Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristinuskolle naureskelijat, jotka uskovat horoskooppeihin, energioihin jne.

Vierailija
16.11.2025 |

Tähän törmää paljon pari-kolmekymppisten naisten keskuudessa. Naureskelevat ja halveksivat kristinuskoa, pitävät kristittyjä yksinkertaisina ja typerinä. Sitten taas jos joku kertoo olevansa vaikka buddhalainen, niin se onkin todella mielenkiintoista ja henkevää.

Sitten nämä kristinuskon halvelksujat itse ihan pokkana uskovat horoskooppeihin, käyvät energiahoidoissa jne. Mukava deittikumppani saatetaan hylätä "väärän" horoskooppimerkin vuoksi, aistitaan toisten ihmisten energioita ja sen perusteella tehdään päätöksiä, miten toiseen suhtaudutaan. Uskotaan voimakiviin ja voimaeläimiin. Käydään kaikenlaisissa energiahoidoissa ja äänimaljahoidoissa, mutta samaan aikaan naureskellaan kristityille ja heidän tavoilleen.

Minun on vaikea ymmärtää tätä: miksi kristinuskoa pilkataan niin hanakasti, mutta kaikki muu on ok?

Kommentit (326)

Vierailija
241/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi kristinuskoa pilkataan niin hanakasti, mutta kaikki muu on ok?

Koska ihmiset ainakin alitajuisesti tietävät että Jumala on ja että he tarvitsisivat pelastusta mutta heissä oleva pimeys kaihtaa totuutta.

Taustalla on ehkä monella jonkinlainen pelko, että jos Jeesus on sittenkin totta. 

Luulevaisilla on pelko, että jeesus ei olekaan totta. Siksi huutavat ja julistavat, jotta sisäinen epäilys vaimenisi.

Eri

On Jeesus totta.

Saitko epäilystäsi nyt vähän vaimennettua.

Vierailija
242/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänhengitys aikana:

*Herra Jeesus Kristus Jumalan Poiks*

Ulkoshengityksen aikana:

*Armahda minua syntistä!*

Älä anna egolle tai omille ajatuksille tilaa! Keskity!

Miten sua voi armahtaa kun jauhat epäuskoasi .  Sitä joko uskoo tai ei usko että synti sovitettiin ristillä. 

Jopa Magdalan Marialle Jeesus sanoi: älä enää syntiä tee. Ei oleminen riitä; se vaatii parannusta, jatkuvaa rukousta ja tekoja.

Ei perustu Raamattuun nämä harhat.

Aivan, täytyy olla raamattuun perustuvia harhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänhengitys aikana:

Ulkoshengityksen aikana:

Miten sua voi armahtaa kun jauhat epäuskoasi .  Sitä joko uskoo tai ei usko että synti sovitettiin ristillä. 

Jopa Magdalan Marialle Jeesus sanoi: älä enää syntiä tee. Ei oleminen riitä; se vaatii parannusta, jatkuvaa rukousta ja tekoja.

Ei ollut Magdalan Maria ko nainen. Kertomus totta.

*3Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta

NOIN tässä kohtaa nyt vanha liitto hapatus ja kivittäjät  jotka omiaan kivittää .  Ja uuden liiton tuleva uusi liitto . Jeesus syntyi tähän vanhaan liittoon . Eli sen keskellä. Kristityt ei kivittele.  Jeesus tässä jo näyttää uuden tien . Kivet pois armo tilalle. Miehetkin on huorannut.  Mutta tämä kivittäminen on synagogaa tänäänkin.  Maria magdalasta oli demoneissa Jeesus vapautti tämän juutalaisen naisen . Ennen ristiin naulisemista .  

Vierailija
244/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänhengitys aikana:

Ulkoshengityksen aikana:

Kutkaako alapää?

Vierailija
245/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvaamasi henkilö. En halveksi kristinuskoa, mutta en usko että se Jumala löytyy mistään kirjasta vaan ihan sieltä ihmisen sisältä hiljentyessä meditointiin ja rukoukseen. Raamatussa on paljon hyvääkin kuten Jeesuksen opetukset, mutta vanhan testamentin Jumala oli varsin helposti nokkaansa ottava ja usein jopa väkivaltainen, eikä lainkaan sellainen kuin se rakastava Jumala, jonka minä koen omaksi. Samaten järjestäytyneillä uskonnoilla on tapana kontrolloida ihmisiä. Kun pelotellaan Saatanalla niin on helpompi pitää kansa kurissa.

Jumala on sellainen kuin on siitä riippumatta, mitä sinä toivoisit.

Näin on, eli olematon.

Vierailija
246/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aavikon huuhaat aavikolle. Aavikon hiekkaepäjumalien palvonta kuuluu vain aavikolle. Ota Ukko Ylijumala sydämeesi sinä kurja maanpetturi luopio tai muuten sinun käy kalpaten.

Vierailija
247/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sinä juutalainen joka kivittää muita samasta synnistä mitä itsekin teet ? Vai oletko kristitty joka ei kivitä ketään. 

