Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pullonpalautuskuitilla rahat tilille?

Vierailija
15.03.2021 |

Jos palautan pulloja s-ryhmän kauppaan, saako pullonpalautusrahat kassalla suoraan s-tilille? En halua käteistä enkä aio maksaa pullorahoilla ostoksia.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ainakaan tällä hetkellä onnistu. Sinun kannattaa laittaa S-ryhmälle tämä palaute. Sinun ei kannata jankuttaa tätä jollekin S-kaupan työntekijälle, joka ei voi asialle mitään.

Vierailija
2/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan siinä kassalla tallettaa rahaa, varmasti voit pyytää että palautusrahat talletetaan suoraan tilille. Tarvitset pankkikortin ja henkkarit, ajokortti ei käsittääkseni käy näissä pankkiasioinneissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida onnistua kuin Prisman infossa

Vierailija
4/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ainakaan tällä hetkellä onnistu. Sinun kannattaa laittaa S-ryhmälle tämä palaute. Sinun ei kannata jankuttaa tätä jollekin S-kaupan työntekijälle, joka ei voi asialle mitään.

Onnistuuhan. Miksi ei onnistuisi? T. S-marketin myyjä

Vierailija
5/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ne leikataan suoraan toimeentulotuesta.

Vierailija
6/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ainakaan infossa ei voitu pistää asiakaspalautuksen rahoja tilille suoraan.

Varmaan voi ottaa käteen ja tallettaa sitten pankkiasioinnissa.

Oon itsekin miettinyt että oispa kiva kun pullorahat sais tilille. Palautusmasiinoihin vois tehdä semmosen et kortti sisään ja palautus tilitettäis tilille, ois kätevä.

Vierailija
7/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne kassalla ota talletuksia? Samahan se niille on mistä se raha on tullut mitä tililles laitat.

Vierailija
8/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisilla on persaukisten ongelmat.

Vierailija
9/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan itse aina sitä lahjoitusnappia tai laitan kuitin niihin lahjoituslokeroihin joita täällä joka paikassa melkein on. En tarvitse mitään roposia.

Vierailija
10/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä talletan ne aina Prisman infossa tilille.

Vierailija
11/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlissä ainakin kysyivät et haluanko käteisellä vai tilille. En edes tiennyt mahdollisuudesta ennen kuin kassa kysyi.

Vierailija
12/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhien pullopantti-hedgefund keskustelu käy kuumimmillaan 😂

Vierailija
13/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luontoonkohan nuokin purkit metalli pitäisi jättää?entä kun itse ostat vietkö roskiin? Ei ymmärreyä joka purkki on rahaa,oli rahaa tai ei ei se tarkoita mitään persaukista muualla luin meillä.Tää laittaa roposet talteen,ostaa postimerkkejä,eläintenruokaa,jotain pientä.Muu raha säästyy se on aina summa kohti miljoonaa..pikkurahasta ei puute.Olen kuullut tilit syynätään..itse en ole noide syynääjien asiakas,mut oon kuullu jos joku synt.lahjkin antaa 150€ lapsenlapselleen se miinustettu..Ottakaa rahat,säästölippaaseen..

Vierailija
14/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitää pulloja palauttaa että tt-tuesta leikattais, yksinasuvalle saa tulla 50e kuussa tilille ilman että sitä huomioidaan.

Vierailija
15/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh, en mä kenellekään jankuta. Tähän asti olen ottanut pullorahat käteisenä, mutta olisi paljon kätevämpi jos ne saisi kassalla suoraan tilille.

Ja eurossa on miljoonan alku. Kyllä mulle kelpaa hilut, vaikka palkkatulot on ihan ok. Rahaa sekin on ja vie mut + perheeni joka kerta vähän kauemmas sossun luukulta. Ap

Vierailija
16/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea toimeentulomalle ihmiselle. Älä saatana sitten tule narisemaan ruokaa ruokajonosta kun olet nälkäinen kokonaisen kuukauden... MINUA EI KIINNOSTA!

Vierailija
17/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten paljon te niitä pulloja saatte palautettua esim. vuodessa ellette ihan keräämällä kerää niitä maastosta. T. Utelias

Vierailija
18/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja saahan pullorahat aina miinustettua niistä ostoksista kassalla.Kyllä -13 €kin on iso apu..normi palkansaajallekkin

Vierailija
19/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Älkää nyt hyvät ihmiset pullarahoja tallettako tilille. Heti miinustetaan toimeentulotuesta :D 

Vierailija
20/53 |
15.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon pitää pulloja palauttaa että tt-tuesta leikattais, yksinasuvalle saa tulla 50e kuussa tilille ilman että sitä huomioidaan.

Aika paljon niitä kertyykin ku kattoo lähiöiden ukkoja jätesäkkeineen...