Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (398)

Vierailija
181/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomia nelikymppisiä naisia on yhä vain enemmän, koska nykyään lasten hankkimista ei pidetä itsestäänselvyytenä, ja hyvä niin. Yleensä nämä itsestään huolehtivat, lapsettomat nelikymppiset naiset kuitenkin ovat korkeasti koulutettuja ja työkeskeisiä, ja heillä on korkeat kriteerit miehelle. Ystävättäreni kautta nettideittailun maailmaan tutustuneena voin sanoa, että sivistyneitä, hyvännäköisiä neli-viisikymppisiä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Ja tällaiset harvinaisuudet ovat kovin kilpailtuja.

Tuohon päälle jos mies on vielä hankkinut vasektomian, eli vapauttaa naisen hormonaalisen ehkäisyn käytöstä. Iso helpotus monelle.

Montako tällaista yksisarvista on vapailla markkinoilla?

Eihän nuo ulkoiset jutut ole mitään. Koska jos kuvailemasi -sinun mielestäsi täydellinen, minun mielestäni ei- mies on vapaana, hän ei välttämättä ole luonteeltaan lainkaan sopiva.

Minulle luonne on se, mikä merkkaa, ja moni kuvailemasikin on hyvin itsekeskeinen ja itsekäs

Vierailija
182/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos itse on hoikka ja lapseton eikä halua lapsia niin miksei samaa saa toivoa naiselta?

Koska jos mies on lihava,se johtuu laiskuudesta,  jos taas nainen, silloin se on geeneistä ja hormooneista johtuvaa(ei siis itsestä).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton vaatimus, mikä se on? 

Vierailija
184/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen on papparainen. Se on tosiasia.

Onko samanikäinen nainen sitten mummeli? Ilmeisesti on, raskautuu vain tuurilla.

Nelikymppiset naiset saa lapsia sen ei pitäisi olla ongelma. Tässä nyt näyttää se ongelma olevan vaan se että halutaan just se nuori nainen. Ongelmia tulee kuitenkin todennäköisesti juuri miehelle jos sen nuoremman naisen sattuisi saamaan.

Kun miesten testosteronitasot alkaa laskemaan siinä neljänkympin korvilla ja viiskymppisenä saattaa tulla jo ne erektio-ongelmatkin. Se nuori katseenkestävä ehkä hyvinkin kaunis nainen alkaa kyllä vilkuilla niitä nuorempia miehiä. Näitä tällaisia avioeroja on tuolla julkkisten puolella paljonkin nähty. Ei se nainen kovin kauaa jaksa katella potenssiongelmaista.

Vierailija
185/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo etsin urheilullista naista niin eikös 10 läskiä naista kirjoittanut minulle ja kehuivat miten liikkuvaisia ovat vaikka 30 kg ylipainoa.

Vierailija
186/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ensimmäinen kysymys nelikymppiselle miehelle olisi, että mitä hän on tehnyt viimeiset 20 vuotta, kun keski-iässä alkaa naista etsiä.

Nauttinut elämästään?

Ollut töissä maailmalla?

Ei ole kiinnostanut suhde?

Miksi parisuhteeseen pitäisi kiirehtiä 20-vuotiaana kun ihmisen aivot eivät edes ole kehittyneet silloin täysin.

Ihmiset tapaavat toisiaan vielä myöhemmälläkin iällä. Ei siinä mitään kiirettä tarvitse pitää. Lisääntyminenkin on täysin vapaaehtoinen asia, ei elämän edellytys.

Nauttinut elämästään. Joo tuo tuleekin ensimmäisenä naiselle mieleen jos miehellä ei lapsia vielä keski-ikäisenäkään. Ja sellaisen miehen luonne kyllä jatkuu ihan samanlaisena nautinnonhaluisena eteenpäinkin vaikka niitä lapsiakin tulisi ja avioliittoonkin menisi.

Tuo on se viimeisin miestyyppi mitä kukaan nainen haluais koska ongelmia parisuhteessa piisaa. Uskollisuus ja toisen huomioiminen parisuhteessa on haasteellista tällaiselle tyypille mutta seikkailunhalu ja naisten piirittäminen ja vikittely sitäkin enemmän. Eli pelkkiä ongelmia tiedossa.

Miksi tuollainen mies sitten edes haluaa lapsia vai oliko se pointti kuitenkin just se nuori nainen jolla halu saada lapsia eikä oman ikäiset miehet ehkä vielä halua niitä joten saattaisi jopa tärpätä keski-ikäisellä miehelläkin. Voi voi seikkailijoita välttäkää kaikki naiset pelkkää surkeutta tiedossa.

Vierailija
187/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treffeille tuli kerran todella lihava nainen  jonka kävely oli vaivalloista. Kehui viestissä miten liikkuu paljon ja on urheilullinen ja kuva oli varmasti sen siskon. Järkytyin todella koska ylipainoa oli 50 kg. Yritä nyt siinä selittää sille ettei kiinnosta.

Vierailija
188/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen ja seuraa ei löydy. Kun en anna pilsua. Heh

Nainen ei käytä alapäästään sanaa pilsu.

Vierailija
189/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?

Miksi sitten naiset ei saa haluta samaa, vaan teidän miesten mielestä naisten aina pitäisi alentaa rimaansa? 

Voisko joku mies vastata tähän? Miksi täällä hoetaan aina että naisten pitäisi laskea rimaa?

Koska itsekäs mies ei halua sitä itse tehdä.

Vierailija
190/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo etsin urheilullista naista niin eikös 10 läskiä naista kirjoittanut minulle ja kehuivat miten liikkuvaisia ovat vaikka 30 kg ylipainoa.

Sinulla on alun alkaenkin ollut väärät kriteerit. Oletko läski itse? Tai muuta päävammaa.

Vierailija
191/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aisuri huolii sinut varmasti.

Vierailija
192/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen ja seuraa ei löydy. Kun en anna pilsua. Heh

Nainen ei käytä alapäästään sanaa pilsu.

Kun teeskentelijä on vielä tyhmä. Eli T Y H M Ä 

Vierailija
193/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku aisuri huolii sinut varmasti.

Taas sosiaalisesti taidoton mies "osallistuu".

Vierailija
194/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toki jokainen voi toivoa oman makunsa mukaista kumppania, MUTTA mua häiritsee ihan hirveesti näissä miesten toiveissa

1. kaikki keskittyy ulkoisiin puitteisiin

2. mies itse on ihan seinästä reväistyn näköinen ulkoisesti ja sisäisesti kuin tyhjä tynnyri, eikä reflektoi tippaakaan, mitä itse tuo suhteeseen.

Olen samaa mieltä. Miehet harvoin osaavat sanoittaa, ketä ovat, mitä mielipiteitä heillä on, mikä heitä kiinnostaa, mikä heitä liikuttaa, mitkä ovat heidän unelmansa ja missä näkevät itsensä muutaman vuoden päästä. Heillä on kova vaatimuslista naisen ulkoisista ja seksuaalisista ominaisuuksista. Kaikki vaatimukset ovat pelkkää pintaa eikä edes niitä osata sen kummemmin avsta. He eivät ajattele, he vain haluavat. Osa miehistä on täysin onttoja, empatiakyvyttömiä. Tämän vuoksi olen ollut jo vuosia yksin. Mitä teet tyhjäpäisellä kumppanilla? Istut hänen kanssaan vaiti sohvalla puhelin kädessä? Iltaisin mies masturboi kehollasi? Hyi helv. Ei kiitos. 

Vierailija
195/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fakta on: parikymppinen nainen ei halua isoisänsä ikäistä kumppania.

Parikymppisen isoisä on 40-vuotias? Ja mikä helvetin kumppani? Ymmärtääkseni kyse on parisuhteesta eikä yrityksestä.

Vanhus sepustaa

Vierailija
196/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läskiä sinkkuäitiä on kiva kiusata :DDD

Ilo kiusaamisesta kertoo sinusta kaiken eikä se ole myönteistä.

Vierailija
197/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa. 

Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen. 

40-vuotias ei ole nuori tai nuorehko.

Ei ap sanonut mitään iästä,  jota hakee. Oletin sen olevan häntä nuorempi kuten yleensä miehillä on.

Ja minulle 40--vuotias on nuorehko,  koska itse olen 64.

Mutta se nyt ei ollut olennaista, vaan kritisoin kommenttia,  jossa pidettiin jotenkin tosi vaativana hoikan haluamista.

Ihan perusjuttu.  Valitettavasti vain vaikeampaa ja vaikeampaa kun etenkin naiset paisuvat kuin pullataikina. 

Aloittaja on nainen joka ihmettelee asiaa.

Vierailija
198/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ylipäätään tuo ajatus että nainen haaveilisi perheestä miehen kanssa on ihan absurdi. En ole koskaan haaveillut miehestä. Miehen"kaipuuni" on hyvin satunnaista ja kerta toisensa jälkeen totean, että se ei edes kohdistu miehiin vaan johonkin sisäiseen kuvitelmaani mieheydestä, joka ei ole totta. Kun katson oikeita miehiä, en koe minkäänlaista kaipuuta tai halua.

Oletkohan lesbo?

Vierailija
199/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei tainnut nyt ihan aueta koko ketjun pointti, mutta siis mikä ihmeen ongelma ihmisillä on siinä, että mies tai nainen laittaa näihin Tindereihin sun muihin omat preferenssinsä? Eikö noi äpit ja muut oo juuri sitä varten? Säästetään kaikkien aikaa eikä tarvitse sitten pettyä.

Toki on sallittua toivoa tietynlaista kumppania.

Mutta tässä on pari ongelmaa kuitenkin. Jos toiveet eivät ole yhtään realistisia, se kertoo henkisestä kypsymättömyydestä. Yleensä aikuinen ihminen on oppinut hyväksymään omat puutteensa, jolloin vastaavia puutteita on helpompaa hyväksyä myös kumppanissa. Jos joku luettelee tukun toiveita joita selkeästi ei itsekään täytä, niin kyllä siitä vähän outo vaikutelma tulee. Luultavasti tällainen henkilö vaatii myös parisuhteessa toista siivoamaan enemmän kuin itse siivoaa, tai on itse pihi mutta ei salli samaa toiselle, tai jotain muuta yhtä rasittavaa.

Sitten se toiveiden luetteleminen kauppalistan omaisesti. Siis laitat speksit sisään ja odotat että vastapuoli arvioi itseään suhteessa listaasi, ja että sinulle laittaa sitten tykkäyksiä vain vaatimukset täyttävät henkilöt? Tällainen odotus kertoo sekin kypsymättömyydestä ja/tai sosiaalisten taitojen puutteesta. Jokainen ymmärtää että jos laitat sinne vaikkapa "Ei pettäjille ja valehtelijoille", niin tasan samat pettäjät ja valehtelijat sieltä silti laittavat sinulle tykkäyksiä. Ihminen harvemmin itselleen myöntää olevansa puutteellinen, vaikka tietäiskin esim. joskus pettäneensä aiempaa kumppania tai joskus valehtelevansa. Samoin jos etsit vaikkapa "sopusuhtaista" tai "hoikkaa" kumppania, niin emme me muut voi oikeasti tietää minkälainen vartalo on juuri sinulle riittävän hoikka.

Fiksumpi deittailija pitää nämä listat omana tietonaan ja katsoo kuvista millä tasolla vastapuoli liikkuu siinä sopusuhtaisuudessa tai hoikkuudessa, ja profiilitekstiä tutkimalla arvioi vaikuttaako henkilö esim. rehelliseltä. On melko laiskaa ja typerää yrittää ulkoistaa tätä arviointia arvioinnin kohteelle itselleen. Lisäksi se vaikuttaa esineellistävältä, ikään kuin olisit jostain liikkeestä tilaamassa haluamasi kaltaista kumppania. Tulee tunne että henkilö ei ole tosissaan liikkeellä tai ei ymmärrä ihmissuhteista paljonkaan. Ei jatkoon.

Itse kerron profiilissa millaista elämää haluaisin kumppanin kanssa elää ja minkälaisia juttuja harrastaa. Ulkoäöstä en ole tarkka jos mies on muuten todella kiva ja minulle sopiva, mutta tiettyjä ulkonäköjuttuja on joita en pysty ajattelemaan omalla kumppanilla. Sen sijaan että luettelisin niitä profiilissa, pyyhin yksinkertaisesti vasuriin ne tyypit joilla näitä piirteitä on. Eivät he tee mitään sillä tiedolla että eivät satu sopimaan juuri minun ulkonäkökriteereihini.

Yhteenvetona: vaatimuslistojen laatijat luovat itsesään kuvan että he eivät osaa yhtään katsoa asioita toisen ihmisen näkökulmasta. Sellainen ihminen on kuitenkin parisuhteessa kamalan hankala kumppani, juuri siitä syystä että hän ei osaa asettua kumppaninsa asemaan, jolloin moni yhteistyö- ja  neuvottelutilanne menee kovin raskaaksi.

Vierailija
200/398 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

Nelikymppinen, lapseton nainen se vasta myöhässä onkin. 

Kaikki eivät halua (tai voi saada) lapsia. Kaikki eivät myöskään halua naimisiin tai välttämättä edes parisuhdetta. Silloin ei olla myöhässä yhtään mistään. 

jos tuota pidetään normina tulee aloittaa hätätila suomessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi