Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.

Vierailija
15.11.2025 |

Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.  

Kommentit (398)

Vierailija
361/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naislta kun kysytään niin miesten vaatimus hoikkuudesta ja lapsettomuudesta on aivan liikaa ja nainen ei kelpuuta mutta naisten mielestä siinä ei ole mitäön ongelmaa että naien itse asettaa miestä varten sen kilometrin mittaisia vaatimuslistan mikä miehen täytyy täyttää pilkulleen että nainen kelpuuttaa miehen edes treffeille maksamaan naiselle ilmaisen ravintola illallisen

Vierailija
362/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin minä se 20 vuotias nainen niin sanoisin itselleni, että älä sinä mene yhteen liian helposti kenenkään kanssa. Olisin saanut paljon parempaa ja paremman elämän jos olisin jäänyt sinkuksi. Ikävää etten jäänyt minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, kun väitetään, että naisilla on älyttömästi kriteerejä miehille. Minun kokemukseni mukaan miehillä nimenomaan on sellaiset kriteerit, että jo heti ekoilla treffeillä pitää kipinät sinkiilla, tuntea kemiaa ja syvää henkistä yhteyttä ja blaablaablaa. Jos tuntee voimakasta vetovoimaa tuntematonta  treffikumppania kohtaan, kertoo se vain siitä, että on viehättynyt hänen ulkonäöstään.

Vierailija
364/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ymmärrä, kun väitetään, että naisilla on älyttömästi kriteerejä miehille. Minun kokemukseni mukaan miehillä nimenomaan on sellaiset kriteerit, että jo heti ekoilla treffeillä pitää kipinät sinkiilla, tuntea kemiaa ja syvää henkistä yhteyttä ja blaablaablaa. Jos tuntee voimakasta vetovoimaa tuntematonta  treffikumppania kohtaan, kertoo se vain siitä, että on viehättynyt hänen ulkonäöstään.

Kuvaile mies kenen kanssa suostuisit treffeille vai väitätkö että suostuisit kenen tahansa miehen kanssa treffeille?

Vierailija
365/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni halusi tuollaisen ja minusta sai. Kumpikaan ei haluta lapsia.

Vierailija
366/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On jo myöhässä ja vanha parisuhdemarkkinoilla.

Nelikymppinen, lapseton nainen se vasta myöhässä onkin. 

Sori, mut en ole myöhässä yhtään mistään. Tarkista oma kellosi.

Vela N43

Vierailija
367/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppinen mies on voinut erota, ja esim.lapsia. Ulkonäkö jo rapistunut ellei elänyt terveellisesti. Ja vielä jos on lapset jonkun a kan kanssa, niin alkaa jopa vaatia kohtuuttomia uudelta kumppanilta, pitää olla 20, ei lapsia, urheilla jne. Vaikkei enää saa sellaista todennäköisesti ja pitäisi laskea omaa rimaa. Onhan paljon eronneita tai yh-äitejä olemassa, eli ottaisi samanlaisen. Taas, jos sinkku ja hyvin säilynyt, voi kyllä etsiä nuorempaa ja nättiä, fiksua kumppania. Sekään ei silti taattua, että tuollaisen löytäisi, vaan pitää ottaa asenne että joustaa haluamastaan jonkun verran, jos mielii jonkun löytää. Lisäksi jos luonteessa vika (narsismia jne), niin tarkoittaisi että on tehnyt introspektiota ja hoidattanut traumansa ennen kuin sekaantuu kehenkään varmistaakseen, että on itse hyvä kumppani. Mitä itse on nähnyt, yleensä p aska luonne ja ikuisena f *ck boyna pysyminen on syynä osaksi miksi mies on sinkkuna 40-vuotiaana. Tämä on oma kokemukseni ja yhden ystäväni kokemus.

Vierailija
368/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni halusi tuollaisen ja minusta sai. Kumpikaan ei haluta lapsia.

Mahtavaa kuulla että myös nelikymppiset lapsivapaat löytävät toisensa. 😍🥰

Vierailija
369/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomia ja hyvässä kunnossa olevia sinkkunaisia on nykyään ihan hyvin saatavilla, mutta yleensä näiden miesten vaatimukset kusevat eniten siinä, että vastapuolen tulisi olla itseään puolet tai ainakin 10 vuotta nuorempi. Minua ei 25-vuotiaana kiinnosta neljäkymppinen mies. Yleensä nämä ukot vielä sanovat olevansa itse "hyvin säilyneitä", mutta totuus on karumpi.

