Miksi KUKAAN ei tunnu tietävän miten saada sellaiset mallimaiset (kapeat)reidet???
Tähän ei tunnu löytyvän vastausta. Toiset vannoo kovan salitreenin nimeen, että lihas on tiukempaa kuin rasva ja siksi pitää treenata isoilla painoilla ja kovaa ja toisaalta taas varoitetaan juurikin isoilla painoilla treenaamista ettei reidet kasva liikaa! Miten ihmeessä voi olla näinkin ristiriitaista tietoa asiasta?!
Kommentit (166)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kapeat reidet kuten äidilläni. Ne vaan on. Niihin ei edes tule selluliittiä. Jos lihon, niin se menee vatsaan ja reidet jäävät hoikiksi.
Ks Miitta Sorvali. Upea vanhempi nainen ja hoikat selluliitittömät reidet. Paula Koivuniemi ja Arja Samulin myös.
Eini
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on kapeat reidet kuten äidilläni. Ne vaan on. Niihin ei edes tule selluliittiä. Jos lihon, niin se menee vatsaan ja reidet jäävät hoikiksi.
Ks Miitta Sorvali. Upea vanhempi nainen ja hoikat selluliitittömät reidet. Paula Koivuniemi ja Arja Samulin myös.
Nuo kaikki ovat vartalotyyppiä Y.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eini
Kyllä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot ja vahvat reidet ennakoi vielä vanhana hyvää liikuntakykyä ja ehkäisevät kaatumista.
Mutta ovat rumat. Hyi..
Aika monet miehet pitää. Omasta mielestäni kapeat reidet ovat rumat, kuin tikut.
On tutkittu tieto tuo, että ennustavat terveempää elämää vanhana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isot ja vahvat reidet ennakoi vielä vanhana hyvää liikuntakykyä ja ehkäisevät kaatumista.
Mutta ovat rumat. Hyi..
Aika monet miehet pitää. Omasta mielestäni kapeat reidet ovat rumat, kuin tikut.
Nykyään ne vahvat on sellaisia jotka hinkkaa vielä polvienkin kohdalta yhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat rumat. Hyi..
Nykyään ne vahvat on sellaisia jotka hinkkaa vielä polvienkin kohdalta yhteen.
On ihokontaktia muutenkin oman miehen kanssa. Usea hakee pehmeyttä naisessa.
Laihduttamalla.
Mut riippuu geeneistä. Mulla oli yläasteella syömishäiriö ja painoin alle 40 kiloa. Silloisista kuvista näkee, että reidet oli silti aika paksut, vaikka ylävartalo oli luinen. Reisilihakset näkyi silloin selvästi.
Luulisi että tästä maasta löytyisi edes yksi kapeiden reisien erikoisasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa ja Katri Helena. Hoikat reidet, pienet rinnat ja kapea lantio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vartalotyypillä ollaan hoikkia vanhempanakin. Myös sääret on sirot.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi että tästä maasta löytyisi edes yksi kapeiden reisien erikoisasiantuntija.
Täällä on annettu jo oikea vastaus: tietynlaiset geenit tai rankka alipaino.
Mulla on mallijalat, en tiedä miksi. Ehkä koko ikäni pysynyt tanssiharrastus on auttanut. Toisaalta nytkin käyn latinotunneilla, joiden tanssiopettajalla ei ole ollenkaan käynyt sama hyvä tuuri omien jalkojensa kanssa. Että tiedä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta ovat rumat. Hyi..
Olen nainen. Mielestäni tosi ohuet reidet näyttää alkoholistin surkastuneille reisille, etenkin jos muu vartalo ei ole vastaavasti yhtä hoikka.
Vierailija kirjoitti:
Et sinä tönkköreisistä kapeita saa. Unohda aihe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuolla vartalotyypillä ollaan hoikkia vanhempanakin. Myös sääret on sirot.
Siksi miesten kannattaa katsoa naisten sääriä. Sääret vanhenee naisessa viimeisenä. Perse ja tissit menee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on thigh gap, vaikka en ole erityisen hoikka, mallivartaloon pitäisi pudottaa ainakin 5 kg.
Mutta tämä on mulle hyvä paino, koska pysyy samana ilman mitään kommervenkkeja. Ei tarvi miettiä ja rajoittaa syömisiään.
Äitini joskus sanoi, ettei minusta siroa tule, vaikka olisin miten laiha, koska isot luut. Kantasuomalaisissa on aika vähän kapealuisia. Olen tyytyväinen, ettei osteoporoosi minuun iske. On
Luustosi voi haurastua aivan hyvin, ellet liiku tarpeeksi ja syö oikein.
Ihan ihmetyttää, miten heikolla pohjalla ihmisten terveystieto on.
Vierailija kirjoitti:
Johan täällä on kerrottu totuus geeneistä. Myöskään 150 cm ei pääse malliksi.
Laihduta kaikki lihakset ja rasva pois. Sen jälkeen reidet näyttävät halutunlaisilta (kapenevat sisäänpäin reiden keskeltä, ja polvet näyttävät siinä mukana hengatessaan isoilta jättiluupalloilta). Tuollaiset koverat reidet mahdollistavat sen, ettet pääse kunnolla kävelemään tai nousemaan tuolista ylös.
Eli älä hyvä ihminen tuollaista mieti, terveys on tärkeämpää kuin aliravittu mallimainen ulkonäkö.
Laihduttamalla painoindeksiin 15-16. Lopeta läski se syöminen, niin laihdut.