Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIkähän naisia vaivaa kun ei pitkä ja suht komea mies ei kelpaa

Vierailija
19.11.2025 |

Olen tässä jo pitkään miettinyt ja haluan valittaa asiasta, että mikähän naisia vaivaa kun ei komea ja pitkä mies kelpaa.?

Kommentit (143)

Vierailija
61/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvemmin etsivät pelkkää katseltavaa esinettä. Miehessä pitää olla muutakin kuin pelkkä ulkonäkö. 

Vierailija
62/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joko aloit käydä salilla, kuten lupasit?

Ei se sulle kuulu tänää meen baariin ja vedän kännit

Vedä vaan. Huomenna voit palata palstalle ja kertoa ettet taaskaan saanut pillua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se ulkonäkö ja pituus kaikkea ratkaise.

Niin. Minulla on itseäni lyhyempi, kiva, älykäs mies. 

N 167cm

Vierailija
64/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vedä vaan. Huomenna voit palata palstalle ja kertoa ettet taaskaan saanut pillua.

No olen saanut ennenkin naisia vaikka kuinka paljo, 2-3 v sitte sain baarista ja pilluakin, että se on tuurista kiinni

Vierailija
65/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Alkoholi tuhoaa viimeisetkin aivosolusi. Ja humalaisen lähentelyistä ei kovin moni tykkää.

Vierailija
66/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata. Alkoholi tuhoaa viimeisetkin aivosolusi. Ja humalaisen lähentelyistä ei kovin moni tykkää.

On tuhonnut jo.

Vierailija
67/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuhonnut jo.

Sori mutta tosi monet nuoretkin ja yli 40 v juo alkoholia se ei ole mikää iso juttu, suomalaiset juo paljon alkoholia?

Vierailija
68/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nykynuorten sekä muiden kumppania etsivien ongelma on nuo deittisovellukset. Siellä valikoidaan seuraa  kuin Hokan lenkkareita. Sellaisia ihania kohtaamisia tanssilattialla esimerkiksi on nykyään tosi vähän. Harmittaa heidän puolestaan, jotka etsivät rakkautta.

Vierailija
69/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olen rupsahtanut vähän ja lihonut mutta silti mulla on ihan hyvin asiat sopviasti rahaa et pärjään. rikas en ole, velkaa on kaikilla ja niin on mullakin, juon alkoholia mitä sitten?

Vierailija
70/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, olen kiltti ja rauhallinen ja näytän söpöltä

Olet vähä-älyinen juoppoluuseri joka uhkailee naisia väkivallalla tällä palstalla. Sulla on kymmeniä tuhansia velkaa ja osa noista rahoista käytetty pelaamiseen. Olet typerä jankuttaja.

Vierailija
71/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kehuneet olenpa pitkä ja komea mies söpöt silmät.

Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.

Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi tuollaista heikkolahjaista ääliötä. Sun kanssa voi nainen päästä hengestään koska olet täysin hullu.

Vierailija
72/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset ovat kehuneet olenpa pitkä ja komea mies söpöt silmät.

Minä kiinnostun lihavastakin mahakkaasta naisesta, mutta saan heiltä pakkeja uskomatonta, meen tänää pubiin katteleen lihavaa naista.

Mä olen ylipainoinen nainen enkä koskaan huolisi tuollaista heikkolahjaista ääliötä. Sun kanssa voi nainen päästä hengestään koska olet täysin hullu.

Jos sä olet tuota mieltä selvä, kiva se on haukkua tuntematonta ketä ei ees tunne,onnea sunkin surkeelle elämälles ei vois väheempää kiinnostua.

Vierailija
73/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On tuhonnut jo.

Sori mutta tosi monet nuoretkin ja yli 40 v juo alkoholia se ei ole mikää iso juttu, suomalaiset juo paljon alkoholia?

Ei sinun tarvitse tehdä kuten muut suomalaiset. Jos sinäkin olet juonut alkoholia yli 20 vuotta, se näkyy jo ihan kaikessa: naamassa, kropassa, jutuissa, ajattelussa, käytöksessä, suorituskyvyssä, kaikessa.

