Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (398)

Vierailija
321/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni nelikymppinen on juuri tuollainen, hoikka ja lapseton. Lapsettomissa on luultavasti enemmän hoikkia. Itsekin olin juuri tuollainen. 

Vierailija
322/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Tinderissä olen joskus viestitellyt miesten kanssa, joilla on jopa pieniäkin (esim. 5v) lapsia, ja he kelpuuttavat vain lapsettomia naisia kumppanikseen, koska "on helpompaa, kun toisella ei ole lapsia ja haluan tarjotta omalle lapselle mahdollisimman korkean elintason ja enkä elättää toisten ihmisten lapsia".

Jep, siksi velojen tulisikin deittailla vain veloja, niin kaikki pääsee helpommalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ok vaatimus jos mies itsekin on lapseton ja hoikka. Minäkin haluan lapsettoman ja hoikan miehen. Ei kiinnosta mikään uusperhehelvetti enkä halua omiakaan lapsia. N35

mitä tarkoitat "uusperhehelvetillä"?

Vierailija
324/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi kolmekymppiset sinkkuäidit laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille, kuitenkin tietävät sen etteivät saa osumia heiltä.

Kannattaisi laittaa niille miehille jolla on myöskin lapsia.

mitä tarkoitat? Moni lapseton mies asuu uusperheessä ja on täysin tyytyväinen.

Vierailija
325/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuossa ole ongelmaa, vaan siinä, etteivät miehet pysy näissä vaatimuksissa. Otetaan vaan kuka saadaan ja ollaan sille ilkeitä kun ei olla kuitenkaan tyytyväisiä. Näitä situationshippejä muodostuu, että "katsellaan" eli mies saa mutta katselee edelleen parempaa.

hyvä analyysi.

Vierailija
326/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuollainen nainen ja seuraa ei löydy. Kun en anna pilsua. Heh

Pilsu = pilsneri. Ei luulisi olevan kovin kallista ostaa toiselle pullo.

Vierailija
327/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseton ja hoikka nainen on vielä ihan realistinen toive.
Sen sijaan lapseton, hoikka ja haluaa lapsia juuri sinun kanssasi ja ehtii niitä myös saada on NELIKYMPPISENÄ aika naurettava vaatimus.

Vierailija
328/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tyytyä vähempään kuin ansaitsen? Mieluummin yksin kuin jonkun kanssa joka ei täytä vaatimuksiani.

Vierailija
329/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi kolmekymppiset sinkkuäidit laittavat tykkäyksiä lapsettomille miehille, kuitenkin tietävät sen etteivät saa osumia heiltä.

Kannattaisi laittaa niille miehille jolla on myöskin lapsia.

Mä olin sinkkuäiti silloin kun tapasin vela-mieheni. Nyt mun lapset on jo aikuisia ja eletään miehen kanssa kaksistaan. Yhdessä 18v.

ex-sinkkuäiti

Eihän miehesi sitten vela ole kerta on valinnut lapsellisen kumppanin ja lapsia elämäänsä.

Vierailija
330/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nelikymppinen perheellinen mies ja kyllä ne omat kaveripiirin sinkkumiehet on joko sellaisia ikisinkkuja etteivät kelpaa naisille vakavampaan suhteeseen tai sitten eronneita. Itselle olisi naisena red flag jos mies on hylännyt perheensä, varsinkin jos pieniä lapsia.

Nämä ikisinkut on sitten mm. varakas super pihi, joka itsekäs sekä tosi persu tyyppi jonka kielenkäyttö alatyylistä ja elintavat huonot. Miksi kukaan nuori nainen ottaisi keski-ikäistä ukkoa riesakseen, kiva vaihtaa vaippoja kohta miehelle -fetissi.?

Vierailija
331/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse nelikymppinen perheellinen mies ja kyllä ne omat kaveripiirin sinkkumiehet on joko sellaisia ikisinkkuja etteivät kelpaa naisille vakavampaan suhteeseen tai sitten eronneita. Itselle olisi naisena red flag jos mies on hylännyt perheensä, varsinkin jos pieniä lapsia.

Nämä ikisinkut on sitten mm. varakas super pihi, joka itsekäs sekä tosi persu tyyppi jonka kielenkäyttö alatyylistä ja elintavat huonot. Miksi kukaan nuori nainen ottaisi keski-ikäistä ukkoa riesakseen, kiva vaihtaa vaippoja kohta miehelle -fetissi.?

Älä esiinny miehenä, kun et sellainen ole. Noloa.

Vierailija
332/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi tyytyä vähempään kuin ansaitsen? Mieluummin yksin kuin jonkun kanssa joka ei täytä vaatimuksiani.

Vähän sama ajatus, joskin en noilla termeillä sitä kutsu. Mutta siis haluan olla sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa on hyvä olla ja joka kiinnostaa seksuaalisesti. Siksi minulla, 40+-naisella on käytännössä todella kovat kriteerit: 

- normaalipainoinen, liikunnallinen, terveet elämäntavat myös ruokavalion suhteen, ei tupakoi eikä ole humalassa 

- henkisesti tulemme hyvin juttuun ja persoonallisuuden tyyppi sopii yhteen

- seksuaalinen molemminpuolinen kiinnostus ja yhteensopivuus

- arjen elämien yhteensopivuus

Tiedostan kyllä, että nämä ovat sellaisia vaatimuksia, joiden myötä jään todennäköisesti ikisinkuksi lopuksi elämääni. Mutta muunlaisen ihmisen kanssa hengailu aiheuttaisi vaan enemmän stressiä elämään kuin hyvää. 

Vierailija
333/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

jaa?

minun mielestäni Varsin sopiva on.

Niin mutta kelpaako hänelle hoikka lapseton mies?

Vierailija
334/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kavereita tuollaisten tyyppien kanssa joita noin halveksut? Ihan aiheesta kyllä halveksut, mutta sinussa on se red flag että hengaat tuollaisten miesten kanssa. Jos perheensä hylännyt mies on red flag naiselle, niin miksi se ei ole red flag myös sinulle?

Vierailija
335/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet kavereita tuollaisten tyyppien kanssa joita noin halveksut? Ihan aiheesta kyllä halveksut, mutta sinussa on se red flag että hengaat tuollaisten miesten kanssa. Jos perheensä hylännyt mies on red flag naiselle, niin miksi se ei ole red flag myös sinulle?

On mahdollista pitää jostain ihmisestä kaverina, mutta silti nähdä miksi hän on kelvoton parisuhteeseen. 

- eri 

Vierailija
336/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mahdollista pitää jostain ihmisestä kaverina, mutta silti nähdä miksi hän on kelvoton parisuhteeseen. 

Näinpä. Kaverina näkee hyvin, mistä jonkun sinkkuus johtuu. Omassa kaveripiirissäni suurin syy miehillä ja naisilla on joku avoimuuden puute seurustelulle. Se on myös varmaan itselläni. Ketkä on tottuneet seurustelemaan, osaavat aina etsiä ja löytää riittävän sopivan kaverin siihen rinnalle. Ketkä on tottuneet elämään yksin, niiltä puuttuu joku ihmissuhdetaito. Ennemmin vetäytytään kuin kohdataan toinen riittävän läheisellä tasolla. Koskee sekä seksiä, että muita ihmissuhteita ja myös miehiä. Miehet ei ehkä niin itse tajua miten sabotoivat alkavat suhteensa tyhmällä tai torjuvalla käytöksellä, mutta sivusta sen helposti näkee. 

Vierailija
337/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tainnut ymmärtää, kuvailin tuossa miltä nämä sinkut ikäiseni miehet näyttävät sinkkunaisen näkökulmasta katsottuna. En minä heitä sinkkunaisen kiinnostuskiikareilla tarkastele vaan he ovat minun lapsuudesta tuttuja kavereitani.

Ei ihme, ettei treffeillä taida sujua jos sosiaalinen kanssakäynti tällaista..

Vierailija
338/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoa saa. Jollekin käy tuuri. Esimerkiksi tuttuni, silloin 46, löysi uuden puolison, silloin 31. Molemmat olivat juuri eronneet ja sattuivat löytämään toisensa oikeaan aikaan. Ja nainen oli lapseton, nyt heillä yhteinen lapsi. Ja hoikkakin on.

Eli toistona: toivoa saa, mutta jos katkeroituu kun unelmien naista ei löydykään, se on oma vika.

Vierailija
339/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa iässä enää esitetä vaatimuksia. Lapsentekoikäkin on jo ohi -- ellei sitten autistia halua.

Terveisin, lapsellinen, hoikka ja naimisissa oleva nelikymppinen nainen

Vierailija
340/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"On mahdollista pitää jostain ihmisestä kaverina, mutta silti nähdä miksi hän on kelvoton parisuhteeseen. - eri"

No mutta miten ketään voi pitää kaverinaan, jota halveksuu noin? "Äijä hylkäsi lapsensa, mut se on hauskaa kaljaseuraa..." "Mies on itsekäs persu, mutta muuten hyvä tyyppi..." ?? Itse en voisi olla kavereita jonkun kanssa jos tietäisin että hän kohtelee kumppaneitaan huonosti tai toimisi muuten vastoin moraalikäsityksiäni.