Kertokaa miksi joillain on aina
Kommentit (54)
Kotona noi on tuolla alakerrassa.
Ulkona ihana ilma ja noilla verhot kiinni?
Mulla on lähes aina makuuhuoneessa verhot kiinni. Se on hyvin pieni huone, en tee siellä muuta kuin nukun. Eli ei haittaa. vaikka en avaa päiväksi verhoja.
Veikkaisin, että he eivät halua pitää verhoja auki 🤔
Ettei naapurin kyylät näe sisälle. Siksi!
Mä muistan aikoinaan kun kävin kaverillani kylässä, hän siis asui pienessä yksiössä, verhot aina kiinni... Mun piti itse aina aukasta ne kaikki ja sanoa sille että nyt ne aukee!!!
En koskaan tajunnut enkä tajua vieläkään kuka elää noin? Miksi et edes halua nähdä ulos ikkunasta? eikö se oo kiva tuijottaa mielummin sinne ku seinää tai verhoja?
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri
Minä en jaksa avata ja sulkea verhoja. Siksi niissä huoneissa missä haluan valoa ei ole ollenkaan verhoja, ja niissä huoneissa missä on verhot ne on aina kiinni. N33
Meidän yksityistie on suosittu koiranulkoiluttajien keskuudessa ja jos meillä on verhot auki, niin olemme kuin näyteikkunassa. Haluan olla kotonani katseilta piilossa. Entinen naapuri jäi kunnon kyyläilystä kiinni kun olin lähdössä ovesta, eikä huomannut minua. Oikein siristrllen tuijotti meidän ikkunaan. Siksi
Meidän makkarissa on aina kiinni koska se on lähinnä nukkumista varten olemassa.
Lastenhuoneessa ja muuallakin joko auki tai kiinni 😊 hmm.. erikoinen aloitus.
Ap. Ehkä verhot ovat kiinni esim. kaltaistesi ihmisten takia?
Tuntuu hankalalta että sukulainen pitää kaikki verhot auki ja valot päällä, vaikka vastapäätä lähellä on talo. Ihan olisi itselle ahdistavaa jos pitäisi samalla tavalla auki. Tuntuu että yksityisyys on kiva asia, ettei ole kuin näyteikkunalla esillä. Silloin pitäisi olla joku sopiva vaatetus siihen tarkoitukseen ja ei saisi vahingossa koskea itseä vaikka jalkaan, ettei tule väärää käsitystä. Mistä tietää kuka sieltä katsoisi ja arvioisi.
Kevätaurinko paljastaa kaiken paskan ja pölyn enkä halua siivota.
Mulla on aina makkarin verhot kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pelkuri
Ja pas*at! En voi enempää inhota ihmisiä jotka kyylää muiden tekemisiä. Elää muiden tekemisistä. Itseäni ei voi vähempää kiinnostaa muiden puuhailut.
Vierailija kirjoitti:
Mä muistan aikoinaan kun kävin kaverillani kylässä, hän siis asui pienessä yksiössä, verhot aina kiinni... Mun piti itse aina aukasta ne kaikki ja sanoa sille että nyt ne aukee!!!
En koskaan tajunnut enkä tajua vieläkään kuka elää noin? Miksi et edes halua nähdä ulos ikkunasta? eikö se oo kiva tuijottaa mielummin sinne ku seinää tai verhoja?
Miten niin piti?!
Ei ole sun koti joten ei ole sun asias puuttua siihen onko verhot kiinni vai auki.
Meillä on aina verhot auki.
Yölläkin.
Kaveriperhe pitää aina kaikkia verhoja auki. Eivät asu syrjässä vaan suht vilkkaalla okt alueella. Itellä olisi olo kuin akvaariossa varsinkin pimeällä kun kaikki elämä näkyy ulospäin niin selkeästi 😄
Kyylänaapureiden unelma.
Ap. Täällä ei kukaan tiedä, miksi ne verhot ovat kiinni. Käyppä kysymässä naapurilta, ja kerro sitten muillekkin, että saadaan asia selvitettyä. Kiitos.
pitää hellepäivinä lämmön ulkona tehokkaasti.
jos lähtee töihin pimeällä ja palaa takaisin vasta pimeällä.
lapset päiväunilla.