Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (398)

Vierailija
341/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi kolmekymppiset sinkkuäidit laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille, kuitenkin tietävät sen etteivät saa osumia heiltä.

Kannattaisi laittaa niille miehille jolla on myöskin lapsia.

mitä tarkoitat? Moni lapseton mies asuu uusperheessä ja on täysin tyytyväinen.

Lapseton on eri asia kuin lapsivapaa.

Lapseton haluaa saada lapsia, joko biolapsia tai muuten.

Lapsivapaalla (velalla) ei ole lapsia koskaan.

On päivänselvää että jotkut lapsettomat pariutuvat lapsiperheellisen kanssa, koska saavat siten haluamansa lapsiperheen.

Puhutaanko siis oikeista asioista oikeilla nimillä, kiitos.

Vierailija
342/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nelikymppinen perheellinen mies ja kyllä ne omat kaveripiirin sinkkumiehet on joko sellaisia ikisinkkuja etteivät kelpaa naisille vakavampaan suhteeseen tai sitten eronneita. Itselle olisi naisena red flag jos mies on hylännyt perheensä, varsinkin jos pieniä lapsia.

Nämä ikisinkut on sitten mm. varakas super pihi, joka itsekäs sekä tosi persu tyyppi jonka kielenkäyttö alatyylistä ja elintavat huonot. Miksi kukaan nuori nainen ottaisi keski-ikäistä ukkoa riesakseen, kiva vaihtaa vaippoja kohta miehelle -fetissi.?

Miksi olet kavereita tuollaisten tyyppien kanssa joita noin halveksut? Ihan aiheesta kyllä halveksut, mutta sinussa on se red flag että hengaat tuollaisten miesten kanssa. Jos perheensä hylännyt mies on red flag naiselle, niin miksi se ei ole red flag myös sinulle?

"Et tainnut ymmärtää, kuvailin tuossa miltä nämä sinkut ikäiseni miehet näyttävät sinkkunaisen näkökulmasta katsottuna. En minä heitä sinkkunaisen kiinnostuskiikareilla tarkastele vaan he ovat minun lapsuudesta tuttuja kavereitani."

Miten siinä on eroa? Jos ymmärrät että tyyppi olisi kusipää naisten näkökulmasta, niin miksi hän ei ole kusipää myös sinun näkökulmastasi? 

Näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, esim. miten he kohtelevat muita, toimivatko puheidensa mukaan vai ovatko tekopyhiä jne. se määrittää haluanko olla heidän seurassaan missään merkeissä. Vasta sitten tulee ajatukset siitä olisivatko he potentiaalisia kumppaneita. Jos en voisi kunnioittaa jotakuta kumppanina, niin en voisi kunnioittaa häntä myöskään ystävänä, ja toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoikka ja lapseton nelikymppinen nainen. Ihan realistisia nuo vaatimukset mielestäni ovat, ja vaadin totta kai samaa myös miehiltä.

Vierailija
344/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset voivat olla kavereita ja tuttavia keskenään vaikka heidän elintapansa tai vaikka mielipiteensä eroaisivat toisistaan. Itseasiassa aika ahtaaksi teet maailman jos kelpuutat vain täysin kaltaisiasi tyyppejä tuttava/kaveripiiriisi..

Vierailija
345/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa kyl mulle kelpais hoikka lapsellinen nainen. Mätisäkit jätän väliin oli lapsia tai ei

Vierailija
346/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

''Miten siinä on eroa? Jos ymmärrät että tyyppi olisi kusipää naisten näkökulmasta, niin miksi hän ei ole kusipää myös sinun näkökulmastasi? 

Näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, esim. miten he kohtelevat muita, toimivatko puheidensa mukaan vai ovatko tekopyhiä jne. se määrittää haluanko olla heidän seurassaan missään merkeissä. Vasta sitten tulee ajatukset siitä olisivatko he potentiaalisia kumppaneita. Jos en voisi kunnioittaa jotakuta kumppanina, niin en voisi kunnioittaa häntä myöskään ystävänä, ja toisin päin.''

Olet kyllä aika uskomaton jeesustelija. Ei se ystävän esim. pihiys tee hänestä automaattisesti huonoa ystävää tai ihmistä. Tiedän vain mitä odottaa ja suunnitella aktiviteetteja sen mukaan. Parisuhteessa taas kyseinen ominaisuus voi olla ylitsepääsemätön este, mutta se miten hän käyttää rahansa ei kuulu minulle ollenkaan, kun en siihen parisuhteeseen ole henkilön kanssa menossa.

Vierailija
347/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän toitotetaan aina kuinka kaikki saavat vaatia mitä haluavat. Joku 40-vuotias kurttu-YH on listan viimeisimpänä. Naiset ovat niin tekopyhiä, nuorempana kukaan tai mikään ei ollut tarpeeksi hyvä ja nyt sitten nelikymppisenä itketään?

Vierailija
348/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsettomia nelikymppisiä naisia on yhä vain enemmän, koska nykyään lasten hankkimista ei pidetä itsestäänselvyytenä, ja hyvä niin. Yleensä nämä itsestään huolehtivat, lapsettomat nelikymppiset naiset kuitenkin ovat korkeasti koulutettuja ja työkeskeisiä, ja heillä on korkeat kriteerit miehelle. Ystävättäreni kautta nettideittailun maailmaan tutustuneena voin sanoa, että sivistyneitä, hyvännäköisiä neli-viisikymppisiä miehiä on paljon vähemmän kuin naisia. Ja tällaiset harvinaisuudet ovat kovin kilpailtuja.

Jep, ei todellakaan oman ikäisissä miehissä liikaa ole sellaisia, jotka olisivat fyysisesti kuosissa, edes jossainmäärin sivistyneitä ja lapsettomia. Mutta saa niillä plösöillä persuillakin silti olla kriteerit naiselle, ihan niin kuin naisilla on kriteerit miehille. 

En minäkään jotain ylipainoista isimiestä huolisi edes maksusta, jos nyt pitäisi uutta kumppania alkaa etsiä. Tässä iässä on mieluummin yksin kuin ihan kenen tahansa kanssa, jonka sattuu kiinni saamaan, jollei ainoa motiivi pariutumiselle ole se, että ikäkriisipäissään välttämättä haluaa jälkeläisiä. 

Vierailija
349/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset voivat olla kavereita ja tuttavia keskenään vaikka heidän elintapansa tai vaikka mielipiteensä eroaisivat toisistaan. Itseasiassa aika ahtaaksi teet maailman jos kelpuutat vain täysin kaltaisiasi tyyppejä tuttava/kaveripiiriisi..

No niin nyt alkaa tämä tahallaan väärin ymmärtäminen. Mutta väännetään rautalangasta kuitenkin... Asioista voi olla eri mieltä ystävien ja puolisonkin kanssa, mutta kusipää on kusipää vaikka voissa paistaisi, ja niiden kanssa en vietä aikaani. Sinulla on näköjään väliä vain sillä miten kaverisi SINUA kohtelee. Mutta minä välitän myös siitä miten he kohtelevat muitakin ihmisiä.

Vierailija
350/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä se nelikymppinen lapseton nainen vaatii vaatimattomasti? 50v iskää jolla 5 pientä lasta?

Vierailija
351/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

''Miten siinä on eroa? Jos ymmärrät että tyyppi olisi kusipää naisten näkökulmasta, niin miksi hän ei ole kusipää myös sinun näkökulmastasi? 

Näen ihmiset ensisijaisesti ihmisinä, esim. miten he kohtelevat muita, toimivatko puheidensa mukaan vai ovatko tekopyhiä jne. se määrittää haluanko olla heidän seurassaan missään merkeissä. Vasta sitten tulee ajatukset siitä olisivatko he potentiaalisia kumppaneita. Jos en voisi kunnioittaa jotakuta kumppanina, niin en voisi kunnioittaa häntä myöskään ystävänä, ja toisin päin.''

Olet kyllä aika uskomaton jeesustelija. Ei se ystävän esim. pihiys tee hänestä automaattisesti huonoa ystävää tai ihmistä. Tiedän vain mitä odottaa ja suunnitella aktiviteetteja sen mukaan. Parisuhteessa taas kyseinen ominaisuus voi olla ylitsepääsemätön este, mutta se miten hän käyttää rahansa ei kuulu minulle ollenkaan, kun en siihen parisuhteeseen ole henkilön kanssa me

Tartuit sellaiseen asiaan mistä minä en sanonut mitään. Hän kyllä luetteli aika monia ja pahempia piirteitä siitä tyypistä, kuin vain "pihi". Mutta ole hyvä vaan, rakenna lisää olkiukkoja.

Vierailija
352/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen nainen on parhaassa iässä kaikin puolin, kun taas nelikymppinen mies oli sitä 20 vuotta sitten. 

Vierailija
353/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nelikymppinen nainen on parhaassa iässä kaikin puolin, kun taas nelikymppinen mies oli sitä 20 vuotta sitten. 

Sanoo nelikymppinen nainen jolla jo silmä pussit valuu poskissa ja vit...tu on kuiva kuin Sahara.

Vierailija
354/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko samaa mieltä yksinhuoltaja äitien kanssa? Jotka vaativat samoja asioita mieheltä kuin luettelit ja heillä on vielä kaiken lisäksi ne lapset. 

En oikein ymmärrä naisten valitusta jos miehet tekevät niinkuin haluavat, kai sitä miehilläkin saa jumalauta olla mieltymykset tulevan kumppanin suhteen, kyllä miehetkin mielummin ovat sinkkuja, en katselisi ap:n kaltaista naista.

Vierailija
355/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meitä hoikkia nelikymppisiä lapsettomia, itse olen vieläpä hyväpalkkaisessa työssä ja varakas. En todellakaan huoli oman ikäistä miestä kun on vara valita. 

Vierailija
356/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sitä sitten tyytyä vähempään kuin haluaa? Kasvattaa jonkun muun lapsia? Ei kiitos

Vierailija
357/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On meitä hoikkia nelikymppisiä lapsettomia, itse olen vieläpä hyväpalkkaisessa työssä ja varakas. En todellakaan huoli oman ikäistä miestä kun on vara valita. 

Enkä minä 40v miehenä kaltaistasi naista koska on vara valita 10 vuotta nuoremmista vaikka kuinka. M40

Vierailija
358/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eihän nelikymppinen mies ala millekkään nelikymppisen naisen kanssa. Aivan liian vanhoja.

Vierailija
359/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi kolmekymppiset sinkkuäidit laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille, kuitenkin tietävät sen etteivät saa osumia heiltä.

Kannattaisi laittaa niille miehille jolla on myöskin lapsia.

mitä tarkoitat? Moni lapseton mies asuu uusperheessä ja on täysin tyytyväinen.

Lapseton on eri asia kuin lapsivapaa.

Lapseton haluaa saada lapsia, joko biolapsia tai muuten.

Lapsivapaalla (velalla) ei ole lapsia koskaan.

On päivänselvää että jotkut lapsettomat pariutuvat lapsiperheellisen kanssa, koska saavat siten haluamansa lapsiperheen.

Puhutaanko siis oikeista asioista oikeilla nimillä, kiitos.

Öö, just. Lapsivapaa tarkoittaa sitä, kun jaetun huoltajuuden saanut äiti/isä on ilman lapsia (kun en on sen toisen vanhemman luona). Tai ainakin näin ihmiset puhuu tolla sanalla. 

Vierailija
360/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen itse 46-vuotias nainen, ja minulla on miehelle nuo vaatimukset, koska olen itsekin lapseton ja hoikka.