaa kuin velka joka on otettu

MÄ EN OLE MISSÄÄ NIMES VAIKKA KUINKA KUVITTELET SAIRAS TYYPPI TÄYSI NOLLA MULLA ON RAHAA JA ASIAT HYVIN 

Vierailija
97/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NIin kaikill

Sä olet kehitysvammainen. Olet vain niin saakelin tyhmä, että et tajua sitä. 

Vierailija
98/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHAN SAMA MISTÄ OTTAA VELKAA EI PALJO KIINNOSTA JA SUOMALAISET TYKKÄÄ RYYPÄTÄ

Vierailija
99/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleen on täysin eri

Sulla ei todellakaan luuseripaska ole asiat hyvin.

Vierailija
100/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allu on kehitysvammainen, hullu, juoppo, velkainen paska.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi