Millainen paikka Varkaus on asua?
Kommentit (72)
Paljon Jehovan todistajia näkee. Heillä on siellä konventtisali. Kahdesti vuodessa kokoontuu eri seurakunnat porukalla veisaamaan
Keskustasta voisi saada asunnon vesistönäkymällä varsin huokealla, kuten myös Pieksämältä.
Vaikka P:ssä on rautatieliikennesolmu, niin V:tä ja P:tä odottaa kuihtuminen.
siellä taisi olla joku synkkä huvipuisto ysärillä. Ei taida olla enää pystyssä.
Kaunis, yhteisöllinen, edullista asumista, kaupungin päätöksenteossa keskustellaan, historiaa paljon, upeat vesistöt. Toki omat haasteensa väestön yms suhteen, mut minusta se on symppis paikka asua.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sen nimi on varkaus?
Ehkä kaupunki perustettiin aikoinaan varastetuilla rahoilla. 🤔
Kartasta selviää, miksi nimi on Varkaus. Varkaus on kapea, virtaava salmi.
Muutin tänne ja erittäin tyytyväinen olen. Ja hyvältä paikalta sai asunnon halvalla. Ja kaikki aika lähellä. Ei haise ja tehtaat jopa kauniit.
Vierailija kirjoitti:
Muutin tänne ja erittäin tyytyväinen olen. Ja hyvältä paikalta sai asunnon halvalla. Ja kaikki aika lähellä. Ei haise ja tehtaat jopa kauniit.
https://www.google.fi/maps/@62.3166576,27.8981831,3a,90y,317.97h,103.4t…
Aavekaupunki. Jossa kovapalkkaisen kuukausi palkalla saapi ostettua kaksion. Siitä hyvä mesta.
Ihan mukava pikkukaupunki. Varkaudessa on paljon vesistöä (uimarantoja) ja lenkkeilymaastoja. Välimatkat palveluihin ovat lyhyet. Prisma ja Lidl löytyy.
Olen asunut Taulumäellä ja ainakaan siellä ei haju häirinnyt. Päiviönsaareen tai Kommilaan en kuitenkaan muuttaisi tehtaan takia.
Kyllä siellä asua voi. Mut ei siellä voi olla!!