Miksi KUKAAN ei tunnu tietävän miten saada sellaiset mallimaiset (kapeat)reidet???
Tähän ei tunnu löytyvän vastausta. Toiset vannoo kovan salitreenin nimeen, että lihas on tiukempaa kuin rasva ja siksi pitää treenata isoilla painoilla ja kovaa ja toisaalta taas varoitetaan juurikin isoilla painoilla treenaamista ettei reidet kasva liikaa! Miten ihmeessä voi olla näinkin ristiriitaista tietoa asiasta?!
Kommentit (85)
Laihduta tyhmä läski laihduta. Max. 500 kcal / päivä.
Geenit merkkaa paljon. Tiedän tapauksen, jossa ainoa keino oli rasvaimu. Vaikka muuten oli tosi tikissä. Mutta jos naisellisista reisistä ei ole fyysistä haittaa, niin miksi haluta tikkureidet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikea vastaus on että rasvaa vähentämällä. Onnistuu parhaiten laihduttamalla.
Mutta entä jos on jo tosi hoikka? Mut reidet silti ei oo timmit tai riittävän kaposet :(
Kuulostaa syömishäiriöltä.
Narkkaamalla! Ota tiktokissa seurantaan muun muassa Crista Eskelinen. Se laihdutti Pirinen avulla tikkureidet.
Vierailija kirjoitti:
Narkkaamalla! Ota tiktokissa seurantaan muun muassa Crista Eskelinen. Se laihdutti Pirinen avulla tikkureidet.
Piriä suosittelen minäkin.
Reisien koon ratkaisee geenit ja paino.
Ohuiden reisien tavoittelu on hulluutta. Nainen, jonka paino asettuu takapuoleen ja reisiin, on terve nainen. Ja vahvat reidet ovat henkivakuutus, joka takaa toimintakyvyn keski-iässä ja varsinkin sen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Laihduta tyhmä läski laihduta. Max. 500 kcal / päivä.
Se on harhaluuloa, että laihdutus auttaisi joka asiassa, jos on kropan malli ei-siro. Itse olen ollut kooltani 34 ja 36 nuorena ja silti oli muuhun kroppaan nähden paksut sääret ja reidet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta entä jos on jo tosi hoikka? Mut reidet silti ei oo timmit tai riittävän kaposet :(
Kuulostaa syömishäiriöltä.
Kuulosta moukalta joka ei ymmärrä kokonaisuutta. Eikä tiedä miten eri lihaksia jumpattaan. Löytyy miljoona ohjetta. A😝😝😝
Vierailija kirjoitti:
Reisien koon ratkaisee geenit ja paino.
Ohuiden reisien tavoittelu on hulluutta. Nainen, jonka paino asettuu takapuoleen ja reisiin, on terve nainen. Ja vahvat reidet ovat henkivakuutus, joka takaa toimintakyvyn keski-iässä ja varsinkin sen jälkeen.
Läskin copet
Syömättömyydellä/juomattomuudella ja laksatiiveillä. Huumeidenkäyttö ja tupakka vähentää myös ruokahalua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on typerys geeneistä kiinni ja sulle suotu kapeita reisiä. Joudut elään paksujen tukkien kanssa. Vituttaako?
Ja sinun pitää elää ihastuttavan, kypsän ja viisaan luonteesi kanssa.
Jos saa hiukan kehaista.
Kiitos, geenilotto.
Tykkään mun kapeista mutta
muodokkaan kiinteistä
reisistä, siroista polvista,
pitkistä sääristä
ja 37 koon jalkateristäni.
Ei selluliittia. Sitä mulla muuten oli
hetken aikaa parikymppisenä vahvan
hormonaalisen ehk.valmisteen +
hiilariruoan = vehnän, sokeri sekä liian vähän
vedenjuonnin aiheuttaman ödeeman takia.
Mutta ei sen jälkeen..
You live, you make mistakes. You learn, you
get wiser > and better! Wayyy better..
Tuo on varmaan rakennekysymys, koska mulla on ollut sellaiset aina.
Olen omenavartalo eli rasvaa kertyy mulla keskivartalolle ja rintoihin, mutta ei lantiolle, eikä reisiin.
Eli reisien välissä on ollut aina tämä kuuluisa rako.
Kandee ottaa huomioon, että jos olet päärynävartalo, rasva kertyy sulla terveyden kannalta turvalliseen paikkaan, toisin kuin mulla. Että siinä on se.
Vierailija kirjoitti:
Rasvanpolttotreeniä eli pitkäkestoista kevyttä liikuntaa ja rasvaimu sisäreiteen. Jos sulla on ikää enemmän kuin niillä malleilla niin ei onnistu millään.
Miten helvetin vähän te tiedätte ihmisen fysiologiasta? Kun kävelet 6 km kolme, neljä kertaa viikossa, hoikistut aivan varmasti. Jos revit salilla rauhaa, et hoikistu vaan lihas alkaa kasvaa ja paino nousee ja pahimmillaan tukevoidut.
Kävelen viikossa noin 25km, eli vähintään tuon käskemäsi, ja sen päälle pyöräilen vähintään saman verran, ja silti en ole "hoikistunut". En hoikistunut edes silloin kun kuljin pyörällä 6kk töihin 10km suuntaansa x 4pv viikossa ja Vapaa-ajan pyöräilyt päälle, eli luokkaa 100km viikossa. Olisikin noin helppoa!
Miksi haluat olla pieni ja heikko, kun voisit olla vahva ja terve?
Ainoa toimiva keino on amfetamiini yhdistettynä tupakointiin. Ei tee mieli syödä ja vitamiineja saat purkista. Lisäksi oot kokoajan liikkeessä, niin saat sellaiset tikkureidet ja kylkiluut esiin.
Tsemppiä painonpudotukseen👍
Meillä pitkäjalkaisilla on soreat jalat. Mut vyötäröä ei juurikaan, sen sijaan uhkeat rinnat.
Lyhytjalkaisilla on paksut jalat ja iso ahteri sekä kaula kuin kurjella. Naispuolisilla töppöjaloilla on hoikka vyötärö muttei pahemmin rintoja.
Ja miksi sun pitäisi tavoittaa itsellesi sopimaton typerä kauneusihanne?
Mulla oli tuollaiset reidet parikymppisenä, varmaan kolmekymppisenäkin eikä se mikään elämän onnen avain ollut. Näytän sen ajan kuvissa ihan anorektiselta.
Ja mun salaisuus oli se, ettei huvittanut syödä mitään ja kävelin monta kilometriä joka ikinen päivä. Menin kaikkialle kävellen.