MIkähän naisia vaivaa kun ei pitkä ja suht komea mies ei kelpaa
Olen tässä jo pitkään miettinyt ja haluan valittaa asiasta, että mikähän naisia vaivaa kun ei komea ja pitkä mies kelpaa.?
Kommentit (143)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä rullasin tuonne sivun loppuun ja painoin kohtaa ota yhteyttä. Sinne voi kirjoittaa viestin ja liittää linkin tähän ketjuun. Annoin melkoista palautetta ap:sta Sanomille ja huomautin siitä, että ap täällä uhkailee väkivallalla ja toivoo toisen kuolemaa. Ainoa sairas ihminen tässä on ap joka jankuttaa samaa asiaa vuodesta toiseen.
Allu on riehunut jo vuodesta 2016. Aloitti suomi24 ja täälläkin ollut jo vuosia. Miksei tätä laiteta hoitolaitokseen?? Ei varmasti voi olla kukaan normaalisti Postilla töissä, kun Allu on työvuorossa.
Mene itse laitoshuoltoon olet sairas hullu, haukut minua, en ole edes kukaan allu
Etsin mahakkaan naisen nahkahousuissa ja kourin sen pyllyä aah.
Joo en nyt jaksa näitä haukkujia, mulle riitti.
Kyllä olen saanut naisiaki ennen ja pitää löytää sopiva niin se kiinnostuu.
K-piikite romahdutti naisten libidon, miehistä kyseinen bioase teki lerppakulleja. Minulla jöpöttää kyllä tanakasti, olinhan viksu kun k-piikkilöitä tuputettiin.
Asemoidun hallitusten k-piikite testissä itsenäiseen ajatteluun kykenevien puolelle.
En ymmärrä miksi minua niin haukutaan.
Vierailija kirjoitti:
Joo en jaksa tätä enää, kiitos ja hei, menen baariin katteleen naista.
Tuskinpa, lupaat vaan. Kuitenkin oot täällä vielä huomennakin.
Ehkä olen tylsä tai rupsahtanut ja kaljamaha on ja hiukset lähteneet, ja on velkaa eikö saisi olla, miksei myöskää saisi juoda?
Niin mitä sitte, meen rohkeesti pubissa juttelee lihaville naisille.
Kyllä lihavalle kelpaa ja se antaa seksiä
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat menneet eteenpäin ja hyvin tasokkaita nykyään hienohelmoja
Miehillä seisoo lähes jokaiselle vastaantulijalle. On tullut palstalla luettua että ei tarvitse kuin nähdä nainen niin ajatellaan jo seksiä? Jotkut sanovat että päivittäin käy mielessä. Miehet ovat 24/7 hedelmällisiä kun me naiset vain kerran kuukaudessa mikäli ovulaatio tapahtuu.
En ole koskaan nähnyt miestä jonka ulkonäkö olisi niin komea että pöksyt pelkästään siitä kostuisi. Siihen tarvitaan romanttista fiilistä, tunteita ja läheisyyttä.
Joo eikä todellakaan jokaiselle miehelle alapää sekoa. Seksi käy ehkä just ovulaation aikana mielessä ja silloin näen monesti seksiunia yms.
Minua ainaski panettaa monet naiset jopa lihavat mahakkaat naiset jotka käyttävät tiukkoja housuja ja ovat seksikkäitä.
Vierailija kirjoitti:
No jaa, tuskin. Jos on seksiä niin kovasti tahtoo niin kannattaa siirtää katse muihin miehiin. Niiltä varmasti irtoaisi helpommin.
Vierailija kirjoitti:
Luulet väärin, ei meille kelpaa kuka tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava koska olen 190 + pitkä niin miksi mun pitää ettiä joku tosi lihava, mulle kelpaa joku 80 kg pullukka ihan hyvin joka käyttää tiukkoja farkkuja ja on mahakas,.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lihava koska olen 190 + pitkä niin miksi mun pitää ettiä joku tosi lihava, mulle kelpaa joku 80 kg pullukka ihan hyvin joka käyttää tiukkoja farkkuja ja on mahakas,.
Mun ei tarvi tyytyä xxl rumilus naiseen koska en ole lihava ja olen pitkä tavis mies.
Olen komea ja pitkä mies, laitoin hiukset geelillä, muotifarkut ja siisti kengät, laitoin hajuvettä kävin suihkussa, tänää irtoo lihavalt naiselta.
Lähden baariin ja etsin lihavan naisen ai että.