Vierailija
370/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoikka tarkoittaa vain normaalia, ei-läskiä.

Jokaiselle naiselle on tuo mahdollista saavuttaa. Ei vaadi kuntosalia eikä minkäänlaista aktiivisuutta. 

Ymmärrettävää, että lapseton mies toivoo lapsetonta naista, jonka kanssa olisi edes jollakin tavalla samalla viivalla. Korostan "edes jollakin tavalla", koska naiselle on ehkä jo 13 vuotiaasta tytöstä asti ollut todella kova luottamus omaan viehättävyyteensä, kun taas mies vielä nelikymppisenä odottaa ensimmäistä seksikertaa tai edellisestä seksiviipaleesta ja kehulasillisesta on 12 vuotta aikaa. 

Vierailija
371/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa. 

Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen. 

Eli 72% suomalaisits miehistä kuuluu tähän kategoriaan eli kuvottava ihrakasa, koska 72 % suomalaisista miehistä on ylipainoisia. Ja ei , se ei ole lihasta tms vaan ihan laardia, ja sen huomaa kadullakin. 

Eli lopettakaa ulina siitä, kun ei löydy naista, kun suurin osa teistä suomalaisista miehistä on kuvottavia ihrakasoja, eikä sellaisen kanssa voi olla. YÄK!

Vierailija
372/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta ei todellakaan ole liiallinen vaatimus, että nuori tai nuorehko nainen on hoikka. 

Mieluummin olisin yksin kuin kuvottavan ihrakasan kanssa. 

Onneksi hoikkiakin vielä on olemassa ja minulla sellainen. 

Vaatia saa mitä vaan, asia on erikseen mitä sitten saa. Nämä miekkosethan voi sitten aina tulla johonkin mediaan vänisemään,miten naiset on kranttuja kun kukaan  max 30-vuotias, kaunis ja hoikka nainen ei halua pariutua ja perustason perhettä jonkun 48-vuotiaan  ohimoilta kalkuuntuneen Jorma-Matin kanssa, joka ei edes aio osallistua lasten hoitamiseen ja kasvatukseen kuin vapaapäivinään ja silloinkin vaan max 2 h, kun harrastukset vie niin paljon aikaa. 

Vierailija
373/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille ne kipinät = kulli nousee ja panettaa

Vierailija
374/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitäisi tyytyä yhtään vähempään kuin haluaa?

Ei tarvikaan, mutta tulee ymmärtää todellisuus eikä ihmetellä/valittaa kun ei seuraa löydy.

Oon etsinyt nelikymppistä (siis 30-50v) lapsetonta mahakasta miestä. Olen 36v, lapseton (en siis todellakaan halua lapsia) ja vähän pullea (=normaalipainoinen). En mä kelpaa tuollaisille miehille. Ei kukaan halua seurustella miehen kanssa, jolla on lapsia, niin nuo lapsettomat on aika haluttuja. Sellaiset miehet voi ottaa parhaat päältä, ei tällaiset tavalliset kelpaa.

Vierailija
375/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile mies kenen kanssa suostuisit treffeille vai väitätkö että suostuisit kenen tahansa miehen kanssa treffeille?

Pitäisi olla vapaa, varattujen kanssa en ala millekään. 

Vierailija
376/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi olla vapaa, varattujen kanssa en ala millekään. 

Nirso jää ilman.

Vierailija
377/398 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 vuotias mies. Minulle kelpaisi ylipainoinen suomalainen nainen eikä haittaa vaikka olisi lapsia. Pääasia ettei olis perso viinalle.

Vierailija
378/398 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihanaa panna hoikkaa naista takaapäin. Samalla voi kuvitella olevansa miehen kanssa kuin panisi nuorta miestä pers ee seen. Saa toteuttaa myös salaisia homoseksuaalisia taipumuksiaan. 

Vierailija
379/398 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on muuten tilastojen mukaan ylipainoisempia kuin naiset.

Vierailija
380/398 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni hoikka, lapseton nainen ei kyllä halua tyhjäpäämiestä. Kuka haluaa loppujen lopuksi seurustella vartalon kanssa vaan. Sekin kuitenkin ajan myötä rupsahtaa. Hoikka nainen näyttää usein myös vanhemmalta.