Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia, että 1-2 viikkoa ennen kuukautisia tulee makeanhimo?

Vierailija
27.11.2025 |

Viime viikon tiistaina päätin syödä vain yhden mentos-karkin, mutta päädyinkin syömään 20 :/ Lisäksi söin viime sunnuntaina 9 suklaakonvehtia. Olin tästä huolissani ja ajattelin seuraavana päivänä, etten enää ikinä tee näin. Join maanantaina sokerittoman energiajuoman eikä ole enää sen jälkeen tehnyt mieli karkkia. Vaikka jossain on väitetty, että energiajuoma voi pahentaa makeanhimoa, itelle ei näin käynyt vaan auttoi siihen eikä tehnyt mieli juoda edes toista energiajuomaa.

En sitten tiedä johtuiko siitä, kun oon ollut vähän masentunut siitä, kun en päässyt töihin ja hain lohtua makeasta? En ole kuitenkaan mikään lohtusyöjä ja muulloin pystynyt ajattelemaan järkevämmin, etten syö liikaa makeaa. Normaalisti syön vain kerran viikossa karkkia tai suklaata ja silloinkin hillitysti.

Kuukautiset tulossa nyt viikonloppuna.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muilla ollut näin?

Vierailija
2/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aiemmin ollut näin. Yleensä pystyn hillitsemään itseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottakai,ihan mikä hyvänsä syy kelpaa ahmimisen oikeutukseen naisilla.

Eihän nyt mikään voi olla naisen omaa syytä !

Vierailija
4/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies palstalla ei ymmärrä mitään!

Vierailija
5/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla ei ole kuukautisia joten jätä kommentointi.

Vierailija
6/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kommentoida jotain järkevää?

Vierailija
7/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se erittäin tavallista. Mulla tulee aina paitsi makean- myös alkoholinhimo. Juominen ja makea kun helpottaa PMS-vatutusta.

Vierailija
9/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia.

Vierailija
10/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kauhea karkkihimo viikko ennen kuukautisia.

Vierailija
11/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vain hirveä nälkä ja jano ennen kuukautisia. Tuntuu, että elimistö haluaa tankata ylimääräistä energiaa ja nestettä, että on mitä vuotaa pois. Olen normaalipainoinen, enkä muulloin ylensyö, eikä tämä ole nostanut painoa vuosien varrella, joten olen kuunnellut kroppaani ja tehnyt mitä se pyytää. 

Vierailija
12/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseä huolestuttaa etupäässä se, että onko jokin vialla, kun oon ennen pystynyt hyvin vastustamaan makeaa? Ei mitään ongelmia ole ollut.

Ap

Vierailija
13/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kierrossa tätä ei tapahdu, mutta välillä tulee juurikin noin puolitoista viikkoa ennen kuukautisten alkamista kova makeanhimo. Myös ruoka maistuu silloin paremmin. Sitten se loppuu kuin napista painamalla.

Vierailija
14/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka kierrossa tätä ei tapahdu, mutta välillä tulee juurikin noin puolitoista viikkoa ennen kuukautisten alkamista kova makeanhimo. Myös ruoka maistuu silloin paremmin. Sitten se loppuu kuin napista painamalla.

Ok. Hyvä tietää. Ei nytkään tee yhtään mieli makeaa. Pitääkin muistaa ensi kerralla juoda energiajuoma, niitä tosin ei kannata juoda kuukautisten aikana, koska pahentaa oireita.

Vierailija
15/15 |
27.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Hyvä tietää. Ei nytkään tee yhtään mieli makeaa. Pitääkin muistaa ensi kerralla juoda energiajuoma, niitä tosin ei kannata juoda kuukautisten aikana, koska pahentaa oireita.

Syö ja juo kunnon ruokaa, unohda tuollaiset lisäainelitkut. Ihan varmasti sun kroppa ei tarvitse sitä mihinkään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä