Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Kommentit (242)
Nelikymppinen on papparainen. Se on tosiasia.
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei tainnut nyt ihan aueta koko ketjun pointti, mutta siis mikä ihmeen ongelma ihmisillä on siinä, että mies tai nainen laittaa näihin Tindereihin sun muihin omat preferenssinsä? Eikö noi äpit ja muut oo juuri sitä varten? Säästetään kaikkien aikaa eikä tarvitse sitten pettyä. Ja miten tuo eroaa siitä kun nelikymppiset naiset etsii miestä joka pitää huolta itsestään ja on taloudellisesti vakaa tai jotain vastaavaa? Mulla on oma lapsi, eikä mua kiinnostaisi tippaakaan leikkiä jotain isäpuolta jonkun toisen lapsille. Mä olen yli nelikymppinen mies, jolla hiusraja ei pakene, pukeudun siististi, partaa on, mutta ei risupartaa enkä ole lainkaan ylipainoinen vaan itseasiassa ikäisekseni varsin hyvässä kunnossa, onko mun kohdalla ok, että haluan naisen jolla ei ole lapsia tai jos on niin että olisivat jo aikuisia? Entä se etten halua ylipainoista naista? Ja onko ok jos en haluaisi kuin korkeintaan pari vuotta itseäni vanhemman tai enintään kymmenen v
Pitäisikö sen naisen sitten olla äitipuoli sinun lapsellesi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.
Alkaa olla vanha lasten saamiseen.
Nainen on vanha lasten saamiseen.
Niin on mieskin, ja varsinkin mies. Mälli on jo huonoa tuin ikäisellä.
Miten on huonoa? Miksi kaikkien kuuluisien vanhojen pappojen lapset ovat normaaleja? Siittiöitä tulee miehellä kokoajan lisää. Naisella ei munasoluja tule lisää vaan niiden määrä vähenee jatkuvasti, varsinkin 30 ikävuoden jälkeen. Sori siitä.
Sperman laatu laskee rajusti kolmenkympin jälkeen. Sori siitä. Miehen spermalla on suora vaikutus mm. keskenmenoihin ja kromosomihäiriöihin.
Ei laske rajusti. Piikkaa 27-28 vuoden iässä ja laskee siitä tasaisesti. Miksi miehen ja naisen ero ottaa niin koville?
Niin että sun lapsen pitää kyllä kelvata sille naiselle mutta et katso päinkään jos naisella on lapsi/lapsia aiemmasta liitosta? Onko yhtään käynyt mielessä että niillä lapsilla todennäköisesti on isä, joka pitää niistä huolta.
Mikä ongelma ap sinulla on miesten toiveista?
Vierailija kirjoitti:
Onko samanikäinen nainen sitten mummeli? Ilmeisesti on, raskautuu vain tuurilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, eipä tuossa mitään ihmeellistä ole ettei normaalipainoisia ja lapsettomia naisia löydy. Kyläpyöräisiä laarditankkereita sen sijaan tuntuu olevan 9/10 naisista nykyään, niin sama olla sitten kokonaan ilman kuin tyytyä täysin laaduttomaan pskasakkiin.
Samalla lailla mihillä on standardit kuin naisillakin, vai oliko siinä teidän ä m m m i e n iänkaiken naukumassa tasa-arvossa joku ongelma vai?!
Exälläkö siellä taas jäänyt levy jumiin?
Ja siellä päässä nähtävästi kalikka kalahti ja piski ulahti?
Vierailija kirjoitti:
"Siittiöiden laatu huononee vanhetessa. Fakta."
Pääosin kyllä. Siittiöiden telomeerit tosin pitenevät, ja siitä saattaa olla jopa hyötyä. Olennaisempaa kuitenkin on se, on että jos 25-vuotias mies siittää terveen lapsen vaikka 95 %:n todennäköisyydellä ja 50-vuotias mies 92 %:n todennäköisyydellä, niin molempien lapset ovat todennäköisesti terveitä, vaikka varsinkin tiettyjen sairauksien ja kehityshäiriöiden riskit ovat selvästi suuremmat vanhemmalla isällä.
Älä pilaa mummojen tunteita faktoilla.
Tännekö se trolli pesiytyi vaihteeksi?
Fakta on: parikymppinen nainen ei halua isoisänsä ikäistä kumppania.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ensimmäinen kysymys nelikymppiselle miehelle olisi, että mitä hän on tehnyt viimeiset 20 vuotta, kun keski-iässä alkaa naista etsiä.
Nauttinut elämästään?
Ollut töissä maailmalla?
Ei ole kiinnostanut suhde?
Miksi parisuhteeseen pitäisi kiirehtiä 20-vuotiaana kun ihmisen aivot eivät edes ole kehittyneet silloin täysin.
Ihmiset tapaavat toisiaan vielä myöhemmälläkin iällä. Ei siinä mitään kiirettä tarvitse pitää. Lisääntyminenkin on täysin vapaaehtoinen asia, ei elämän edellytys.
Vierailija kirjoitti:
Niin että sun lapsen pitää kyllä kelvata sille naiselle mutta et katso päinkään jos naisella on lapsi/lapsia aiemmasta liitosta? Onko yhtään käynyt mielessä että niillä lapsilla todennäköisesti on isä, joka pitää niistä huolta.
Ei kannata ikinä sekaantua yh-äitiin. Ei mielellään edes huvittelun kannalta.
Olen tuollainen, 37v nainen, palkkakin on reippaasti yli keskitason. Miksi ottaisin 40v miehen, kun saan nuoremmankin :)
Vierailija kirjoitti:
Fakta on: parikymppinen nainen ei halua isoisänsä ikäistä kumppania.
Parikymppisen isoisä on 40-vuotias? Ja mikä helvetin kumppani? Ymmärtääkseni kyse on parisuhteesta eikä yrityksestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko samanikäinen nainen sitten mummeli? Ilmeisesti on, raskautuu vain tuurilla.
Nelikymppinen mies saa hedelmällisen naisen paljon todennäköisemmin raskaaksi kuin toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka.
Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa.
Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen.
Jos mies itse on nelikymppinen ja naiselle vaatimukset on nuori ja hoikka ja katseenkestävä. Siis keski-ikäisen miehen vaatimuslista tuo mutta onko se nelikymppinen mies itse hoikka ja katseenkestävä sekä muutenkin miellyttävä sen parikymmentä vuotta nuoremman silmissä.
Useimmat nelikymppiset miehet näyttävät kyllä ihan ikäiseltään keski-ikäisiltä mieheltä. Ja tosiaan naista varmasti hämmentää miksi mies ei ole pariutunut ja perustanut perhettä jo aiemmin? Onko sellainen minä-minä-tyyppi. Eli kun MINÄ haluan niin minun pitää saada muusta viis. Tuollaisen kanssa parisuhteen onnellisuus loistaa poissaolollaan ja eroa pukkaa melko pian. Ja siksipä se sinkkuus onkin läsnä vielä keski-ikäisenä. Naisessa ei mikään muu kiinnosta kuin ulkokuori. Rakkaus on muuta siinä rakastutaan yleensä ensin siihen persoonaan ja sitten se onkin menoa.
Vierailija kirjoitti:
Olen tuollainen, 37v nainen, palkkakin on reippaasti yli keskitason. Miksi ottaisin 40v miehen, kun saan nuoremmankin :)
Ei voi olla mahdollista. Palstan naiset sanovat että naisten on vaikeampi saada miehiä kuin miesten naisia.
Jos itse on hoikka ja lapseton eikä halua lapsia niin miksei samaa saa toivoa naiselta?
Exälläkö siellä taas jäänyt levy jumiin?