Sitä paitsi lupasit pitää juomisesta taukoa ja ottaa itseäsi niskasta kiinni, koska juominen ei selvästikään sovi sinulle eikä tee sinua onnelliseksi.

Vierailija
74/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä olen rupsahtanut vähän ja lihonut mutta silti mulla on ihan hyvin asiat sopviasti rahaa et pärjään. rikas en ole, velkaa on kaikilla ja niin on mullakin, juon alkoholia mitä sitten?

Eikö sinulla ollutkaan yli 45.000e velkaa joka ei lyhene millään?

Sitä paitsi olet väärässä. Ei kaikilla ole velkaa. Minullakaan ei ole. En myöskään juo enkä siksi voisi kuvitellakaan huolivani miestä jolla on alkoholiongelma. Alkoholiongelma on käytösongelma. Tuskin sinulla edes seisoo. Känniseksi ei ole mistään kotoisin.

Vierailija
75/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

168cm ei ole pitkä ja kaljamaha ja puolikalju pää, nitä ei lasketa komeudeksi, ihan vain aloittajalle tiedoksi.

Vierailija
76/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

168cm ei ole pitkä ja kaljamaha ja puolikalju pää, nitä ei lasketa komeudeksi, ihan vain aloittajalle tiedoksi.

no olen mä silti komea, tule vaikka katsomaan

Vierailija
77/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi olet väärässä. Ei kaikilla ole velkaa. Minullakaan ei ole. En myöskään juo enkä siksi voisi kuvitellakaan huolivani miestä jolla on alkoholiongelma. Alkoholiongelma on käytösongelma. Tuskin sinulla edes seisoo. Känniseksi ei ole mistään kotoisin.

On 30 tuhatta, mitä sitten kyllä aika monella on velkaa, no joo ihan sama hauku vähä lisää. no mä juon, aika monet juo.

Vierailija
78/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On 30 tuhatta, mitä sitten kyllä aika monella on velkaa, no joo ihan sama hauku vähä lisää. no mä juon, aika monet juo.

Sori mutta pääsen velkajärjestelyyn ja 5 v päästä ei ole lainkaan velkaa sori vaan.

Vierailija
79/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä

Niillä on jotain sellaista mitä sinulla ei ole. Mietipä mitä se voisi olla.

No mitä työpaikka vai mitä ? on mullaki 2 työpaikkaa auto ja kaikkee, asun hienos vuokra asunnos ja puhdasta ja kaikkee.

Työpaikka ja auto ja kaikkee. Vau. Mutta olet kuitenkin tyhmä kuin vasemman jalan saapas, sinulla on alkoholiongelma ja saatanasti velkaa.

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt on outoa, kyllä juon alkoholia enkö saisi? 

Sun velat on pelaamisesta ja ryyppäämisestä. 200 000 euron velat on asuntovelkaa mikä on täysin eri asia, mutta ethän sä vähäjärkinen sitä tajua vaikka asia on sulle kerrottu jo moneen kertaan. Sulle on monia asioita kerrottu moneen kertaan, mutta edelleen sä paskaluuseri uliset täällä.

Vierailija
80/143 |
19.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta jotkut miehet kelpaa aika rumatkin lihavat miehet kelpaa, minä komea ja pitkä

Niillä on jotain sellaista mitä sinulla ei ole. Mietipä mitä se voisi olla.

No mitä työpaikka vai mitä ? on mullaki 2 työpaikkaa auto ja kaikkee, asun hienos vuokra asunnos ja puhdasta ja kaikkee.

Työpaikka ja auto ja kaikkee. Vau. Mutta olet kuitenkin tyhmä kuin vasemman jalan saapas, sinulla on alkoholiongelma ja saatanasti velkaa.

NIin kaikilla on nykyää velkaa jopa 200 tuhatta, miten tuo nyt on outoa, kyllä juon alkoholia enkö saisi? 

Sun velat on pelaamisesta j

Ei todellakaan ole kaikki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä