Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi KUKAAN ei tunnu tietävän miten saada sellaiset mallimaiset (kapeat)reidet???

Vierailija
16.11.2025 |

Tähän ei tunnu löytyvän vastausta. Toiset vannoo kovan salitreenin nimeen, että lihas on tiukempaa kuin rasva ja siksi pitää treenata isoilla painoilla ja kovaa ja toisaalta taas varoitetaan juurikin isoilla painoilla treenaamista ettei reidet kasva liikaa! Miten ihmeessä voi olla näinkin ristiriitaista tietoa asiasta?! 

Kommentit (85)

Vierailija
21/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi sun pitäisi tavoittaa itsellesi sopimaton typerä kauneusihanne? 

Mulla oli tuollaiset reidet parikymppisenä, varmaan kolmekymppisenäkin eikä se mikään elämän onnen avain ollut. Näytän sen ajan kuvissa ihan anorektiselta.

Ja mun salaisuus oli se, ettei huvittanut syödä mitään ja kävelin monta kilometriä joka ikinen päivä. Menin kaikkialle kävellen.

Vierailija
22/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta tyhmä läski laihduta. Max. 500 kcal / päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenit merkkaa paljon. Tiedän tapauksen, jossa ainoa keino oli rasvaimu. Vaikka muuten oli tosi tikissä. Mutta jos naisellisista reisistä ei ole fyysistä haittaa, niin miksi haluta tikkureidet?

Vierailija
24/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikea vastaus on että rasvaa vähentämällä. Onnistuu parhaiten laihduttamalla. 

Mutta entä jos on jo tosi hoikka? Mut reidet silti ei oo timmit tai riittävän kaposet :(

Kuulostaa syömishäiriöltä. 

Vierailija
25/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkaamalla! Ota tiktokissa seurantaan muun muassa Crista Eskelinen. Se laihdutti Pirinen avulla tikkureidet.

Vierailija
26/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Narkkaamalla! Ota tiktokissa seurantaan muun muassa Crista Eskelinen. Se laihdutti Pirinen avulla tikkureidet.

Piriä suosittelen minäkin.

Vierailija
27/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reisien koon ratkaisee geenit ja paino. 

Ohuiden reisien tavoittelu on hulluutta. Nainen, jonka paino asettuu takapuoleen ja reisiin, on terve nainen. Ja vahvat reidet ovat henkivakuutus, joka takaa toimintakyvyn keski-iässä ja varsinkin sen jälkeen. 

Vierailija
28/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihduta tyhmä läski laihduta. Max. 500 kcal / päivä.

Se on harhaluuloa, että laihdutus auttaisi joka asiassa, jos on kropan malli ei-siro. Itse olen ollut kooltani 34 ja 36 nuorena ja silti oli muuhun kroppaan nähden paksut sääret ja reidet.

Vierailija
29/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos on jo tosi hoikka? Mut reidet silti ei oo timmit tai riittävän kaposet :(

Kuulostaa syömishäiriöltä. 

Kuulosta moukalta joka ei ymmärrä kokonaisuutta.  Eikä tiedä miten eri lihaksia jumpattaan.  Löytyy miljoona ohjetta. A😝😝😝

Vierailija
30/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduttalla tietenkin. 

Vierailija
31/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reisien koon ratkaisee geenit ja paino. 

Ohuiden reisien tavoittelu on hulluutta. Nainen, jonka paino asettuu takapuoleen ja reisiin, on terve nainen. Ja vahvat reidet ovat henkivakuutus, joka takaa toimintakyvyn keski-iässä ja varsinkin sen jälkeen. 

Läskin copet

Vierailija
32/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömättömyydellä/juomattomuudella ja laksatiiveillä. Huumeidenkäyttö ja tupakka vähentää myös ruokahalua.

Vierailija
33/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geenien mukana ne tuli. 

Vierailija
34/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on typerys geeneistä kiinni ja sulle suotu kapeita reisiä. Joudut elään paksujen tukkien kanssa. Vituttaako?

Ja sinun pitää elää ihastuttavan, kypsän ja viisaan luonteesi kanssa.

Vierailija
35/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saa hiukan kehaista.

Kiitos, geenilotto.

Tykkään mun kapeista mutta

muodokkaan kiinteistä

reisistä, siroista polvista,

pitkistä sääristä

ja 37 koon jalkateristäni.

Ei selluliittia. Sitä mulla muuten oli

hetken aikaa parikymppisenä vahvan

hormonaalisen ehk.valmisteen +

hiilariruoan = vehnän, sokeri sekä liian vähän

vedenjuonnin aiheuttaman ödeeman takia.

Mutta ei sen jälkeen..

You live, you make mistakes. You learn, you

get wiser > and better! Wayyy better..

Vierailija
36/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on varmaan rakennekysymys, koska mulla on ollut sellaiset aina. 

Olen omenavartalo eli rasvaa kertyy mulla keskivartalolle ja rintoihin, mutta ei lantiolle, eikä reisiin.

Eli reisien välissä on ollut aina tämä kuuluisa rako. 

Kandee ottaa huomioon, että jos olet päärynävartalo, rasva kertyy sulla terveyden kannalta turvalliseen paikkaan, toisin kuin mulla. Että siinä on se.  

Vierailija
37/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rasvanpolttotreeniä eli pitkäkestoista kevyttä liikuntaa ja rasvaimu sisäreiteen. Jos sulla on ikää enemmän kuin niillä malleilla niin ei onnistu millään.

Miten helvetin vähän te tiedätte ihmisen fysiologiasta? Kun kävelet 6 km kolme, neljä kertaa viikossa, hoikistut aivan varmasti. Jos revit salilla rauhaa, et hoikistu vaan lihas alkaa kasvaa ja paino nousee ja pahimmillaan tukevoidut.

Kävelen viikossa noin 25km, eli vähintään tuon käskemäsi, ja sen päälle pyöräilen vähintään saman verran, ja silti en ole "hoikistunut". En hoikistunut edes silloin kun kuljin pyörällä 6kk töihin 10km suuntaansa x 4pv viikossa ja Vapaa-ajan pyöräilyt päälle, eli luokkaa 100km viikossa. Olisikin noin helppoa! 

Vierailija
38/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat olla pieni ja heikko, kun voisit olla vahva ja terve?

Vierailija
39/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa toimiva keino on amfetamiini yhdistettynä tupakointiin. Ei tee mieli syödä ja vitamiineja saat purkista. Lisäksi oot kokoajan liikkeessä, niin saat sellaiset tikkureidet ja kylkiluut esiin. 

Tsemppiä painonpudotukseen👍

Vierailija
40/85 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pitkäjalkaisilla on soreat jalat. Mut vyötäröä ei juurikaan, sen sijaan uhkeat rinnat.

Lyhytjalkaisilla on paksut jalat ja iso ahteri sekä kaula kuin kurjella. Naispuolisilla töppöjaloilla on hoikka vyötärö muttei pahemmin rintoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä