Nelikymppiset miehet joiden vaatimaton vaatimus on lapseton,hoikka nainen.
Ja sitten ihmetellään kun ei seuraa löydy.
Kommentit (398)
Siksi ne ovatkon vielä sinkkuna nelikymppisinä ja varmaan vielä viisikymppisinäkin. :D
Itse en halua miestä. Tarjolla on vain ylipainoisia, päihdeongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä. Nautin yksinolosta. Lelujen kanssa makkarissa miljoona kertaa ihanampaa kuin exän kanssa pakkoseksi. Hellyyttä saan, kun halaan koiraani. Ihanaa, kun saa olla viikonloput ilman riitelyä ja toisen juopottelun katsomista. Saa ostaa mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa, mennä minne haluaa.
Lasettomia ja hoikkia on varmaan puolet tuon ikäisistä naisista. Missä ongelma?
Vierailija kirjoitti:
Lasettomia ja hoikkia on varmaan puolet tuon ikäisistä naisista. Missä ongelma?
Ongelma on miehessä. Luulee, että voi saada sellaisen ja kitisee, kun ei saa. Sitten on sinkku koko elämänsä. Valintoja moni lihavakaan ei sellaista luuseria ottaisi.
Ei tarvitse olla lapseton. Eikä edes hoikka kunhan on liikunnallinen. Mutta itse en 40v miehenä todellakaan katsele mitään 40v naisia kun kymmenen vuotta nuorempiakin on helppo saada.
Niitä nelikymppisiä lapsettomia ja hoikkia naisia on itse asiassa aika paljonkin. Mutta kun se ei ole vaatimus. Vaatimus on NUORI (Max 30) lapseton, hoikka nainen.
Sitä en tiedä, miksi nuori nainen haluaisi keski- ikäisen miehen. Koskaan en ole sellaista naista henkilökohtaisesti tavannut.
Noilla ukoilla itsellään on aina useampi pentu. Ja lapsettoman naisen pitäisi alkaa jonkun toisen kakaroita kaitsemaan ja sietää ukon eksiä jotka väistämättä on osa arkea? Ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Niitä nelikymppisiä lapsettomia ja hoikkia naisia on itse asiassa aika paljonkin. Mutta kun se ei ole vaatimus. Vaatimus on NUORI (Max 30) lapseton, hoikka nainen.
Sitä en tiedä, miksi nuori nainen haluaisi keski- ikäisen miehen. Koskaan en ole sellaista naista henkilökohtaisesti tavannut.
Ei me nelilymppisetkään lapsettomat naiset haluta mitään eronnuttq isimiestä elämäämme.
40kybäset miehet ottakaa selaukseen red pill.
Rupee meinaa löytyys.
Miten se on mahdoton vaatimus? Itsekin olen lapseton ja hoikka mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse en halua miestä. Tarjolla on vain ylipainoisia, päihdeongelmaisia ja persoonallisuushäiriöisiä. Nautin yksinolosta. Lelujen kanssa makkarissa miljoona kertaa ihanampaa kuin exän kanssa pakkoseksi. Hellyyttä saan, kun halaan koiraani. Ihanaa, kun saa olla viikonloput ilman riitelyä ja toisen juopottelun katsomista. Saa ostaa mitä haluaa ja tehdä mitä haluaa, mennä minne haluaa.
Aina vaanko sinä täällä purat sen Penan ryyppäämistä, sama toistuu vähän joka ketjussa.
Nykypäivänä on paljon lapsettomia naisia mutta aika moni on raskasrakenteinen eli ruoka maistuu. Jos nainen syö ylenmäärin niin ei ole ihme että miehet eivät kiinnostu.
Ja vaikka olisikin hyvin säilynyt, niin liian vanha se silti on. Sama meininki myös vanhempana - kuusikymppiset yrittävät 40-50-vuotiaita naisia, jotka puolestaan eivät halua eläkeiän kynnyksellä olevaa vanhaa ukkoa.