Vierailija
248/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänhengitys aikana:

Ulkoshengityksen aikana:

*3Kesken kaiken toivat lainopettajat ja fariseukset paikalle naisen, joka oli joutunut kiinni aviorikoksesta. He asettivat hänet Jeesuksen eteen 4ja sanoivat: Opettaja, tämä nainen on avionrikkoja, hänet tavattiin itse teossa. 5Mooses on laissa antanut meille määräyksen, että tällaiset on kivitettävä. Mitä sinä sanot? 6He puhuivat näin pannakseen Jeesuksen koetukselle ja saadakseen sitten aiheen syyttää häntä.

Mutta Jeesus kumartui ja kirjoitti sormellaan maahan. 7Kun he tiukkasivat häneltä vastausta, hän suoristautui ja sanoi: Se teistä, joka ei ole tehnyt syntiä, heittäköön ensimmäisen kiven. 8Hän kumartui taas ja kirjoitti maahan. 9Jeesuksen sanat kuultuaan he lähtivät pois yksi toisensa jälkeen, vanhimmat ensimmäisinä. Kansan keskelle jäi vain Jeesus ja nainen. 10Jeesus kohotti päänsä ja kysyi: Nainen, missä ne kaikki ovat? Eikö kukaan tuominnut sinua? 11Ei, herra, nainen vastasi. Jeesus sanoi: En tuomitse minäkään. Mene, äläkä enää tee syntiä.]*

Mutta tulkinta on sinun tai jonkun harhaoppisen, jota olet kuunnellut.

Vierailija
249/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kuvaamasi henkilö. En halveksi kristinuskoa, mutta en usko että se Jumala löytyy mistään kirjasta vaan ihan sieltä ihmisen sisältä hiljentyessä meditointiin ja rukoukseen. Raamatussa on paljon hyvääkin kuten Jeesuksen opetukset, mutta vanhan testamentin Jumala oli varsin helposti nokkaansa ottava ja usein jopa väkivaltainen, eikä lainkaan sellainen kuin se rakastava Jumala, jonka minä koen omaksi. Samaten järjestäytyneillä uskonnoilla on tapana kontrolloida ihmisiä. Kun pelotellaan Saatanalla niin on helpompi pitää kansa kurissa.

Sinä voit _kokea_omaksesi vaikka pelle hermannin, mutta oppi on oppia. Omasi on omaa harhaoppiasi suoraan hatustasi.

Mistä tiedät, että sinun oppisi ei ole harhaoppia? Raamatun todenpitävyyttä ei voi todistaa sillä Raamatulla.

Vierailija
250/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sisäänhengitys aikana:

Ulkoshengityksen aikana:

Kutkaako alapää?

Sinulla on syntisiä ajatuksia. Rukoile parantuaksesi

Vierailija
251/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua . 

Vierailija
252/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

miksi kristinuskoa pilkataan niin hanakasti, mutta kaikki muu on ok?

Koska ihmiset ainakin alitajuisesti tietävät että Jumala on ja että he tarvitsisivat pelastusta mutta heissä oleva pimeys kaihtaa totuutta.

Taustalla on ehkä monella jonkinlainen pelko, että jos Jeesus on sittenkin totta. 

Luulevaisilla on pelko, että jeesus ei olekaan totta. Siksi huutavat ja julistavat, jotta sisäinen epäilys vaimenisi.

Eri

On Jeesus totta.

Saitko epäilystäsi nyt vähän vaimennettua.

Katsos, minä olen sillä tavalla mukavassa tilanteessa, että minulla ei ole enää lainkaan epäilystä tai epätietoisuutta, vaan minä tiedän.

Vierailija
253/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, eli olematon.

Ei ole olematon.

Vierailija
254/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ainoa oikea Jumala. Se, että Jumala lähettää vedenpaisumuksia sun muita katastrofeja ei ole rakkautta eikä siksi myöskään voi olla Jumala.

Vierailija
255/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hörhöilyn puolesta ootte kaikki samalla viivalla. Kirkon diakoniatyö sentään tarjoaa niin henkistä kuin taloudellista tukea tarvitseville, propsit siitä. 

Vierailija
256/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hu@raaminen on syntiä, aviorikos on syntiä ja homous on syntiä. Yllättyneitä ovat: ______

Vierailija
257/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakkaus on ainoa oikea Jumala. Se, että Jumala lähettää vedenpaisumuksia sun muita katastrofeja ei ole rakkautta eikä siksi myöskään voi olla Jumala.

Olen pahoillani, mutta olet käsittänyt väärin.

Vierailija
258/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on, eli olematon.

Ei ole olematon.

On on, minä tiedän, että on olematon. Olen katsos siinä onnellisessa asemassa, että tiedän. Olen pahoillani, että olet vääräsä.

Vierailija
259/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Horoskoopeista.

En katso uskovani naistenlehtien hömppähoroskooppeihin, mutta olen harrastanut astrologiaa parikymmentä vuotta. Se toimii. Siinä maailmaa hahmotetaan energioiden, arkkityyppien ja laatujen kautta. Astrologiaa on erilaista. Voi keskittyä ennustavaan, psykologiseen, karma-astrologiaan jne. Itse olen enemmän harrastanut hellenististä. Mutta en pidä sitä uskontona, ainoastaan tapana hahmottaa maailma. Tavallaan kuin uuden kielen opetteluna. Uskonnollisesti olen vapaa. 

Vierailija
260/326 |
16.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On on, minä tiedän, että on olematon. Olen katsos siinä onnellisessa asemassa, että tiedän. Olen pahoillani, että olet vääräsä.

Onnea matkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi