Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (242)

Vierailija
141/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ja nainen eivät ole tasavertaisia eivätkä tasavetoisia mitä sillä nyt sitten tarkoititkin.

Eli naisen ei siis kannata ryhtyä suhteeseen.

Naiset haluavat paremman kuin itse ovat niin selitä miten voi olla tasavertainen.

Vierailija
142/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?

Miksi sitten naiset ei saa haluta samaa, vaan teidän miesten mielestä naisten aina pitäisi alentaa rimaansa? 

Voisko joku mies vastata tähän? Miksi täällä hoetaan aina että naisten pitäisi laskea rimaa?

No se varmaan johtuu siitä, että miehiä ja naisia on noin yhtä paljon ja he ovat ulkonäöllisestikin melko tasoissa. Jos tavisnaiselle ei kelpaa tavismies, niin silloin on naisen rima liian korkealla. Jos nainen on päässyt joskus selfieen jonkun hottisjulkkiksen kanssa tai ollut yhden yön syvällisesssä ihmissuhteessa jonkun ympärikännissä olleen rikkaan komistuksen kanssa tai muuten saanut tällaiselta huomiota, se ei tarkoita, että nainen olisi tällaisten tasoa.

Missä ihmeen unimaailmassa sä asut? Ihan sekavaa horinaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies nyt mitään mummoa enää halua kotinurkille pyörimään.

Vierailija
144/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

Alkaa olla vanha lasten saamiseen.

Nainen on vanha lasten saamiseen.

Niin on mieskin, ja varsinkin mies. Mälli on jo huonoa tuin ikäisellä. 

Miten on huonoa? Miksi kaikkien kuuluisien vanhojen pappojen lapset ovat normaaleja? Siittiöitä tulee miehellä kokoajan lisää. Naisella ei munasoluja tule lisää vaan niiden määrä vähenee jatkuvasti, varsinkin 30 ikävuoden jälkeen. Sori siitä.

Ne kuuluisien pappojen vaimot voivat halutessaan saada vaikka 25-vuotiaiden kuuluisien miesten siittiöitä. Sori siitä.

Vierailija
145/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana naisena ihmettelen vuodesta toiseen miten kehtaatte solvata naisia ja kuvittelette saavanne naisen. En minä edes katso miestä päin joka kiusaa ylipainoisia.

Vieläkin, miten se on kiusaamista jos yksinkertaisesti ilmaisee ettei syty xyz piirteistä? Onko se kiusaamista kun nainen sanoo ettei halua duunaria? Onko se kiusaamista jos ei syty ihmiselle jolla on iso nenä? 

No juuri siten. Ei sinun tarvitse erikseen tiedottaa koiranpaskalle maassa, että "EN HALUA SYÖDÄ SINUA HYI HELVETTI" vaan kävelet ohi vaan.

Vierailija
146/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on oma lapsi, eikä mua kiinnostaisi tippaakaan leikkiä jotain isäpuolta jonkun toisen lapsille. Mä olen yli nelikymppinen mies, jolla hiusraja ei pakene, pukeudun siististi, partaa on, mutta ei risupartaa enkä ole lainkaan ylipainoinen vaan itseasiassa ikäisekseni varsin hyvässä kunnossa, onko mun kohdalla ok, että haluan naisen jolla ei ole lapsia tai jos on niin että olisivat jo aikuisia? 

Minkä ikäinen sun lapsi on?

Vierailija
147/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä nyt vähän ohi, mutta tää oli yhden miehen teksti:

"Haussa katseenkestävä, sopusuhtainen, omillaan toimeentuleva nainen. Itse olen huumorintajuinen ja lapsirakas"

Ööö... naiselle esitetään vaatimukset joita itse ei pysty täyttämään? 

Tuossa haussa oli erikoinen vaatimus. Vihjataan lapsentekoon ja omaan toimeentuloon... siis mies hakee yksinhuoltajaa tai omalle jälkikasvulleen elättäjää.

Tuossa haettiin haettiin kumppania ns. tositarkoituksella, eivsen kummempaa. Mies ei hakenut pikaista seksiseuran. Ainakin aiemmin lapset kuuluivat normi parisuhteeseen.

Vierailija
148/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten on huonoa? Miksi kaikkien kuuluisien vanhojen pappojen lapset ovat normaaleja? Siittiöitä tulee miehellä kokoajan lisää. Naisella ei munasoluja tule lisää vaan niiden määrä vähenee jatkuvasti, varsinkin 30 ikävuoden jälkeen. Sori siitä.

Ne kuuluisien pappojen vaimot voivat halutessaan saada vaikka 25-vuotiaiden kuuluisien miesten siittiöitä. Sori siitä.

Eivät saa 😅

Vierailija
149/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?

Miksi sitten naiset ei saa haluta samaa, vaan teidän miesten mielestä naisten aina pitäisi alentaa rimaansa? 

Voisko joku mies vastata tähän? Miksi täällä hoetaan aina että naisten pitäisi laskea rimaa?

No se varmaan johtuu siitä, että miehiä ja naisia on noin yhtä paljon ja he ovat ulkonäöllisestikin melko tasoissa. Jos tavisnaiselle ei kelpaa tavismies, niin silloin on naisen rima liian korkealla. Jos nainen on päässyt joskus selfieen jonkun hottisjulkkiksen kanssa tai ollut yhden yön syvällisesssä ihmissuhteessa jonkun ympärikännissä olleen rikkaan komistuksen kanssa tai muuten saanut tällaiselta huomiota, se ei tarkoita, että nainen olisi tällaisten tasoa.

Tavismiehen ja tavisnaisen taso ei ole sama, sillä toinen on miellyttämisenhaluisempi ja toinen noh... monella tavalla ongelmaisempi.

Eläintaloudessa vanhoja koiraita ei haluta edes syödä, koska haisevat paskalta eli kehonkoostumus on pilalla. 

Vierailija
150/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jo yli 40v nainen normaalipainpinen mutta ennen nuorempans ilin oikeasti hoikka painoin 45-53 kg koko aiemman aikuiselämän. Olin myös hyvin kaunis ,kuulemma nykyäänkin.

En ollut koskasn kiinnostunut noin vanhoista miehistä.poikaystäväni olivat joko tasan samanikäisiä tai nuorempia.koska olin kaunus niin. Ei minun tarvinnut olla minkään vanham 40v ukon kans. Onhan se eri fiilus kun joku komea tosi lihaksikas itseä 7v nuorempi mies oikeasti käyttäytyy suojelevasti itseä kohtaan eli aidosti välittää. Vähän niimkuin elokuvista. Helposti hoikkana kauniina naisena tuohon jäi koukuun.

Vierailija
151/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Haussa katseenkestävä, sopusuhtainen, omillaan toimeentuleva nainen. Itse olen huumorintajuinen ja lapsirakas"

Tuossa haussa oli erikoinen vaatimus. Vihjataan lapsentekoon ja omaan toimeentuloon... siis mies hakee yksinhuoltajaa tai omalle jälkikasvulleen elättäjää.

Tuossa haettiin haettiin kumppania ns. tositarkoituksella, eivsen kummempaa. Mies ei hakenut pikaista seksiseuran. Ainakin aiemmin lapset kuuluivat normi parisuhteeseen.

Opettele oikeinkirjoitus! 

Vierailija
152/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo mikään kohtuuton vaatimus ole. Jos siis mies on itse haluttava yksilö.

Vierailija
153/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eivät tosiaan ole kohtuuttomia vaatimuksia nuo.

Mies: huumorintajuinen ja lapsirakas. Ei mitään mainintaa omasta toimeentulosta, eikä ulkoisesta olemuksesta.

Tämä! Kääntäkääpä toisinpäin eli jos nainen olisi kirjoittanut tuon, olen huumorintajuinen ja lapsirakas (mitkä ovat todella hyviä piirteitä ihmisessä), mutta miehen tulee olla sopusuhtainen, katseenkestävä ja omillaan toimeentuleva. Oisko ok? Niin. Tästäpä nyt ne tasoteoria harhat päälle että naisille kelpaa vain se laatikkoleukalentäjäkirurgi.

Vierailija
154/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin tämähän on juuri kumottu ja todettu että nimenomaan munasolut eivät vanhene tai niiden laatu ei muutu siinä missä sperman laatu laskee juuri siksi, että niitä tuotetaan siitä mitä mies on. Vanha ukko on haiseva ja mätänevä lihamöykky. 

Vierailija
155/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siittiöiden laatu huononee vanhetessa. Fakta. 

Toki joillain paljon liilkkuneilla ja fyysistä työtä tehneillä vanhoilla tervaskannoilla voi olla enemmän ja elinvoimaisempia siittiöitä, kuin nykynuorilla, jotka ovat tuhonneet siittiönsä mm. istumalla. Aiheesta löytyy tietoa.

Mutta se, kelpaavatko ne fyysistä työtä tehneet papat nuorille naisille on eri asia. 

Vierailija
156/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuuluisien pappojen vaimot voivat halutessaan saada vaikka 25-vuotiaiden kuuluisien miesten siittiöi

Kyllä saavat 😅

Vierailija
157/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen, lapseton nainen se vasta myöhässä onkin. 

Miten niin?

Vierailija
158/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hoikkana naisena ihmettelen vuodesta toiseen miten kehtaatte solvata naisia ja kuvittelette saavanne naisen. En minä edes katso miestä päin joka kiusaa ylipainoisia.

Vieläkin, miten se on kiusaamista jos yksinkertaisesti ilmaisee ettei syty xyz piirteistä? Onko se kiusaamista kun nainen sanoo ettei halua duunaria? Onko se kiusaamista jos ei syty ihmiselle jolla on iso nenä? 

No juuri siten. Ei sinun tarvitse erikseen tiedottaa koiranpaskalle maassa, että "EN HALUA SYÖDÄ SINUA HYI HELVETTI" vaan kävelet ohi vaan.

Olemme anonyymilla keskustelupalstalla ketjussa, jonka aihe on "Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen."

Jos ketju olisi "en halua matalapalkkaduunaria tai isomahaista miestä", et todennäköisesti näkisi mitään ongelmaa. Ongelma on aina vaan se, jos mies ilmaisee minkäänlaisia kriteerejä. 

Vierailija
159/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen unimaailmassa sä asut? Ihan sekavaa horinaa.

Mitä horinaa tuossa oli? Jostakinhan ne kuvitelmat omasta ylemmyydestä samantasoisiin miehiin verrattuna tulevat. Muutenhan tavisnaiset ja tavismiehet löytäisivät toisensa. Mikä on mielestäsi se syy? Mediassa on ollut monta kertaa juttua, kun ihan tavallisen näköinen nainen valittaa,kun ei edes Helsingistä löydy hänelle miestä.

Vierailija
160/242 |
15.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Siittiöiden laatu huononee vanhetessa. Fakta."

Pääosin kyllä. Siittiöiden telomeerit tosin pitenevät, ja siitä saattaa olla jopa hyötyä. Olennaisempaa kuitenkin on se, on että jos 25-vuotias mies siittää terveen lapsen vaikka 95 %:n todennäköisyydellä ja 50-vuotias mies 92 %:n todennäköisyydellä, niin molempien lapset ovat todennäköisesti terveitä, vaikka varsinkin tiettyjen sairauksien ja kehityshäiriöiden riskit ovat selvästi suuremmat vanhemmalla isällä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan