Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi KUKAAN ei tunnu tietävän miten saada sellaiset mallimaiset (kapeat)reidet???

Vierailija
16.11.2025 |

Tähän ei tunnu löytyvän vastausta. Toiset vannoo kovan salitreenin nimeen, että lihas on tiukempaa kuin rasva ja siksi pitää treenata isoilla painoilla ja kovaa ja toisaalta taas varoitetaan juurikin isoilla painoilla treenaamista ettei reidet kasva liikaa! Miten ihmeessä voi olla näinkin ristiriitaista tietoa asiasta?! 

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salitreenillä reidet vaan kasvavat koska lihas kasvaa. Painoindeksin tulee olla matala jotta reidet olisivat kapeat. Se miten alhaalla bmi:n pitäisi olla riippuu siitä kuinka paljon rasvaa kertyy reisiin. Alipainoiseksi en suosittele ketään laihduttamaan! Mallit ovat myös pitkiä ja tyypillisesti suhteessa pitkäjalkaisia jolloin reidet näyttävät vielä hoikemmilta. Lisäksi luuston rakenne vaikuttaa, esim. reisivako tulee herkemmin jos lantionluut on leveät. Reidet myös voivat näyttää paksummilta jos lantionluut on tosi kapeat.

Vierailija
62/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki paremmat geenit, ap!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttamalla ja paastoamalla. Ei tarvita muuta kuin itsekuria. Jos sun painoindeksi on 15 pintaan tai alle, niin takuulla ei ole paksuja reisiä.

Vierailija
64/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta tyhmä läski laihduta. Max. 500 kcal / päivä.

Tosiaan. Nuorena aikuisena mulla oli tällainen ruokavalio ja pidin itseäni 45 kilossa pitkään. Silloin oli kyllä hoikat reidetkin ja se kuuluisa reisivako. Viisi kiloa ylemmäs ja reidet on muhkeat ja lihaksikkaat.

Ei vaan oikein voi kymmeniä vuosia tuollaisilla kaloreilla itseään pitää ja vielä liikkua.

Edelleen olen hoikka ja urheilullinen ja harrastan mm juoksua, mutta tuo aika on tehnyt kroppaan ja aivotoimintaankin pysyvää vahinkoa. Mm krooninen masennus, ahdistuneisuus, unettomuus ja paniikkihäiriö. Ei tää lapsettomuuskaan ole ollut kovin helppoa hyväksyä.

Kiitti neuvosta vaan.

Vierailija
65/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki anoreksia!

Vierailija
66/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne eivät ole terveellisellä elämäntavalla saadut reidet.

Vierailija
67/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ja vahvat reidet ennakoi vielä vanhana hyvää liikuntakykyä ja ehkäisevät kaatumista.

Vierailija
68/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on syntymälahja. Jos äidillä kapeat reidet, niin usein myös tyttärellä. Olen itse seuraillut ko.asiaa ja näin todennut.

Vierailija
69/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Isot ja vahvat reidet ennakoi vielä vanhana hyvää liikuntakykyä ja ehkäisevät kaatumista.

Mutta ovat rumat. Hyi..

Vierailija
70/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rasva kertyy hoikalla  reisiin ja lantiolle, niin se on hyödyllistä rasvaa raskauden ajaksi. Elimistö varautuu raskauteen.

Vierailija
71/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihdutus ainoa keino. Painoindeksin pitäisi olla max 20. Miksi ihmeessä ryhtyisit sellaiseen?

Minulla ei ollut edes 18-19 indeksillä erityisen kapeat, lantio kapea kyllä ja vatsassa ei ylimääräistä.

Vierailija
72/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan bmi sellainen 19-20 on sellainen, että reidetkin kapenisi.

Vierailija
73/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä ehkäiseekö paksut reidet kaatumista mutta ei ehkä tule niin herkästi lonkkamurtumia, jos on reisillä pehmikettä. Vanhana on parempi olla hiukan pulska kuin tikku ilman rasvaa.

Vierailija
74/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten tuo onnistuu, jos olet vartalotyyppiä Y, eli harteikas, kapealanteinen ja hoikkajalkainen jo syntymägeeniesi tähden.

Vierailija
75/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvanpolttotreeniä eli pitkäkestoista kevyttä liikuntaa ja rasvaimu sisäreiteen. Jos sulla on ikää enemmän kuin niillä malleilla niin ei onnistu millään.

Miten helvetin vähän te tiedätte ihmisen fysiologiasta? Kun kävelet 6 km kolme, neljä kertaa viikossa, hoikistut aivan varmasti. Jos revit salilla rauhaa, et hoikistu vaan lihas alkaa kasvaa ja paino nousee ja pahimmillaan tukevoidut.

Nykytietämyksen mukaan liikunta ei juurikaan laihduta vaan ruokavalio.

Vierailija
76/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on thigh gap, vaikka en ole erityisen hoikka, mallivartaloon pitäisi pudottaa ainakin 5 kg.

Mutta tämä on mulle hyvä paino, koska pysyy samana ilman mitään kommervenkkeja. Ei tarvi miettiä ja rajoittaa syömisiään. 

Äitini joskus sanoi, ettei minusta siroa tule, vaikka olisin miten laiha, koska isot luut. Kantasuomalaisissa on aika vähän kapealuisia. Olen tyytyväinen, ettei osteoporoosi minuun iske. On

Vierailija
77/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiimalasit älkää vaivautuko. Jos vyötärö ja rinnat tulee muotiin, niin silloin olette vahvoilla.

Vierailija
78/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saada eikä varsinkaan hankita. Vähän tolkkua tähänkin touhuun taas. :P

Vierailija
79/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kapeat reidet kuten äidilläni. Ne vaan on. Niihin ei edes tule selluliittiä. Jos lihon, niin se menee  vatsaan ja reidet jäävät hoikiksi.

Vierailija
80/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu varmaan sun geeneistä. Vaikka olisit hoikka muuten, niin reidet ovat ja pysyvät paksuina, rasva kertyy sinne. Kovalla treenillä paksunevat edelleen, mission impossible. T. Kokemusasiantuntija

Anorektikoilla ei ole paksuja reisiä eli kyllä senkin voi välttää vaikka millaiset geenit olisi.

Väärin. Ylipainoinenkin voi olla anorektinen ja kärsiä anoreksiasta, tosin hänkin laihtuu ja kutistuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi seitsemän